![QLtG2.png]()
![67vhP.png]()
Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.
De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.
![Go_T_1.jpg]()
![Go_T_2.jpg]()
![Go_T_3.jpg]()
![Go_T_5.jpg]()
Mei 2014 - Khaleesi © ![LPdVZ.png]()
De serie zelf:
Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDbDavid Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek):
David Benioff - IMDbGeorge RR Martin zelf is ook betrokken:
George R.R. Martin - IMDbSPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik hoop toch wel dat we tijdens seizoen 5 gewoon weer quotes gebruiken als TT, want ik heb geen lichaamssappen meer over.
quote:
wat is een appel?
quote:
guilty as charged
quote:
quote:
mwah, daarnaast dit was de laatste komkommertijd TT (verwacht ik), voortaan quotes van de laatste ep graag!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:
Reach Flowers
Westerlands Hill
Iron Islands Pyke
Riverlands Rivers
Dorne Sand
North Snow
Vale Stone
Stormlands Storm
Crownlands Waters
wiki yo!
-Rabia Al-Basri
quote:
-Rabia Al-Basri
Wie heeft lopen bitchen bij de mods over de TT?
-Rabia Al-Basri
Huh wtf? SickBeard heeft aflevering 1 al gevonden?!
NICE
"Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:
Zijn toch virussen en fakes die ze nu allemaal posten onder S05E01?
Lijkt me ook niet mogelijk dat er al 1 is uitgelekt. Maar kan het mis hebben.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:
Een grote fucking huilie.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:
al maanden heeft dit topic al een pedo TT immers, zowel de Stark broers als Arya, worden gespeeld door minderjarigen en dat is kennelijk toppie, maar de TT "Fappend/Soppend genieten van seizoen 5" was too much? give me a break
maarja huilende baby's krijgen de meeste aandacht uiteraard!
daarnaast
nieuwe outfit van Arya in seizoen 5 yo!
-Rabia Al-Basri
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Slayage het volgende:[..]
al maanden heeft dit topic al een pedo TT immers, zowel de Stark broers als Arya, worden gespeeld door minderjarigen en dat is kennelijk toppie, maar de TT "Fappend/Soppend genieten van seizoen 5" was too much? give me a break
maarja huilende baby's krijgen de meeste aandacht uiteraard!
daarnaast
nieuwe outfit van Arya in seizoen 5 yo!
[
afbeelding ]
Oh echt? Ik zag pas een andere foto, maar misschien krijgt ze meerdere nieuwe outfits.
Dit is ook leuk
http://www.nbc.com/the-to(...)m-so-excited/2858137
quote:
not really (naar mijn weten), moest mijn post enigszins on topic laten eindigen je weetz
briljante vid!
-Rabia Al-Basri
quote:
je bent vergeven
-Rabia Al-Basri
quote:
Nou vooruit dan maar
De acteur van jaime lannister was net the gast in The Tonight show. Enige wat hij over de serie gezegd heeft is dat zijn verhaallijn in S5 speciaal voor de serie geschreven is.
Stom gezeur over een TT

Doet er toch niks toe een TT

Nog maar een paar dagen

zoveel zin in omfg!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
zojuist weer een HBO abonnement aangemaakt bij KPN zodat ik deze serie kan volgen. na afloop zeg ik hem gewoon weer op.
heb er erg veel zin in!
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:
beach vriend!
Opdat wij maar weer flink mogen genieten
Is op HBO nu elke zondagnacht Game Of Thrones samen met Amerika? Of is dat alleen met de première?
quote:
maandag lekker vrij
-Rabia Al-Basri
quote:
ga je opstaan? opblijven?
-Rabia Al-Basri
Ik kijk altijd pas 's avonds, zelfs al ben ik vrij.
-Rabia Al-Basri
-Rabia Al-Basri
-Rabia Al-Basri
quote:
Dat doen ze elke week.
BaasBanaan
Dancing Queef
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef Omega het volgende:[..]
Zijn toch virussen en fakes die ze nu allemaal posten onder S05E01?
Lijkt me ook niet mogelijk dat er al 1 is uitgelekt. Maar kan het mis hebben.
In seizoen 2 was de tweede aflevering een week van tevoren al online.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Op zondag 12 april 2015 07:48 schreef The_Playmaker het volgende:[..]
Niks gelul. Heb het zelf gecheckt op een website waar ik altijd Amerikaanse series kijk en de eerste 4 afleveringen staan inderdaad al online. Heb de eerste twee afleveringen van Seizoen 5 net gekeken.
HBO heeft de eerste 4 afleveringen aan de media laten zien en iemand heeft die afleveringen op het internet "gelekt". Het gebeurt ontzettend vaak met films dat een versie die enkel voor de media beschikbaar was "gelekt" is en nu dus ook met een serie.
Het staat overigens ook al vermeld op de reddit van Game of Thrones:
https://www.reddit.com/r/(...)spoilers_and_piracy/Er gaan zelfs geruchten dat uiteindelijk 6 afleveringen online zullen zijn:
http://ibnlive.in.com/new(...)ernet/539357-79.html
Zou je me een dm kunnen sturen met die site?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Eerste vier afleveringen staan inderdaad online (gewoon te vinden op alle normale nzb/torrent sites).
Zal trouwens leuk worden hier de komende maand met mensen die wachten en mensen die de eerste 4 al gezien hebben. Spoiler galore!
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 08:18:59 ]
quote:
Is de kwaliteit wel goed? Ik zie namelijk dat ze ongeveer 300 Mb zijn. Dat is niet veel.
Als de afleveringen gewatermerkt zijn dan zal er wel iemand een flinke boete/straf boven het hoofd hangen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
betrouwbare uploaders die er al meerdere geupload hebben ja

aan de ene kant wel jammer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:
zou gewoon een tijdje het topic overslaan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Hehe, misschien wel het beste ja. Lastig als ik er over wil praten alleen.
quote:
Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef NotYou het volgende:[..]
Op het internet geef ik je weinig kans, hier op Fok! zijn daar toch gewoon regels en moderators voor?

Gewoon even 2 maanden van het internet af dan maar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Op zondag 12 april 2015 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:Eergister ff heel seizoen 5 gedownload en onderhand gekeken

Was een sterk seizoen met weer veel verassingen!

Nu maar weer een jaartje wachten op seizoen 6..

Dikkedanietroll
Grappig ben jij man
nice zojuist de 1080p binnengehengeld
Ik heb me niet in kunnen houden, ben nu bij de vierde aflevering
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
dan geloof je het niet

ik maak wel screenshotje voor je goed
quote:
Die is al van voor GoT
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
Op zondag 12 april 2015 12:07 schreef Gezicht het volgende:De algemene regel gaat toch gewoon nog steeds op? Pas posten over een aflevering wanneer die in de US uitgezonden is...
lijkt mij ook.
quote:
Ik hoef geen poriën te tellen.
quote:
Graag gedaan. Voor de kwaliteitsposters doe ik wat extra.
quote:
Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef JaqenHghar het volgende:[..]
haha jij bent er zo een: Ja nee ik wil geen games op 60fps spelen, want het menselijk oog ziet het verschil toch niet.

Het moet vloeiend spelen, als ik er niets van merk heb ik er ook geen last van. Ik ga geen frames tellen, geen idee hoeveel het minimaal moet zijn daarvoor.
Verder snap ik niet wat er zo grappig aan is. Blijkbaar zeg ik iets uitermate belachelijks.
quote:
Op zondag 12 april 2015 12:22 schreef dz5b604 het volgende:[..]
throll, er is geen 1080p versie van de eerste 4 afl. van seizoen 5. Ik weet dus niet wat jij hebt gedownload maar het zijn iig niet de eerste 4 afl. van het 5de seizoen.
Ik heb uiteraard de aflevering gedeeltelijk bekeken of ze wel goed zijn, en dat zijn ze ook.
inderdaad, als er 1080p was dan zou je dat vinden op de gebruikelijk kanalen.. superteam, avi, die shit is fake..
Veni, vidi, vodka.
quote:
Op zondag 12 april 2015 12:25 schreef dumble het volgende:inderdaad, als er 1080p was dan zou je dat vinden op de gebruikelijk kanalen.. superteam, avi, die shit is fake..
jij krijgt de dm dus niet
quote:
avi is slechts de container
Het is 2015, deze gasten hebben nog nooit van leaks gehoord.
Of dachten jullie dat ze elke week de nieuwe aflevering pas filmen?
Genoeg nu over de beeldkwaliteit/het downloaden van de screeners en het getroll daarover, daar is dit topic niet voor bedoeld.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Jezus ik ben blij als de aflevering eindelijk echt te downloaden is.
Wat een kansloos gelul hier.
Oh het is nog waar ook. Ik heb nu aflevering 4 op mijn pc staan en hij doet het echt... De kwaliteit is matig.
Nouja, ik verwijder hem en wacht wel, anders moet ik nu al weer een maand wachten.
Gvd zeg, even dit topic verwijderen uit MaT. Voor je het weet worden er weer "per ongeluk" spoilers gestrooid.
Pff, behoorlijk kut dat ze gelekt zijn en mensen spoilers kunnen gaan plaatsen..
Maar Webrips en HDTV zijn me van te slechte kwaliteit, dus ik wacht lekker op de HD versies.
[ Bericht 1% gewijzigd door lord_bono op 12-04-2015 14:09:32 ]
ah modje is aanwezig

haal de rest dan ook weg knuppel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:
De regel is NIET UITGEZONDEN.
Zijn die afleveringen al uitgezonden? Nee.
fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
quote:
Uitzenden is zo'n verouderde term in dit digitale tijdperk

Maar very well.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Helemaal eens met het niet uitgezonden is niet bespreken motto... alleen... het is wel verdomde fijn om weer terug te zijn in het GOT wereldje !!!! Whoohoo !!!
(....ook al is 't dan in 480p... )
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
Hoezo wordt het hier verpest? Kan toch geen kwaad om het te melden.
2Happy4U
Ecchi Shiyou
quote:
Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef HiZ het volgende:Fok, maar als je die vier afleveringen nu gaat kijken dan zit je vervolgens wel weer 4 weken te wachten tot HBO bij is.
Heb geen zin om overal spoilers te lezen. Ondanks dat ik de boeken heb gelezen zijn er al een aantal dingen behoorlijk anders
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik wacht ook nog even, kwaliteit is 480p, ik kan mij best voorstellen dat genoeg mensen dat voldoende vinden, persoonlijk wacht ik bij deze serie liever op betere kwaliteit. Iedereen zijn eigen keuzes
quote:
veel plezier met 5 weken wachten
quote:
Nou die lekken echt niet uit hoor.
Deze 4 waren voor journalisten.
quote:
Hm helaas niet, gewoon een corrupt bestand.. Vreemd, heb ik nog nooit gehad met SickBeard.
Dan maar morgen

Die slechte kwaliteit eps hoef ik echt niet te zien.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:
Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:Ik heb moeite om niet te kijken maar ik wacht wel even op een betere kwaliteit vannacht. En sowieso 1 per week. 5 weken wachten is echt drama

We hebben net een jaar gewacht op seizoen 5.... waar heb je 't over ?!?
Bovendien is dit best een serie om 2x te bekijken... 1x in de preview.. en straks elke week in 1080p.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
quote:
Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:[..]
Bovendien is dit best een serie om 2x te bekijken... 1x in de preview.. en straks elke week in 1080p.
Dit
Alsof het erg is dat je nu 4 weken moet wachten als je ze alle 4 bekeken hebt. Ik wacht al een half jaar, dan maken die 4 weken ook niet meer uit.
Fok-it
All is well
quote:
Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:[..]
Waar ik het over heb? Nou ik vind het gewoon leuker?

genoe andere series die ik ook volg dus dan is 1 aflevering per week wel prima.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
quote:
De kwaliteit is echt niet verkeerd hoor. Was prima te kijken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Ik ga ze nu alle vier gewoon kijken, ik heb examens over een maand dus ik moet de komende weken toch leren, dus kan ik ze maar beter nu kijken.
Niets mis met kwaliteit trouwens.
(she/her)
tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
Wat een topic is dit geworden.. Vanaf morgen weer gewoon over de (EERSTE!!) aflevering neem ik aan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
2Happy4U
Ecchi Shiyou
quote:
Op zondag 12 april 2015 20:08 schreef Buitendam het volgende:[..]
De berichten over korrelig beeld en watermerken etc. is inderdaad echt gelul.
Gewoon 420, bijvoorbeeld op een laptop prima.
Merk zelf ook geen verschil tussen deze kwaliteit en dat van de releasedate versie.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik kijk het wel zodra het is gelekt in 720p of hoger.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:
Er is hier niets verpest, niemand heeft ook maar een spoiler geplaatst. Alleen maar bij voorbaat zure reacties zoals die van jou. Je verpest het voor jezelf.
Maar ik vind het inderdaad een gecomprimeerde SD bende die leaks.
Ik zie het wel in, minimaal, 720p HD met 5.1 audio. Fock deze shites
quote:
Je kunt de spinoffs nog kijken natuurlijk.
-Rabia Al-Basri
quote:
Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef Awsom het volgende:[..]
Het is volgensmij gewoon het beste om deze vier afleveringen zo snel mogelijk te kijken, ook al zijn ze in wat mindere kwaliteit.

Daarna kun je de 720p+ versie nog een keer kijken voor de details

ik wil eem ep in 720p kijken, er een wek over beppen/speculeren enz. enz. niet in één keer vier eps van mindere kwaliteit achter elkaar knallen
-Rabia Al-Basri
quote:
First Episodes of Game of Thrones Season 5 Leak Online
By Ernesto on April 12, 2015
The first four episodes of the new Game of Thrones season have leaked online a day before the official premiere. The leaked episodes, which appear to come from review copies sent to the press, have been downloaded more than 100,000 times in just three hours.
Starting a few hours ago several episodes of the new Game of Thrones season started to appear online.
The copies were first spotted on the private torrent tracker IPT, but they soon made their way to more public sites such as The Pirate Bay, RARBG and KickassTorrents.
At the time of writing the first four episodes of the new season have been posted online. One source informs TF that the leak most likely originates from review copies sent to the press.
The leaks are a huge blow to HBO. In an effort to decrease piracy the company worked hard to ensure that the fifth season of Game of Thrones would premiere in 170 countries simultaneously.
Today, however, pirates have scooped up the exclusive, releasing four episodes worldwide.
While it came unexpected, many Game of Thrones fans have already spotted the early leak. During the first three hours the episodes were downloaded more than 100,000 times and this number is expected to increase to more than a million later today.
The episodes that were posted online thus far are in standard-definition (SD) quality. Interestingly, some commenters note that they rather wait until HD copies become available, as they are used to watching the show in a better resolution.
Over the past three years Game of Thrones has been the most pirated TV-show. Based on the popularity of today’s leaks, this will be no different in 2015.
—
Breaking story, more info may follow
-Rabia Al-Basri