School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmakenquote:
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
TGND en Surge, zin in een dag werken/school/lamballen?
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmaken
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.
[..]
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.
Damn, that's some dedication.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
Ah, soms is dat nodig inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
FOK! support groep, 1luv.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
1luv1livejeweetquote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
Zo is het!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1luv1livejeweet
Even fietsen
Zeg dat wel, zeker ik de gehele dag in training zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5quote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
Ja. 7 minuten fietsen als de stoplichten niet tegenzittenquote:
Reuzechill.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. 7 minuten fietsen als de stoplichten niet tegenzitten
Werk is voor mij ietsje verder dan school, 10 minuten denk ik. En supermarkt kan ik lopend doen, maar doe ik meestal bij een andere op de terugweg van school naar huisquote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reuzechill.
Als ik zo dichtbij mijn school zou gaan wonen moet ik 20 minuten gaan fietsen voor een supermarkt en nog langer voor werk.
Ik woon nu een halfuurtje fietsen van mijn school, en werk is tien minuten de andere kant op. Winkels zijn slechts een minuut lopen, dat is wel weer fijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werk is voor mij ietsje verder dan school, 10 minuten denk ik. En supermarkt kan ik lopend doen, maar doe ik meestal bij een andere op de terugweg van school naar huis
Lol ja, iets te enthousiast geskyped met iemand.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5
Zo onverstandig van je.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol ja, iets te enthousiast geskyped met iemand.
wat rij jij dan op de snelweg? echt wel zuiniger dan 1 op 10 tochquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee....
Maar toch even snel gedaan![]()
Retourtje 600 km, dat is 80 liter, komt neer op 124,- hier![]()
Dus het was best een goede gok
Wat zijn redenen om wel te verhuizen en wat zijn redenen om niet te verhuizen?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon nu een halfuurtje fietsen van mijn school, en werk is tien minuten de andere kant op. Winkels zijn slechts een minuut lopen, dat is wel weer fijn.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik wel of niet wil verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |