Dat sowieso!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed ik ga hier geen lessen in masturberen neerzetten, maar gewoon lekker met jezelf spelen en niet voor klaarkomen gaan is ook lekker hoor.,
Ik mis de lama's. Al ben ik gelukkig ooit nog een keer bij een opname geweest (want hier in de stad). Maar je bent fan?quote:
Trustequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef netchip het volgende:
Ik ga slapen... Of proberen te slapen... Welterusten iedereen!
quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef netchip het volgende:
Daarom ga ik het dus minder doen en alleen als ik er echt behoefte aan krijg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed ik ga hier geen lessen in masturberen neerzetten, maar gewoon lekker met jezelf spelen en niet voor klaarkomen gaan is ook lekker hoor.,
Trusten kerelquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef netchip het volgende:
Alwaysquote:
Hmmm ik keek er een aantal jaar terug vaak naar. Als het goed is heb ik ergens ook nog een dvdtje liggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso!
[..]
Ik mis de lama's. Al ben ik gelukkig ooit nog een keer bij een opname geweest (want hier in de stad). Maar je bent fan?
Ja oke, begrijpelijk aan de ene kant. Kan natuurlijk ook gewoon elke dag feestje zijn. Maar ik snap wel wat je bedoelt, niet gaan fappen omdat je niets anders te doen heb.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ga ik het dus minder doen en alleen als ik er echt behoefte aan krijg.
Tenzij ik zwak ben en mijn oude gewoontes er te diep zijn ingesleten. :$
Ik heb ze bijna allemaal. Soms kijk ik ze nog wel eens terug. Kan er nog hard om lachenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmmm ik keek er een aantal jaar terug vaak naar. Als het goed is heb ik ergens ook nog een dvdtje liggen
Ik heb ook geminderd een paar jaar geleden. Ik wende er heel snel aan. Vaak gewoon geen zin in nu.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ga ik het dus minder doen en alleen als ik er echt behoefte aan krijg.
Tenzij ik zwak ben en mijn oude gewoontes er te diep zijn ingesleten. :$
Slimmerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Geen zin in morgen.slaaptijd uitstellen.
Trustenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slimmerd![]()
Ik ga wel slapen. Welterusten allen
Trusten dudequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slimmerd![]()
Ik ga wel slapen. Welterusten allen
Wattisser morgen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
quote:
Trusten dude!quote:
Dat dus. Het is in het begin wat vreemd om te minderen, maar je went er snel genoeg aan. En wat aeque zegt klopt en is een mooie bonus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook geminderd een paar jaar geleden. Ik wende er heel snel aan. Vaak gewoon geen zin in nu.
Geen leuke dag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Die hard studeren in bieb met klasgenoot vanaf 9.quote:
Ff dagje bikkelen dus. Netjes. Succesquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die hard studeren in bieb met klasgenoot vanaf 9.maar ik moet wel wil ik m'n vakken halen. Het geeft meestal wel voldoening als je dan rond 4-5 uur pas weer naar huis gaat.
Succes!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die hard studeren in bieb met klasgenoot vanaf 9.maar ik moet wel wil ik m'n vakken halen. Het geeft meestal wel voldoening als je dan rond 4-5 uur pas weer naar huis gaat.
Trusten dudequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff dagje bikkelen dus. Netjes. Succes
Ik ga er ook vandoor
Ik ben niet uitgestorven.quote:
Neequote:
Gelukkig nietquote:
Oh nou sorry hoor...quote:
Jammerquote:
worst.. assassin... ever....quote:
Wat heeft heatwave je aangedaan? Probeerde hij je weer dronken te voeren?quote:
weer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft heatwave je aangedaan? Probeerde hij je weer dronken te voeren?
Hij drinkt in ieder geval niet slomer dan ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft heatwave je aangedaan? Probeerde hij je weer dronken te voeren?
He, name your time and placequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij drinkt in ieder geval niet slomer dan ik.
kan dat zonder dat je uitgedroogd raakt dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij drinkt in ieder geval niet slomer dan ik.
Helaas wel jaquote:Op woensdag 8 april 2015 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zou vergeetachtig ook bij moeten horen.
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 april 2015 00:14 schreef rival het volgende:
[..]
Merk er nog niks van dus misschien heb je nog ff
Ik vond het ook knap.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan dat zonder dat je uitgedroogd raakt dan?
Dan zou ik rijk wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goedKan ik daar een garantie voor afsluiten? Of iets voor tekenen?
Ow jaquote:
Ik ken ze ook niet verder hoorquote:
Jammerquote:Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik rijk worden
Niet van jou natuurlijk, zou je matsen.
Ik slaap in m'n fokquote:
Niet afgekeken...vond m behoorlijk saai. Dan vond ik secret of kell (?) een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:58 schreef Murdera het volgende:
Zo. Song of the sea gekeken. Kinderfilm denk ik maar erg mooo. Daarna father and daughter (short film staat op YouTube) gekeken. Allebei een beetje gehuild. Nu nick cave and the bad seeds en biertjes om het af te maken.
Hier verlies je al wat van je scherptequote:Op woensdag 8 april 2015 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het is er niet zeg je.
Help mij dan!quote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hier verlies je al wat van je scherpte
Nee, je slaapt gewoon nietquote:
het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnquote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet afgekeken...vond m behoorlijk saai. Dan vond ik secret of kell (?) een stuk beter.
Zelfde studio/regisseur ofzoiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnen die stijl vind ik gewoon heel fijn
![]()
Even jouw tip opzoeken
People are fucked upquote:Op woensdag 8 april 2015 00:31 schreef rival het volgende:
KLB / Prostitutie roleplay loopt uit de hand
Vond ik wel grappig
Dit klinkt dan wel weer engquote:Op woensdag 8 april 2015 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je je wel volledig aan mij overgeven.
Beetje niet nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje spanning in je leven kan ook geen kwaad.
yeah heb rrn "movie list" app om bij te houden Wat ik even moet kuikenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo te vinden als je op imdb kijkt naar song of the sea
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acterenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
denken dat je issues hebt, tot je hier komtquote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acteren.
Afspreken met FOK!kersquote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Hier is het minstens zo warm.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar daar is het zo lekker warm. En jij bent eng.
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:40 schreef rival het volgende:
[..]
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?
Nee dat is jouw woord.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is het minstens zo warm.
Nee het woord is spannend
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleetquote:Op woensdag 8 april 2015 00:39 schreef rival het volgende:
[..]
denken dat je issues hebt, tot je hier komt
Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerstquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doen
moet je voor de gein even tripreports zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:44 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerst
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knulquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleet.
Maar ik jank er niet zo over.
Vertel me jouw ervaringquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je voor de gein even tripreports zoeken
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomenquote:
Oh dat is ook geen pretjequote:Op woensdag 8 april 2015 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomen
Geen hallucinogenen meer voor mij. Behalve salvia
Naah, niemand geeft een neukquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knul
Ik ben knapquote:
sorry. ik wil lekker knuffelenquote:
Ohw, sorry nja Fax zal wel bijna klaar zijn met werkenquote:
jij hebt een auto. Kom maar hierquote:
Ja 1 op een emmerquote:Op woensdag 8 april 2015 05:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jij hebt een auto. Kom maar hier
Ik heb geen auto of rijbewijs dus naar jou toe liften kost me 2 dagen en misschien mijn levenquote:Op woensdag 8 april 2015 05:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja 1 op een emmerOp en neer naar jou kost me 120,-
Nou nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 05:32 schreef Californium het volgende:
je hebt gecheckt hoeveel het zou kosten![]()
Trein goedkoperquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee....
Maar toch even snel gedaan![]()
Retourtje 600 km, dat is 80 liter, komt neer op 124,- hier![]()
Dus het was best een goede gok
Treinquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Trein goedkoperDuurt wel langer
Ja en nu dan? HE? EN NU DANquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil op zich wel langskomen hoor, maarja die afstand he
Knuffelen tochquote:
*stuurt een digitale knuffel*quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:36 schreef yats het volgende:
[..]
*stuurt een digitale knuffel*
Als t nou Nijmegen was geweest...
Met mij is knuffelen heel leuk jaquote:
Ik wil dat best wel eens voelen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 06:38 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Met mij is knuffelen heel leuk jaIK ben lekker zacht
I knowquote:
Knuffelenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:38 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Met mij is knuffelen heel leuk jaIK ben lekker zacht
Alleen die afstandquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik zacht ben
Groningen-leefquote:
Ik heb prima knuffelarmenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar goed kan knuffelen
[..]
Groningen-leef
quote:
2 uur rijden voor ik er benquote:Op woensdag 8 april 2015 06:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar goed kan knuffelen
[..]
Groningen-leef
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:45 schreef yats het volgende:
[..]
2 uur rijden voor ik er ben
Anders had ik het wel gedaan
Ik ga zo slapenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:46 schreef Californium het volgende:
[..]Ik ga nu maar zo werken
Die-hard beginnen om 7 uur
Sterktequote:Op woensdag 8 april 2015 06:46 schreef Californium het volgende:
[..]Ik ga nu maar zo werken
Die-hard beginnen om 7 uur
Mogguhquote:
Mogguh zonnestraaltjequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 8 april 2015 07:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mogguh
Waar was je gisteren? Ik was in de buurt en dacht 'ik bel even aan' maar er deed niemand open
Had je nog een keer moeten aanbellenquote:
Owja, even onthoudenquote:Op woensdag 8 april 2015 07:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je nog een keer moeten aanbellen
Hey die eerste heb ik 2 dagen terug gekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:58 schreef Murdera het volgende:
Zo. Song of the sea gekeken. Kinderfilm denk ik maar erg mooo. Daarna father and daughter (short film staat op YouTube) gekeken. Allebei een beetje gehuild. Nu nick cave and the bad seeds en biertjes om het af te maken.
Grappig, ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 07:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey die eerste heb ik 2 dagen terug gekeken.Wel mooi inderdaad.
Oh, vond je het niks?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig, ik ook![]()
Alleen niet afgekeken dus
Ik vond de karakters niet zo boeiend, en het kwam niet echt op gang voor m'n gevoel. Na een half uur vond ik het wel prima. Eigenlijk net nadat ze in de stad waren en die elven ontmoet hadden.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb nu al moeite met rechtop zitten.
[..]
Oh, vond je het niks?
Daadwerkelijke ochtendgymnastiek. Situps, crunches, leg raises, plank, squats, jumping jacks, etcquote:Op woensdag 8 april 2015 07:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet helemaal wat je onder ochtendgymnastiek verstaat....
Ik ben verpest, ik dacht iets heel andersquote:Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daadwerkelijke ochtendgymnastiek. Situps, crunches, leg raises, plank, squats, jumping jacks, etc
Dat dacht ik al. Doe ik bijna nooit. Dat waar jij aan dacht.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben verpest, ik dacht iets heel anders
Maar goed bezig wel![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Doe ik bijna nooit. Dat waar jij aan dacht.
Daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op woensdag 8 april 2015 07:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken![]()
Fijne dag
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmakenquote:
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
TGND en Surge, zin in een dag werken/school/lamballen?
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmaken
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.
[..]
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.
Damn, that's some dedication.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
Ah, soms is dat nodig inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
FOK! support groep, 1luv.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
1luv1livejeweetquote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
Zo is het!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1luv1livejeweet
Even fietsen
Zeg dat wel, zeker ik de gehele dag in training zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5quote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
Ja. 7 minuten fietsen als de stoplichten niet tegenzittenquote:
Reuzechill.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. 7 minuten fietsen als de stoplichten niet tegenzitten
Werk is voor mij ietsje verder dan school, 10 minuten denk ik. En supermarkt kan ik lopend doen, maar doe ik meestal bij een andere op de terugweg van school naar huisquote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reuzechill.
Als ik zo dichtbij mijn school zou gaan wonen moet ik 20 minuten gaan fietsen voor een supermarkt en nog langer voor werk.
Ik woon nu een halfuurtje fietsen van mijn school, en werk is tien minuten de andere kant op. Winkels zijn slechts een minuut lopen, dat is wel weer fijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werk is voor mij ietsje verder dan school, 10 minuten denk ik. En supermarkt kan ik lopend doen, maar doe ik meestal bij een andere op de terugweg van school naar huis
Lol ja, iets te enthousiast geskyped met iemand.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5
Zo onverstandig van je.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja, iets te enthousiast geskyped met iemand.
wat rij jij dan op de snelweg? echt wel zuiniger dan 1 op 10 tochquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee....
Maar toch even snel gedaan![]()
Retourtje 600 km, dat is 80 liter, komt neer op 124,- hier![]()
Dus het was best een goede gok
Wat zijn redenen om wel te verhuizen en wat zijn redenen om niet te verhuizen?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon nu een halfuurtje fietsen van mijn school, en werk is tien minuten de andere kant op. Winkels zijn slechts een minuut lopen, dat is wel weer fijn.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik wel of niet wil verhuizen.
Zoveelllll!!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zijn redenen om wel te verhuizen en wat zijn redenen om niet te verhuizen?
Hostiquote:
Reden om te verhuizen zou zijn het bij negen andere mensen (sommigen vervelender dan anderen, het is in elk geval niet erg gezellig) in een huis wonen waaraan nooit meer iets is veranderd sinds de jaren 80 zodat alles nu langzaam aan het stukgaan is.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zijn redenen om wel te verhuizen en wat zijn redenen om niet te verhuizen?
Zodat je aan werk toe komt en niemand je probeert te versieren.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:17 schreef FrauMilena het volgende:
In de bieb met kloffie aan, kom me maar niet opzoeken
Ik snap de innerlijke strijd, hahaquote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reden om te verhuizen zou zijn het bij negen andere mensen (sommigen vervelender dan anderen, het is in elk geval niet erg gezellig) in een huis wonen waaraan nooit meer iets is veranderd sinds de jaren 80 zodat alles nu langzaam aan het stukgaan is.
Reden om te blijven, lekker makkelijk om niet het gedoe van een verhuizing te hebben, lekker dicht bij mijn nieuwe werk. En het is redelijk goedkoop hier.
Fok, ik moest echt iets te hard nadenken over welke film dit ook alweer isquote:Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zodat je aan werk toe komt en niemand je probeert te versieren.
[ afbeelding ]
Clever girl!quote:
Een week niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik daar als 11-jarige CL'letje in de bioscoop![]()
Geweldige film.
Ik zat als 13-jarig CL'letje bij Sevenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een week niet kunnen slapen?
Oh wacht, je bent CL
Ik ook, rond die tijd was alle dinosaurus, heb hem volgens mij 3 keer in de bios gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik daar als 11-jarige CL'letje in de bioscoop![]()
Geweldige film.
Dat is sowieso een boutfilmquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat als 13-jarig CL'letje bij Seven
Ik 2 keer, een keer met school en een keer met broer, zus en wat neven en nichten. En m'n oudste nicht scheet in d'r boxquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, rond die tijd was alle dinosaurus, heb hem volgens mij 3 keer in de bios gezien
Nee, ik vind hem nog steeds geweldigquote:
De enige film waar mijn ouders me mee naartoe hebben genomen is de Last Emperorquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem nog steeds geweldigAl ging ik toen meer voor Brad Pitt. M'n vader had de ranzigheid een beetje onderschat geloof ik, als ie dat had geweten had ik die film nooit mogen zien.
Later dat jaar ook naar From Dusk Till Dawn geweest, die was ook tof.
O, wij gingen wel vakerquote:Op woensdag 8 april 2015 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige film waar mijn ouders me mee naartoe hebben genomen is de Last Emperor
Oh nee, wacht. Taran en de toverketel
Jouw broer is dan ook gewoon een lulquote:Op woensdag 8 april 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, wij gingen wel vaker
M'n broer is 7 jaar ouder en zat me steeds in te wrijven dat ie naar allemaal toffe films mocht
Krijg je als je zo ontzettend diep in je geheugen moet graven, dat verdraait feiten.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw broer is dan ook gewoon een lul
Ik geloof dat ik me mijn jeugd als slechter herinner dan hij daadwerkelijk was
Ik stopte met lezen bij 'diep'quote:Op woensdag 8 april 2015 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je als je zo ontzettend diep in je geheugen moet graven, dat verdraait feiten.
Ik was volgens mijn ouders te jong om IT te kijken. ben ik bij een vriendje toch gaan kijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, wij gingen wel vaker
M'n broer is 7 jaar ouder en zat me steeds in te wrijven dat ie naar allemaal toffe films mocht
Hihi je zei diepquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was volgens mijn ouders te jong om IT te kijken. ben ik bij een vriendje toch gaan kijken.
Mijn ouders hadden gelijk
Heel braaf geworden na die dagquote:Op woensdag 8 april 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Voortaan altijd naar je ouders geluisterd?
Die heb ik met m'n ouders zitten kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was volgens mijn ouders te jong om IT te kijken. ben ik bij een vriendje toch gaan kijken.
Mijn ouders hadden gelijk
Precies jaquote:Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zodat je aan werk toe komt en niemand je probeert te versieren.
[ afbeelding ]
Mijn oma zette die ooit op, omdat ze dacht dat een clownsfilm wel leuk was voor mij en mijn zusje. Kwam ze heel snel van terug.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik met m'n ouders zitten kijken
Badassquote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik met m'n ouders zitten kijken
Engquote:Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
LoLaGewoon verhuizen joh, altijd leuk
Koffie koffie koffie.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon te weinig slaap en me te comfortabel aangekleed.
Fuck hunquote:Op woensdag 8 april 2015 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kots even op die kliekmama's
Ik ben niet leuk genoeg om koffie mee te drinken.![]()
Dan niet hoor. En nu ga ik even geld uitgeven![]()
mijn grote kanjer gaat morgen op kamp
HOSTIquote:
CALIquote:
Ald je het komt brengenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koffie koffie koffie.
[..]
Fuck hun![]()
Weekje met de jeugdvereniging weg?
Nee neequote:Op woensdag 8 april 2015 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koffie koffie koffie.
[..]
Fuck hun![]()
Weekje met de jeugdvereniging weg?
Groep 8 kamp?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nee
School. 2 dagen en 1 nachtje
Één uur en het voelt al aan alsof het twaalf uur is, wtf.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Één uur en het voelt al aan alsof het twaalf uur is, wtf.
Arm beestjequote:
Niet mijn guilt trippen, met je schattige poezenfotoquote:
PAK Mquote:Op woensdag 8 april 2015 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet mijn guilt trippen, met je schattige poezenfoto
Hoiquote:Op woensdag 8 april 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even pauzeren tot mn studiegroepje er is
You found my waek spot, a catquote:
Kom kroelen :$quote:
Geen idee, ik roep ook maar watquote:
Ohhh man. Gewoon lekker de hele dag op bed liggen, bietje kroelen, bietje eten, bietje iets kijken. Heerlijkquote:
Wat heeft die 2e ermee te maken?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon te weinig slaap en me te comfortabel aangekleed.
Wat moet je doen?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:18 schreef Dqod het volgende:
Ik word zo boos ende recalcitrant van het dingen moeten
GVD
Werken zo. Net als iedereen (of de meeste iig), maar JUNGAH. IK WORD DAAR ZIEDEND VAN VANDAAGquote:
Ruilen? Ik ben aan het stressen voor een online assesmentquote:Op woensdag 8 april 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werken zo. Net als iedereen (of de meeste iig), maar JUNGAH. IK WORD DAAR ZIEDEND VAN VANDAAG
Ik denk niet dat mijn werkgever dat zo ziet zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben aan het stressen voor een online assesment
Haha, sterkte.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werken zo. Net als iedereen (of de meeste iig), maar JUNGAH. IK WORD DAAR ZIEDEND VAN VANDAAG
He bah, weekenddienstenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, sterkte.Ik mag zaterdag weer denk ik.
Nog dikke plannen dit weekend? Volgend week heb ik ook zinquote:Op woensdag 8 april 2015 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
He bah, weekenddiensten
Ah well. Just goin' through the motions once again. Dit weekend is iig een mooi vooruitzicht
Als het goed is krijg ik lief bezoek, dus lekker knuffelen en vretenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog dikke plannen dit weekend? Volgend week heb ik ook zin
Gezelligquote:Op woensdag 8 april 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik lief bezoek, dus lekker knuffelen en vreten
Mijn komende paar weekenden worden sowieso dus iets om naar uit te kijken
Bazenleef, hosti. BAZENLEEF
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Maar goed. Ik zal mijn woeste, ontembare furie eens even opstarten. Vanmiddag even bijkomen/douchen etc en vanavond zie ik harman als het goed is nog ff, na m'n avonddienst
Ik spreek jullie later, one luv xoxox gr gr kusje bijtje likje enzo![]()
Heb jij wel een beetje geslapen?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ga je eerder in 'hangen' dan in andere kleding.
Ja iemand moet die op seks beluste Fok!kers in de toom houden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje kort. Zag dat je het hier de hele nacht in de gaten hebt gehouden
Je moet jezelf niet willen belasten met die verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja iemand moet die op seks beluste Fok!kers in de toom houden natuurlijk.
Jouw aanwezigheid is niet echt.. "in toom houden" natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
General Cockblock reporting for dutyquote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar soms neemt die verantwoordelijkheid gewoon de overhandquote:Op woensdag 8 april 2015 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet willen belasten met die verantwoordelijkheid.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |