Ik 2 keer, een keer met school en een keer met broer, zus en wat neven en nichten. En m'n oudste nicht scheet in d'r boxquote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, rond die tijd was alle dinosaurus, heb hem volgens mij 3 keer in de bios gezien
Nee, ik vind hem nog steeds geweldigquote:
De enige film waar mijn ouders me mee naartoe hebben genomen is de Last Emperorquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem nog steeds geweldigAl ging ik toen meer voor Brad Pitt. M'n vader had de ranzigheid een beetje onderschat geloof ik, als ie dat had geweten had ik die film nooit mogen zien.
Later dat jaar ook naar From Dusk Till Dawn geweest, die was ook tof.
O, wij gingen wel vakerquote:Op woensdag 8 april 2015 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige film waar mijn ouders me mee naartoe hebben genomen is de Last Emperor
Oh nee, wacht. Taran en de toverketel
Jouw broer is dan ook gewoon een lulquote:Op woensdag 8 april 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, wij gingen wel vaker
M'n broer is 7 jaar ouder en zat me steeds in te wrijven dat ie naar allemaal toffe films mocht
Krijg je als je zo ontzettend diep in je geheugen moet graven, dat verdraait feiten.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw broer is dan ook gewoon een lul
Ik geloof dat ik me mijn jeugd als slechter herinner dan hij daadwerkelijk was
Ik stopte met lezen bij 'diep'quote:Op woensdag 8 april 2015 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je als je zo ontzettend diep in je geheugen moet graven, dat verdraait feiten.
Ik was volgens mijn ouders te jong om IT te kijken. ben ik bij een vriendje toch gaan kijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, wij gingen wel vaker
M'n broer is 7 jaar ouder en zat me steeds in te wrijven dat ie naar allemaal toffe films mocht
Hihi je zei diepquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was volgens mijn ouders te jong om IT te kijken. ben ik bij een vriendje toch gaan kijken.
Mijn ouders hadden gelijk
Heel braaf geworden na die dagquote:Op woensdag 8 april 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Voortaan altijd naar je ouders geluisterd?
Die heb ik met m'n ouders zitten kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was volgens mijn ouders te jong om IT te kijken. ben ik bij een vriendje toch gaan kijken.
Mijn ouders hadden gelijk
Precies jaquote:Op woensdag 8 april 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zodat je aan werk toe komt en niemand je probeert te versieren.
[ afbeelding ]
Mijn oma zette die ooit op, omdat ze dacht dat een clownsfilm wel leuk was voor mij en mijn zusje. Kwam ze heel snel van terug.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik met m'n ouders zitten kijken
Badassquote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik met m'n ouders zitten kijken
Engquote:Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
LoLaGewoon verhuizen joh, altijd leuk
Koffie koffie koffie.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon te weinig slaap en me te comfortabel aangekleed.
Fuck hunquote:Op woensdag 8 april 2015 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kots even op die kliekmama's
Ik ben niet leuk genoeg om koffie mee te drinken.![]()
Dan niet hoor. En nu ga ik even geld uitgeven![]()
mijn grote kanjer gaat morgen op kamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |