2 uur rijden voor ik er benquote:Op woensdag 8 april 2015 06:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar goed kan knuffelen
[..]
Groningen-leef
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:45 schreef yats het volgende:
[..]
2 uur rijden voor ik er ben
Anders had ik het wel gedaan
Ik ga zo slapenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:46 schreef Californium het volgende:
[..]Ik ga nu maar zo werken
Die-hard beginnen om 7 uur
Sterktequote:Op woensdag 8 april 2015 06:46 schreef Californium het volgende:
[..]Ik ga nu maar zo werken
Die-hard beginnen om 7 uur
Mogguhquote:
Mogguh zonnestraaltjequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 8 april 2015 07:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mogguh
Waar was je gisteren? Ik was in de buurt en dacht 'ik bel even aan' maar er deed niemand open
Had je nog een keer moeten aanbellenquote:
Owja, even onthoudenquote:Op woensdag 8 april 2015 07:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je nog een keer moeten aanbellen
Hey die eerste heb ik 2 dagen terug gekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:58 schreef Murdera het volgende:
Zo. Song of the sea gekeken. Kinderfilm denk ik maar erg mooo. Daarna father and daughter (short film staat op YouTube) gekeken. Allebei een beetje gehuild. Nu nick cave and the bad seeds en biertjes om het af te maken.
Grappig, ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 07:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey die eerste heb ik 2 dagen terug gekeken.Wel mooi inderdaad.
Oh, vond je het niks?quote:Op woensdag 8 april 2015 07:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig, ik ook![]()
Alleen niet afgekeken dus
Ik vond de karakters niet zo boeiend, en het kwam niet echt op gang voor m'n gevoel. Na een half uur vond ik het wel prima. Eigenlijk net nadat ze in de stad waren en die elven ontmoet hadden.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb nu al moeite met rechtop zitten.
[..]
Oh, vond je het niks?
Daadwerkelijke ochtendgymnastiek. Situps, crunches, leg raises, plank, squats, jumping jacks, etcquote:Op woensdag 8 april 2015 07:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet helemaal wat je onder ochtendgymnastiek verstaat....
Ik ben verpest, ik dacht iets heel andersquote:Op woensdag 8 april 2015 07:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daadwerkelijke ochtendgymnastiek. Situps, crunches, leg raises, plank, squats, jumping jacks, etc
Dat dacht ik al. Doe ik bijna nooit. Dat waar jij aan dacht.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben verpest, ik dacht iets heel anders
Maar goed bezig wel![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Doe ik bijna nooit. Dat waar jij aan dacht.
Daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op woensdag 8 april 2015 07:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken![]()
Fijne dag
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmakenquote:
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
TGND en Surge, zin in een dag werken/school/lamballen?
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmaken
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.
[..]
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.
Damn, that's some dedication.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
Ah, soms is dat nodig inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
FOK! support groep, 1luv.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
1luv1livejeweetquote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
Zo is het!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1luv1livejeweet
Even fietsen
Zeg dat wel, zeker ik de gehele dag in training zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5quote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
Ja. 7 minuten fietsen als de stoplichten niet tegenzittenquote:
Reuzechill.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. 7 minuten fietsen als de stoplichten niet tegenzitten
Werk is voor mij ietsje verder dan school, 10 minuten denk ik. En supermarkt kan ik lopend doen, maar doe ik meestal bij een andere op de terugweg van school naar huisquote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reuzechill.
Als ik zo dichtbij mijn school zou gaan wonen moet ik 20 minuten gaan fietsen voor een supermarkt en nog langer voor werk.
Ik woon nu een halfuurtje fietsen van mijn school, en werk is tien minuten de andere kant op. Winkels zijn slechts een minuut lopen, dat is wel weer fijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werk is voor mij ietsje verder dan school, 10 minuten denk ik. En supermarkt kan ik lopend doen, maar doe ik meestal bij een andere op de terugweg van school naar huis
Lol ja, iets te enthousiast geskyped met iemand.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5
Zo onverstandig van je.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja, iets te enthousiast geskyped met iemand.
wat rij jij dan op de snelweg? echt wel zuiniger dan 1 op 10 tochquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee....
Maar toch even snel gedaan![]()
Retourtje 600 km, dat is 80 liter, komt neer op 124,- hier![]()
Dus het was best een goede gok
Wat zijn redenen om wel te verhuizen en wat zijn redenen om niet te verhuizen?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon nu een halfuurtje fietsen van mijn school, en werk is tien minuten de andere kant op. Winkels zijn slechts een minuut lopen, dat is wel weer fijn.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik wel of niet wil verhuizen.
Zoveelllll!!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zijn redenen om wel te verhuizen en wat zijn redenen om niet te verhuizen?
Hostiquote:
Reden om te verhuizen zou zijn het bij negen andere mensen (sommigen vervelender dan anderen, het is in elk geval niet erg gezellig) in een huis wonen waaraan nooit meer iets is veranderd sinds de jaren 80 zodat alles nu langzaam aan het stukgaan is.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zijn redenen om wel te verhuizen en wat zijn redenen om niet te verhuizen?
Zodat je aan werk toe komt en niemand je probeert te versieren.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:17 schreef FrauMilena het volgende:
In de bieb met kloffie aan, kom me maar niet opzoeken
Ik snap de innerlijke strijd, hahaquote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reden om te verhuizen zou zijn het bij negen andere mensen (sommigen vervelender dan anderen, het is in elk geval niet erg gezellig) in een huis wonen waaraan nooit meer iets is veranderd sinds de jaren 80 zodat alles nu langzaam aan het stukgaan is.
Reden om te blijven, lekker makkelijk om niet het gedoe van een verhuizing te hebben, lekker dicht bij mijn nieuwe werk. En het is redelijk goedkoop hier.
Fok, ik moest echt iets te hard nadenken over welke film dit ook alweer isquote:Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zodat je aan werk toe komt en niemand je probeert te versieren.
[ afbeelding ]
Clever girl!quote:
Een week niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik daar als 11-jarige CL'letje in de bioscoop![]()
Geweldige film.
Ik zat als 13-jarig CL'letje bij Sevenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een week niet kunnen slapen?
Oh wacht, je bent CL
Ik ook, rond die tijd was alle dinosaurus, heb hem volgens mij 3 keer in de bios gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik daar als 11-jarige CL'letje in de bioscoop![]()
Geweldige film.
Dat is sowieso een boutfilmquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat als 13-jarig CL'letje bij Seven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |