4 afleveringen, niet 5 (reageer maar even voordat er hier verwarring ontstaat).quote:Op zondag 12 april 2015 11:28 schreef pervertedhermit het volgende:
JAAAAAA. 5 epsVerjaardag afgebeld.
De fum versie is trouwens iets betere kwali dan die er als eerst op stond.
Is dat niet een xvid reencode van de eerste release?quote:Op zondag 12 april 2015 11:28 schreef pervertedhermit het volgende:
JAAAAAA. 5 epsVerjaardag afgebeld.
De fum versie is trouwens iets betere kwali dan die er als eerst op stond.
dan geloof je het nietquote:
Goed gekozen username dan.quote:Op zondag 12 april 2015 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb me niet in kunnen houden, ben nu bij de vierde aflevering
Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 april 2015 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
dan geloof je het nietik maak wel screenshotje voor je goed
Die is al van voor GoTquote:
lijkt mij ook.quote:Op zondag 12 april 2015 12:07 schreef Gezicht het volgende:
De algemene regel gaat toch gewoon nog steeds op? Pas posten over een aflevering wanneer die in de US uitgezonden is...
Ik hoef geen poriën te tellen.quote:
haha jij bent er zo een: Ja nee ik wil geen games op 60fps spelen, want het menselijk oog ziet het verschil toch niet.quote:
Graag gedaan. Voor de kwaliteitsposters doe ik wat extra.quote:Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Beach bedankt voor de torrent nog.
Het moet vloeiend spelen, als ik er niets van merk heb ik er ook geen last van. Ik ga geen frames tellen, geen idee hoeveel het minimaal moet zijn daarvoor.quote:Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
haha jij bent er zo een: Ja nee ik wil geen games op 60fps spelen, want het menselijk oog ziet het verschil toch niet.
Leg uit please.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |