4 afleveringen, niet 5 (reageer maar even voordat er hier verwarring ontstaat).quote:Op zondag 12 april 2015 11:28 schreef pervertedhermit het volgende:
JAAAAAA. 5 epsVerjaardag afgebeld.
De fum versie is trouwens iets betere kwali dan die er als eerst op stond.
Is dat niet een xvid reencode van de eerste release?quote:Op zondag 12 april 2015 11:28 schreef pervertedhermit het volgende:
JAAAAAA. 5 epsVerjaardag afgebeld.
De fum versie is trouwens iets betere kwali dan die er als eerst op stond.
dan geloof je het nietquote:
Goed gekozen username dan.quote:Op zondag 12 april 2015 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb me niet in kunnen houden, ben nu bij de vierde aflevering
Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 april 2015 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
dan geloof je het nietik maak wel screenshotje voor je goed
Die is al van voor GoTquote:
lijkt mij ook.quote:Op zondag 12 april 2015 12:07 schreef Gezicht het volgende:
De algemene regel gaat toch gewoon nog steeds op? Pas posten over een aflevering wanneer die in de US uitgezonden is...
Ik hoef geen poriën te tellen.quote:
haha jij bent er zo een: Ja nee ik wil geen games op 60fps spelen, want het menselijk oog ziet het verschil toch niet.quote:
Graag gedaan. Voor de kwaliteitsposters doe ik wat extra.quote:Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Beach bedankt voor de torrent nog.
Het moet vloeiend spelen, als ik er niets van merk heb ik er ook geen last van. Ik ga geen frames tellen, geen idee hoeveel het minimaal moet zijn daarvoor.quote:Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
haha jij bent er zo een: Ja nee ik wil geen games op 60fps spelen, want het menselijk oog ziet het verschil toch niet.
Leg uit please.quote:
throll, er is geen 1080p versie van de eerste 4 afl. van seizoen 5. Ik weet dus niet wat jij hebt gedownload maar het zijn iig niet de eerste 4 afl. van het 5de seizoen.quote:
Ik heb uiteraard de aflevering gedeeltelijk bekeken of ze wel goed zijn, en dat zijn ze ook.quote:Op zondag 12 april 2015 12:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
throll, er is geen 1080p versie van de eerste 4 afl. van seizoen 5. Ik weet dus niet wat jij hebt gedownload maar het zijn iig niet de eerste 4 afl. van het 5de seizoen.
lol zie dat nu pas.quote:Op zondag 12 april 2015 12:25 schreef dumble het volgende:
inderdaad, als er 1080p was dan zou je dat vinden op de gebruikelijk kanalen.. superteam, avi, die shit is fake..
jij krijgt de dm dus nietquote:Op zondag 12 april 2015 12:25 schreef dumble het volgende:
inderdaad, als er 1080p was dan zou je dat vinden op de gebruikelijk kanalen.. superteam, avi, die shit is fake..
De regel is NIET UITGEZONDEN.quote:Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Mogen we het nou niet eens hebben over die vier afleveringen? Ik dacht dat alleen boekspoilers niet mochten.
Inderdaad. Wohoe uitgelekte afleveringen in -120p.quote:Op zondag 12 april 2015 13:32 schreef ems. het volgende:
Sowieso, series niet in HD kijken als een peasant
Je kunt niet van iedereen hier verwachten dat ze alles gaan zitten torrenten en meteen kijken zoals enkelen hier zeker zullen doen. Gewoon de standaardregels aanhouden dus, al zal er vroeg of laat wel iemand hier komen posten die daar geen rekening mee houdt en alles lekker spoilt.quote:LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Uitzenden is zo'n verouderde term in dit digitale tijdperkquote:Op zondag 12 april 2015 15:36 schreef Beach het volgende:
[..]
De regel is NIET UITGEZONDEN.
Zijn die afleveringen al uitgezonden? Nee.
quote:Op zondag 12 april 2015 13:32 schreef ems. het volgende:
Sowieso, series niet in HD kijken als een peasant
Nog niet officieel uitgebracht/uitgezonden in de USA dusquote:Op zondag 12 april 2015 15:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Mogen we het nou niet eens hebben over die vier afleveringen? Ik dacht dat alleen boekspoilers niet mochten.
Heb geen zin om overal spoilers te lezen. Ondanks dat ik de boeken heb gelezen zijn er al een aantal dingen behoorlijk andersquote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef HiZ het volgende:
Fok, maar als je die vier afleveringen nu gaat kijken dan zit je vervolgens wel weer 4 weken te wachten tot HBO bij is.
Deze man weet.quote:Op zondag 12 april 2015 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wohoe uitgelekte afleveringen in -120p.
En nu 4 weken wachten op de volgende afleveringquote:Op zondag 12 april 2015 17:11 schreef pervertedhermit het volgende:
Alle 4 gekekenScrubs die wachten
, kwaliteit is helemaal niet zo slecht.
veel plezier met 5 weken wachtenquote:Op zondag 12 april 2015 17:11 schreef pervertedhermit het volgende:
Alle 4 gekekenScrubs die wachten
, kwaliteit is helemaal niet zo slecht.
Zeker, deze serie verdient het om in 720p met goed geluid bekeken te worden!!quote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef Omega het volgende:
Ik wacht ook nog even, kwaliteit is 480p, ik kan mij best voorstellen dat genoeg mensen dat voldoende vinden, persoonlijk wacht ik bij deze serie liever op betere kwaliteit. Iedereen zijn eigen keuzes
Tegen die tijd zijn de andere al lang gelekt. En dan nog alsof 4x een week wachten zoveel beter is.quote:
Nou die lekken echt niet uit hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 18:05 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn de andere al lang gelekt. En dan nog alsof 4x een week wachten zoveel beter is.
Hm helaas niet, gewoon een corrupt bestand.. Vreemd, heb ik nog nooit gehad met SickBeard.quote:
We hebben net een jaar gewacht op seizoen 5.... waar heb je 't over ?!?quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb moeite om niet te kijken maar ik wacht wel even op een betere kwaliteit vannacht. En sowieso 1 per week. 5 weken wachten is echt drama
Ditquote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
We hebben net een jaar gewacht op seizoen 5.... waar heb je 't over ?!?
Bovendien is dit best een serie om 2x te bekijken... 1x in de preview.. en straks elke week in 1080p.
Waar ik het over heb? Nou ik vind het gewoon leuker?quote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
We hebben net een jaar gewacht op seizoen 5.... waar heb je 't over ?!?
Bovendien is dit best een serie om 2x te bekijken... 1x in de preview.. en straks elke week in 1080p.
Dat en ook vanwege de kwaliteit.quote:Op zondag 12 april 2015 19:54 schreef Romanus het volgende:
Ik ga ze gewoon per week kijken als ze 'officieel' uitkomen. Anders moet je weer weken wachten op de volgende aflevering
De kwaliteit is echt niet verkeerd hoor. Was prima te kijken.quote:
Jawel, maar ik vind het toch prettiger om gewoon richting de tv te streamen en dan is dit formaat niet prettig kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 20:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De kwaliteit is echt niet verkeerd hoor. Was prima te kijken.
De berichten over korrelig beeld en watermerken etc. is inderdaad echt gelul.quote:Op zondag 12 april 2015 20:06 schreef Fylax het volgende:
Ik ga ze nu alle vier gewoon kijken, ik heb examens over een maand dus ik moet de komende weken toch leren, dus kan ik ze maar beter nu kijken.
Niets mis met kwaliteit trouwens.
Op mijn televisie is ie ook gewoon hartstikke mooi hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De berichten over korrelig beeld en watermerken etc. is inderdaad echt gelul.
Gewoon 420, bijvoorbeeld op een laptop prima.
Merk zelf ook geen verschil tussen deze kwaliteit en dat van de releasedate versie.quote:Op zondag 12 april 2015 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De berichten over korrelig beeld en watermerken etc. is inderdaad echt gelul.
Gewoon 420, bijvoorbeeld op een laptop prima.
Toch wel? Streamen was bij mij net heel kut. Denk dat ik het dadelijk eens probeer met USB.quote:Op zondag 12 april 2015 20:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op mijn televisie is ie ook gewoon hartstikke mooi hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |