Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerstquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doen
moet je voor de gein even tripreports zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:44 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerst
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knulquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleet.
Maar ik jank er niet zo over.
Vertel me jouw ervaringquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je voor de gein even tripreports zoeken
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomenquote:
Oh dat is ook geen pretjequote:Op woensdag 8 april 2015 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomen
Geen hallucinogenen meer voor mij. Behalve salvia
Naah, niemand geeft een neukquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knul
Ik ben knapquote:
sorry. ik wil lekker knuffelenquote:
Ohw, sorry nja Fax zal wel bijna klaar zijn met werkenquote:
jij hebt een auto. Kom maar hierquote:
Ja 1 op een emmerquote:Op woensdag 8 april 2015 05:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jij hebt een auto. Kom maar hier
Ik heb geen auto of rijbewijs dus naar jou toe liften kost me 2 dagen en misschien mijn levenquote:Op woensdag 8 april 2015 05:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja 1 op een emmerOp en neer naar jou kost me 120,-
Nou nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 05:32 schreef Californium het volgende:
je hebt gecheckt hoeveel het zou kosten![]()
Trein goedkoperquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee....
Maar toch even snel gedaan![]()
Retourtje 600 km, dat is 80 liter, komt neer op 124,- hier![]()
Dus het was best een goede gok
Treinquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Trein goedkoperDuurt wel langer
Ja en nu dan? HE? EN NU DANquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil op zich wel langskomen hoor, maarja die afstand he
Knuffelen tochquote:
*stuurt een digitale knuffel*quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:36 schreef yats het volgende:
[..]
*stuurt een digitale knuffel*
Als t nou Nijmegen was geweest...
Met mij is knuffelen heel leuk jaquote:
Ik wil dat best wel eens voelen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 06:38 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Met mij is knuffelen heel leuk jaIK ben lekker zacht
I knowquote:
Knuffelenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:38 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Met mij is knuffelen heel leuk jaIK ben lekker zacht
Alleen die afstandquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik zacht ben
Groningen-leefquote:
Ik heb prima knuffelarmenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar goed kan knuffelen
[..]
Groningen-leef
quote:
2 uur rijden voor ik er benquote:Op woensdag 8 april 2015 06:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar goed kan knuffelen
[..]
Groningen-leef
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:45 schreef yats het volgende:
[..]
2 uur rijden voor ik er ben
Anders had ik het wel gedaan
Ik ga zo slapenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:46 schreef Californium het volgende:
[..]Ik ga nu maar zo werken
Die-hard beginnen om 7 uur
Sterktequote:Op woensdag 8 april 2015 06:46 schreef Californium het volgende:
[..]Ik ga nu maar zo werken
Die-hard beginnen om 7 uur
Mogguhquote:
Mogguh zonnestraaltjequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 8 april 2015 07:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mogguh
Waar was je gisteren? Ik was in de buurt en dacht 'ik bel even aan' maar er deed niemand open
Had je nog een keer moeten aanbellenquote:
Owja, even onthoudenquote:Op woensdag 8 april 2015 07:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je nog een keer moeten aanbellen
Hey die eerste heb ik 2 dagen terug gekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:58 schreef Murdera het volgende:
Zo. Song of the sea gekeken. Kinderfilm denk ik maar erg mooo. Daarna father and daughter (short film staat op YouTube) gekeken. Allebei een beetje gehuild. Nu nick cave and the bad seeds en biertjes om het af te maken.
Grappig, ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 07:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey die eerste heb ik 2 dagen terug gekeken.Wel mooi inderdaad.
Oh, vond je het niks?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig, ik ook![]()
Alleen niet afgekeken dus
Ik vond de karakters niet zo boeiend, en het kwam niet echt op gang voor m'n gevoel. Na een half uur vond ik het wel prima. Eigenlijk net nadat ze in de stad waren en die elven ontmoet hadden.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb nu al moeite met rechtop zitten.
[..]
Oh, vond je het niks?
Daadwerkelijke ochtendgymnastiek. Situps, crunches, leg raises, plank, squats, jumping jacks, etcquote:Op woensdag 8 april 2015 07:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet helemaal wat je onder ochtendgymnastiek verstaat....
Ik ben verpest, ik dacht iets heel andersquote:Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daadwerkelijke ochtendgymnastiek. Situps, crunches, leg raises, plank, squats, jumping jacks, etc
Dat dacht ik al. Doe ik bijna nooit. Dat waar jij aan dacht.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben verpest, ik dacht iets heel anders
Maar goed bezig wel![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Doe ik bijna nooit. Dat waar jij aan dacht.
Daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op woensdag 8 april 2015 07:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken![]()
Fijne dag
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmakenquote:
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
TGND en Surge, zin in een dag werken/school/lamballen?
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmaken
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.
[..]
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.
Damn, that's some dedication.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
Ah, soms is dat nodig inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
FOK! support groep, 1luv.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
1luv1livejeweetquote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
Zo is het!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1luv1livejeweet
Even fietsen
Zeg dat wel, zeker ik de gehele dag in training zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5quote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |