het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnquote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet afgekeken...vond m behoorlijk saai. Dan vond ik secret of kell (?) een stuk beter.
Zelfde studio/regisseur ofzoiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnen die stijl vind ik gewoon heel fijn
![]()
Even jouw tip opzoeken
People are fucked upquote:Op woensdag 8 april 2015 00:31 schreef rival het volgende:
KLB / Prostitutie roleplay loopt uit de hand
Vond ik wel grappig
Dit klinkt dan wel weer engquote:Op woensdag 8 april 2015 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je je wel volledig aan mij overgeven.
Beetje niet nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje spanning in je leven kan ook geen kwaad.
yeah heb rrn "movie list" app om bij te houden Wat ik even moet kuikenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo te vinden als je op imdb kijkt naar song of the sea
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acterenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
denken dat je issues hebt, tot je hier komtquote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acteren.
Afspreken met FOK!kersquote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Hier is het minstens zo warm.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar daar is het zo lekker warm. En jij bent eng.
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:40 schreef rival het volgende:
[..]
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?
Nee dat is jouw woord.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is het minstens zo warm.
Nee het woord is spannend
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleetquote:Op woensdag 8 april 2015 00:39 schreef rival het volgende:
[..]
denken dat je issues hebt, tot je hier komt
Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerstquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doen
moet je voor de gein even tripreports zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:44 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia ken ik wel, datura lees ik voor het eerst
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knulquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleet.
Maar ik jank er niet zo over.
Vertel me jouw ervaringquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je voor de gein even tripreports zoeken
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomenquote:
Oh dat is ook geen pretjequote:Op woensdag 8 april 2015 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik durf het niet. Een keer 3x de dosis lsd gepakt en nooit meer bijgekomen
Geen hallucinogenen meer voor mij. Behalve salvia
Naah, niemand geeft een neukquote:Op woensdag 8 april 2015 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
Oh hier ga je morgenochtend quotes op ontvangen knul
Ik ben knapquote:
sorry. ik wil lekker knuffelenquote:
Ohw, sorry nja Fax zal wel bijna klaar zijn met werkenquote:
jij hebt een auto. Kom maar hierquote:
Ja 1 op een emmerquote:Op woensdag 8 april 2015 05:26 schreef Californium het volgende:
[..]
jij hebt een auto. Kom maar hier
Ik heb geen auto of rijbewijs dus naar jou toe liften kost me 2 dagen en misschien mijn levenquote:Op woensdag 8 april 2015 05:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja 1 op een emmerOp en neer naar jou kost me 120,-
Nou nee....quote:Op woensdag 8 april 2015 05:32 schreef Californium het volgende:
je hebt gecheckt hoeveel het zou kosten![]()
Trein goedkoperquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee....
Maar toch even snel gedaan![]()
Retourtje 600 km, dat is 80 liter, komt neer op 124,- hier![]()
Dus het was best een goede gok
Treinquote:Op woensdag 8 april 2015 06:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Trein goedkoperDuurt wel langer
Ja en nu dan? HE? EN NU DANquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil op zich wel langskomen hoor, maarja die afstand he
Knuffelen tochquote:
*stuurt een digitale knuffel*quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:36 schreef yats het volgende:
[..]
*stuurt een digitale knuffel*
Als t nou Nijmegen was geweest...
Met mij is knuffelen heel leuk jaquote:
Ik wil dat best wel eens voelen jaquote:Op woensdag 8 april 2015 06:38 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Met mij is knuffelen heel leuk jaIK ben lekker zacht
I knowquote:
Knuffelenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:38 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Met mij is knuffelen heel leuk jaIK ben lekker zacht
Alleen die afstandquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 06:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik zacht ben
Groningen-leefquote:
Ik heb prima knuffelarmenquote:Op woensdag 8 april 2015 06:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar goed kan knuffelen
[..]
Groningen-leef
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |