je bent vergevenquote:
Niet dat het mij uitmaakt wat de TT nu is. Zolang iemand maar niet zeer onbeschoft beledigd wordt, vindt ik best. Maar volgens mij is het meer dat de lol van de grap op fappend/soppend subtitels wel een keer eraf is. Want wat originaliteit betreft, wint die titel nou niet bepaald een prijs of zo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
al maanden heeft dit topic al een pedo TT immers, zowel de Stark broers als Arya, worden gespeeld door minderjarigen en dat is kennelijk toppie, maar de TT "Fappend/Soppend genieten van seizoen 5" was too much? give me a break![]()
maarja huilende baby's krijgen de meeste aandacht uiteraard!![]()
daarnaast
nieuwe outfit van Arya in seizoen 5 yo!
[ afbeelding ]
Kan ik me voorstellen want hij komt niet eens voor in boek 4 en in boek 5 misschien 3 hoofdstukken. (geen spoiler want boek 4 en 5 spelen zich tegelijk af en GRRM Martin krijgt vanaf boek 4 de neiging om 20 characters te introduceren en de meest onzinnige dingen uitgebreid te beschrijven)quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:36 schreef Michie_ het volgende:
De acteur van jaime lannister was net the gast in The Tonight show. Enige wat hij over de serie gezegd heeft is dat zijn verhaallijn in S5 speciaal voor de serie geschreven is.
ik ook wolfrolfjequote:Op zaterdag 11 april 2015 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
Stom gezeur over een TT
Doet er toch niks toe een TT
Nog maar een paar dagenzoveel zin in omfg!!!
Ik vind het juist fijn om dit topic dan live open te hebben staan, lekker de reacties en discussies volgen. Nu moet ik maandagavond alles eerst teruglezen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik zou maandag ochtend al kunnen kijken, maar dan moet ik een uur eerder opstaan en die discipline heb ik niet. Nu kan ik ook prima wachten tot maandag avond dus ik vind het geen probleem dat ik maandag avond pas kijken.
Gelukkig zijn er voor mij wel 4 maandagen dat ik het wel 's ochtends kan kijken zonder eerder op te moeten staanKoningsdag, Pinksteren en nog 2 maandagen van 2 weken dat ik vrij ben rond Bevrijdingsdag en Hemelvaartsdag
Maar dan moet je timing dus wel goed zijn en tegelijk met andere mensen kijken? Of bedoel je tegelijk met andere HBO abonnees meekijken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om dit topic dan live open te hebben staan, lekker de reacties en discussies volgen. Nu moet ik maandagavond alles eerst teruglezen.
Nee, veel mensen kijken 's middags (net als mij normaliter) en dan stromen vanzelf de reacties binnen. Niet live-live, maar het topic staat live aan; dat de reacties automatisch doorgaan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Maar dan moet je timing dus wel goed zijn en tegelijk met andere mensen kijken? Of bedoel je tegelijk met andere HBO abonnees meekijken?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:27 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben fan maar ik zou nooit midden in de nacht opstaan voor een serie, ik trek hem de volgende dag wel binnen tijdens het ontbijt
Ik ga pas na de laatste aflevering alles in één keer kijken. Althans, dat is nu nog het plan...quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:27 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben fan maar ik zou nooit midden in de nacht opstaan voor een serie, ik trek hem de volgende dag wel binnen tijdens het ontbijt
maandag lekker vrijquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik weet nu al dat ik maandagavond pas kan kijken
ga je opstaan? opblijven?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is op HBO nu elke zondagnacht Game Of Thrones samen met Amerika? Of is dat alleen met de première?
why?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik kijk altijd pas 's avonds, zelfs al ben ik vrij.
tuequote:
Dat doen ze elke week.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is op HBO nu elke zondagnacht Game Of Thrones samen met Amerika? Of is dat alleen met de première?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |