Hoop het ook wel een beetje voor jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop het wel
maar uh...... je plannen ?! je weets ?
ik zit hier alquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het ook wel een beetje voor jou eigenlijk.
Niet echt plannen nog, even kijken wat ik morgen ga doen
Jij nog wel plannen?
ik moet er te vroeg uit om fors aan de zuip te gaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
fijn voor je wij zitten al aan de borrel [ afbeelding ]
Eentje kan er toch wel af....?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet er te vroeg uit om fors aan de zuip te gaan
Weer naar de sport ? Mag je nog komen dan ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuk hè, voetbal?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah Bos heeft ook gewonnen en gaat vast helemaal losquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ja je hebt wat voor je kinderen over
mijn jongens waren er varbazingwekkend snel overheen. Zal morgen wel zien of ik voor de teammaten nog de vijand benquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weer naar de sport ? Mag je nog komen dan ?
zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongens waren er varbazingwekkend snel overheen. Zal morgen wel zien of ik voor de teammaten nog de vijand ben
Ik ben uur of half 11 weer thuis, ga nog ff plat danquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
zal wel meevallen denk ik.
ik mag morgen ook weer, gelukkig pas om half drie zelf spelen. uitslapen dus
Jij welquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ja je hebt wat voor je kinderen over
vrouwlief zit 2x in de week bij de training dus ik kan moeilijk klagenquote:
Holy shit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief zit 2x in de week bij de training dus ik kan moeilijk klagen
Ik kan mobiel nooit de hele tt lezenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Holy shit!! op leeftijd? Ik ga weer weg.
Hoiquote:
Doei.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Holy shit!! op leeftijd? Ik ga weer weg.
Hey Koen alles kits?quote:
in ons geval hoeft dat niet, ze vind het leuk om te ouwehoeren met een van de andere moeders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Holy shit.
Note to self: nee zeggen op voetbal
Lucky youquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ons geval hoeft dat niet, ze vind het leuk om te ouwehoeren met een van de andere moeders.
Ze kan nl kids ook wegbrengen, ik rij er zowat langs als ik van werk af kom dus ik kan ze ophalen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Holy shit.
Note to self: nee zeggen op voetbal
Dat stond stiekem al lang zo in de planningquote:
Mogen ze wel op een sport of iets dergelijks ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat stond stiekem al lang zo in de planning![]()
Ik ben niet gek!
geen idee, ik ben zoekende. Ben wel wat positiever de laatste tijd, maar gelukkig is een paar bruggen te verquote:
Zwemlesquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mogen ze wel op een sport of iets dergelijks ?
Dat is allemaal relatief joh, als je er naar gaat zoeken vind je het niet je moet gewoon tevreden zijn met wat er is, en dan komt geluk vanzelf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, ik ben zoekende. Ben wel wat positiever de laatste tijd, maar gelukkig is een paar bruggen te ver
ja, precies dat!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwemles![]()
Scouting![]()
Dansles
Judokaratevandiedingen
Maar ik ga niet minstens drie keer per week bij een (voetbal)veld zitten of erheen rijden of, erger nog, kilometers rijden voor een wedstrijd o.i.d.
Als ze dat willen mogen ze dat zodra ze er zelf heen kunnen
Je kan ze toch brengen even iets anders gaan doen en ze dan weer ophalen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwemles![]()
Scouting![]()
Dansles
Judokaratevandiedingen
Maar ik ga niet minstens drie keer per week bij een (voetbal)veld zitten of erheen rijden of, erger nog, kilometers rijden voor een wedstrijd o.i.d.
Als ze dat willen mogen ze dat zodra ze er zelf heen kunnen
joh ik ben al lang blij. Thuis maak ik er het beste van, en dat m'n werk kut is met ik maar accepterenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is allemaal relatief joh, als je er naar gaat zoeken vind je het niet je moet gewoon tevreden zijn met wat er is, en dan komt geluk vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |