Het lijkt er idd op dat je gelijk hebt, op het moment toen ik keek was de eerste aflevering nog met password en de volgende afleveringen waren hernoemde afleveringen van seizoen zoveel.quote:Op zondag 12 april 2015 07:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Niks gelul. Heb het zelf gecheckt op een website waar ik altijd Amerikaanse series kijk en de eerste 4 afleveringen staan inderdaad al online. Heb de eerste twee afleveringen van Seizoen 5 net gekeken.
quote:Op zondag 12 april 2015 10:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het lijkt er idd op dat je gelijk hebt, op het moment toen ik keek was de eerste aflevering nog met password en de volgende afleveringen waren hernoemde afleveringen van seizoen zoveel.
zou gewoon een tijdje het topic overslaanquote:Op zondag 12 april 2015 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu maar hopen dat de mensen die de afleveringen al gezien hebben zo netjes zijn om de spoilers nog even voor zich te houden.
Op het internet geef ik je weinig kans, hier op Fok! zijn daar toch gewoon regels en moderators voor?quote:Op zondag 12 april 2015 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu maar hopen dat de mensen die de afleveringen al gezien hebben zo netjes zijn om de spoilers nog even voor zich te houden.
quote:Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op het internet geef ik je weinig kans, hier op Fok! zijn daar toch gewoon regels en moderators voor?
Hehe, misschien wel het beste ja. Lastig als ik er over wil praten alleen.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou gewoon een tijdje het topic overslaan
Gewoon even 2 maanden van het internet af dan maar.quote:Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op het internet geef ik je weinig kans, hier op Fok! zijn daar toch gewoon regels en moderators voor?
Not sure if trolling..quote:Op zondag 12 april 2015 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Eergister ff heel seizoen 5 gedownload en onderhand gekeken
Was een sterk seizoen met weer veel verassingen!
Nu maar weer een jaartje wachten op seizoen 6..
Weer lekker aan het trollen?quote:Op zondag 12 april 2015 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Dikkedanietrollquote:Op zondag 12 april 2015 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Die spoilers, al dan niet in screenshot/animated gif vorm though.quote:Op zondag 12 april 2015 11:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wacht wel gewoon netjesLiever 1x per week van wat betere kwaliteit. Dan nu 4 crappy kwaliteit bekijken en een maand wachten!
Bij prima kwaliteit denk ik aan minstens 720p..quote:Op zondag 12 april 2015 11:13 schreef Gezicht het volgende:
Popcorn Time heeft de eerste twee eps. al online in prima kwaliteit + engelse subs. Kon het niet laten om de eerste toch al te kijken
Dat is het iig niet...quote:Op zondag 12 april 2015 11:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bij prima kwaliteit denk ik aan minstens 720p..
Ja, klopt! Ik heb de boeken zelf al wel gelezen, dus grotendeels weet ik wel zo'n beetje hoe ze verder gaan. Behalve dan de dingen die de serie schrijvers anders gaan doen of al op vooruit lopen!quote:Op zondag 12 april 2015 11:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die spoilers, al dan niet in screenshot/animated gif vorm though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |