In seizoen 2 was de tweede aflevering een week van tevoren al online.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Zijn toch virussen en fakes die ze nu allemaal posten onder S05E01?
Lijkt me ook niet mogelijk dat er al 1 is uitgelekt. Maar kan het mis hebben.
Gelul.quote:Op zondag 12 april 2015 06:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Lees nu toch overal dat de eerste 4 afleveringen al online staan. Twitter staat er al helemaal vol mee.
Niks gelul. Heb het zelf gecheckt op een website waar ik altijd Amerikaanse series kijk en de eerste 4 afleveringen staan inderdaad al online. Heb de eerste twee afleveringen van Seizoen 5 net gekeken.quote:
Zou je me een dm kunnen sturen met die site?quote:Op zondag 12 april 2015 07:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Niks gelul. Heb het zelf gecheckt op een website waar ik altijd Amerikaanse series kijk en de eerste 4 afleveringen staan inderdaad al online. Heb de eerste twee afleveringen van Seizoen 5 net gekeken.
HBO heeft de eerste 4 afleveringen aan de media laten zien en iemand heeft die afleveringen op het internet "gelekt". Het gebeurt ontzettend vaak met films dat een versie die enkel voor de media beschikbaar was "gelekt" is en nu dus ook met een serie.
Het staat overigens ook al vermeld op de reddit van Game of Thrones: https://www.reddit.com/r/(...)spoilers_and_piracy/
Er gaan zelfs geruchten dat uiteindelijk 6 afleveringen online zullen zijn: http://ibnlive.in.com/new(...)ernet/539357-79.html
Ik mag niet linken maar ik zie op kickass toch echt de eerste 4 staan zowel van AFG als Xclusive.quote:Op zondag 12 april 2015 08:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zie alleen de eerste twee afleveringen op kickass en eztv.
Is de kwaliteit wel goed? Ik zie namelijk dat ze ongeveer 300 Mb zijn. Dat is niet veel.quote:Op zondag 12 april 2015 08:33 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik mag niet linken maar ik zie op kickass toch echt de eerste 4 staan zowel van AFG als Xclusive.
niet 720p, maar gewoon HDTVquote:Op zondag 12 april 2015 09:32 schreef Omega het volgende:
[..]
Is de kwaliteit wel goed? Ik zie namelijk dat ze ongeveer 300 Mb zijn. Dat is niet veel.
dilemma.. dilemma.. wachten op 720p of toch meteen alles kijken en vervolgens langer dan een maand wachtenquote:
quote:"Game of Thrones" producer Greg Spence on leaks, HBO and dragons
By Joanne Ostrow
Denver Post Television Critic
Posted: 04/05/2015 12:01:00 AM MDT
Updated: 04/05/2015 02:12:54 PM MDT
Greg Spence, the producer in charge of post-production for "Game of Thrones," is worried about leaks.
The Denver native who oversees editing, music, special effects, color, sound — not to mention dragons — for the HBO hit, is concerned about the potential for hackers, too. He was fretting about this long before the Sony hacking incident, well before the Season 5 premiere was in sight.
Spence, a Smoky Hill High School graduate, said he fears the possibility that somewhere, someone might slip a digital file to a friend and upload a bit of the top-secret footage to the Internet.
"The cast is looping all over the world, sending files back and forth. Artists are working in special-effects houses all over the world. The files are watermarked, and editors have to confirm in writing that they've deleted them." Still, with fans desperate to get a sneak peek of the epic drama, it's troubling.
"Game of Thrones" returns on April 12 at 7 p.m. on HBO.
Other than the anxiety over leaks, Spence said his is "the best job on Earth." So far he's shared in two Emmy nominations for "GoT."
Spence is based in Belfast, but his family lives in Los Angeles. Over coffee in downtown Denver, he talked about overseeing a staff of 20 in the cutting room, six working on dailies, 20 on visual effects, 15 on sound and editorial and hundreds of visual-effects artists.
http://www.denverpost.com(...)spence-leaks-hbo-and
Het lijkt er idd op dat je gelijk hebt, op het moment toen ik keek was de eerste aflevering nog met password en de volgende afleveringen waren hernoemde afleveringen van seizoen zoveel.quote:Op zondag 12 april 2015 07:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Niks gelul. Heb het zelf gecheckt op een website waar ik altijd Amerikaanse series kijk en de eerste 4 afleveringen staan inderdaad al online. Heb de eerste twee afleveringen van Seizoen 5 net gekeken.
quote:Op zondag 12 april 2015 10:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op dat je gelijk hebt, op het moment toen ik keek was de eerste aflevering nog met password en de volgende afleveringen waren hernoemde afleveringen van seizoen zoveel.
zou gewoon een tijdje het topic overslaanquote:Op zondag 12 april 2015 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu maar hopen dat de mensen die de afleveringen al gezien hebben zo netjes zijn om de spoilers nog even voor zich te houden.
Op het internet geef ik je weinig kans, hier op Fok! zijn daar toch gewoon regels en moderators voor?quote:Op zondag 12 april 2015 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu maar hopen dat de mensen die de afleveringen al gezien hebben zo netjes zijn om de spoilers nog even voor zich te houden.
quote:Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op het internet geef ik je weinig kans, hier op Fok! zijn daar toch gewoon regels en moderators voor?
Hehe, misschien wel het beste ja. Lastig als ik er over wil praten alleen.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou gewoon een tijdje het topic overslaan
Gewoon even 2 maanden van het internet af dan maar.quote:Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op het internet geef ik je weinig kans, hier op Fok! zijn daar toch gewoon regels en moderators voor?
Not sure if trolling..quote:Op zondag 12 april 2015 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Eergister ff heel seizoen 5 gedownload en onderhand gekeken
Was een sterk seizoen met weer veel verassingen!
Nu maar weer een jaartje wachten op seizoen 6..
Weer lekker aan het trollen?quote:Op zondag 12 april 2015 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Eergister ff heel seizoen 5 gedownload en onderhand gekeken
Was een sterk seizoen met weer veel verassingen!
Nu maar weer een jaartje wachten op seizoen 6..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |