SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Deze quote is geïnspireerd op je papa's grappen, enkele en enige overeenkomsten met bestaande personages is geheel toeval.quote:
Ja ik download het liever gewoon en kijk dan. Snap ook niet wat het voordeel is tov normale torrents.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, eigenlijk is popcorntime best wel een beetje aids.
Ik had ze van een goedkoper merk op A4-formaat mee, zulke zakken, en die waren echt bizar handig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Iemand hier ervaringen met een Gabbag?
Het werkt niet met chromecast, da's m'n voornaamste issue.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik download het liever gewoon en kijk dan. Snap ook niet wat het voordeel is tov normale torrents.
Geen idee wat een chromecast is, kijk zelf gewoon netflix en gedownload spul op mijn laptop.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het werkt niet met chromecast, da's m'n voornaamste issue.
Ik dacht heel even: Oh shit here we go toen ik deze naam googledequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom beweegt die Merel Westrik zo tering veel met haar hoofd steeds.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik dacht heel even: Oh shit here we go toen ik deze naam googlede
Ik verwachtte een of andere Nederlandse tranny tegen te komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Maar ze knikt altijd heel veel bij elke lettergreep ongeveer.
huhquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Deze quote is geïnspireerd op je papa's grappen, enkele en enige overeenkomsten met bestaande personages is geheel toeval.
oh nooit op gelet manquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Maar ze knikt altijd heel veel bij elke lettergreep ongeveer.
Ik snap die Jinek hype ook niet. Wat een eng mens is dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft met die ijskoude Jinek nog iets gedaan.
heb haar irl gezien in leiden keer, lekker ding hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap die Jinek hype ook niet. Wat een eng mens is dat.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Btje dezelfde categorie alsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef seto het volgende:
[..]
ga je toch lekker op paiq voor een goed gesprek vriend
Gewoon zo'n corpskutje die zichzelf heel wat vind. Met haar five head.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef seto het volgende:
[..]
heb haar irl gezien in leiden keer, lekker ding hoor
denk dat jij geen nee tegen haar zegt vriendquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon zo'n corpskutje die zichzelf heel wat vind. Met haar five head.
Jawel vind het een vies wijf srs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat jij geen nee tegen haar zegt vriend
zag vandaag nog een foto van halina rijn in de metro wat een lelijk wijf is dat manquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel vind het een vies wijf srs.
Doe mij maar Georgina Verbaan als het toch een BNer moet zijn.
tatjana zou ik nog doen als ze 60 is denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef Deuce92 het volgende:
Wie hier zou hedendaagse Tatjana doen? En ondertussen voert ze haar volledige repertoire uit, van "buurman, wat doe u nu?!" tot "kom op nou!"
haha dat ze dan voorover bukt en zegtquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is echt lekker ja. Uitzondering op de regel dat vrouwen slecht verouderen want ze is echt beter geworden vergeleken met de flodder periode tbh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
hey clumsy?Jammer van die debiele tattoo zeg, voor de rest issie cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey jb is eta weg vnvquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat jij met die UI post is pas eng
nee hoezo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey jb is eta weg vnv
ik verveel me
Ja zonde he maar die ogenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammer van die debiele tattoo zeg, voor de rest issie cute
Wat vind je van Pedro Pascal? Wiens hoofd gecrusht werd door de mountain.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja zonde he maar die ogenen geen baard
Wat een poesje. De mountain is tenminste een echte man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat vind je van Pedro Pascal? Wiens hoofd gecrusht werd door de mountain.
[ afbeelding ]
Vind 'm sexy
Niet mijn ding, sowieso echt veel te slankjes voor mijn smaakquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind 'm sexy
laat hij zijn baard afvreten door muizen ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind 'm sexy
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat hij zijn baard afvreten door muizen ofzo?
[..]
[..]
Nice. Alleen jammer van die vlek op haar arm.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:40 schreef Eleiko het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)l-late.5803866.lynkx
quote:Fajah Lourens, vroeger actrice en tegenwoordig dj en killerbody-goeroe
blij dat ik geen tv kijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:40 schreef Eleiko het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)l-late.5803866.lynkx
100% eens. Ben ook volledig pro-Arie in dit "debat", maar laten we eens kijken wat dit hert te melden heeft.quote:
Overschat wijf. Iedereen vind haar ook altijd zo slim, terwijl c_c >> victoria.quote:
Geen quads.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
vind haar wel oke hoor mooie benen heeft ze
[ afbeelding ]
Goede vraag.quote:
quote:
Sta nou eens een keer boven de mensen in dit topic.quote:
Zijn er uberhaupt vrouwen die dat fijn vinden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Fripsel het volgende:
Brr zonder BH, daar heb ik echt een hekel aan.
inb4 moet ik een kamer tegenover haar huren en een verrekijker kopen, of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
Doe je die beha dan uit terwijl je je topje nog aan hebt?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
hey clumsy?jezus die taattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Ben zo klaar.quote:
Driewerf ja. Zo gauw als ik de deur door ben gaat de boobcage uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt vrouwen die dat fijn vinden?
Alleen daarom al Darwin-award, of op zijn minst zwakbegaafd.quote:
Komt ws. omdat je Cup K hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Driewerf ja. Zo gauw als ik de deur door ben gaat de boobcage uit.
Wat een BH? Heb er maar een stuk of 25 van die dingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt vrouwen die dat fijn vinden?
Jij moet er wel uitzien als George Clooney, met de kritiek die je op iedereen hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen daarom al Darwin-award, of op zijn minst zwakbegaafd.
en na elke postquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef seto het volgende:
ik stel me cor altijd een beetje als peter r de vries voor
dan worden zijn posts tenminste wat grappiger
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij moet er wel uitzien als George Clooney, met de kritiek die je op iedereen hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef seto het volgende:
ik stel me cor altijd een beetje als peter r de vries voor
dan worden zijn posts tenminste wat grappiger
Cor zelfs ik cringe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.
bek houwe tegen setoquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Edit: ik denk er bij jou altijd zo'n sambal-bij stemmetje bij.
Ah: je bent weer eens terug?quote:
oud. Dat klopt wel ongeveerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij moet er wel uitzien als George Clooney, met de kritiek die je op iedereen hebt.
hou wel van die keiharde plasticenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je cup k hebt lijkt me dat juist vervelend. Van dje stuiterballen als je loopt
Die Google Streetview mevrouw had ze puur natuur, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
hou wel van die keiharde plasticen
hey kaasplankje
lolquote:
Hoogbegaafden-eigen. Aha.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.
notsureifweissmanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
Bois wat vinden jullie van me progression?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er weinig om je hand voor te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gefeliciteerd met je 300-euro Facebookmachine.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Net chromebook gekocht. Full on hipster.
sukkelquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Maakt Apple die nu ook al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Nee.quote:
usb-cquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee.
Apple verkoopt geen chromebook, maar een macbook
USB-C juich ik juist toe.quote:
hmm dat is niet zo hip want in de Starbucks hier te Amsterdam zie ik de hipste mensen (kekke baardjes en vintage shirts) altijd met machines van Apple zeulenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee.
Apple verkoopt geen chromebook, maar een macbook
Niks mis mee zolang ze dr mond houdt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Btje dezelfde categorie alsVictoria koblenko
Chromebook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 07:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze dr mond houdt.
Helaas heeft ze dezelfde aandoening als jij. Denkt altijd dat iedereen op dr mening zit te wachten
Kijk, dat is precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aldus fat "ik heb overal wel een sterke mening over die hoe dan ook waar is" hank.
Rise and motherfucking shine.
lolquote:Wel zou 86 procent nog steeds afspreken met mannen, ook al wanneer de vrouwen geen geslachtsgemeenschap meer met ze zouden kunnen hebben.
Dit.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chromebook.![]()
Komt wel erg dichtbij zo.
MacBook Pro retina masterrace
Hey Awesomequote:Op woensdag 8 april 2015 10:01 schreef Awesome_ het volgende:
Bedankt voor de lieve woordjes allemaal
Op basis van je posts denk ik dat je de rest van je leven alleen bh-loos thuis op de bank zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aldus fat "ik heb overal wel een sterke mening over die hoe dan ook waar is" hank.
Rise and motherfucking shine.
Beetje gare zin, maar ze spreken gewoon af voor een gratis avondje uit ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef seto het volgende:
'Vrouwen voelen zich bij eerste afspraakje niet helemaal veilig'
[..]
lol
Haten is een groot woord, maar ze is wel overrated.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef Awesome_ het volgende:
Haten op Victoria koblenko. wat is er dan mis met je.
quote:Op woensdag 8 april 2015 07:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze dr mond houdt.
Helaas heeft ze dezelfde aandoening als jij. Denkt altijd dat iedereen op dr mening zit te wachten
Je haat- en adoratieposts wisselen elkaar zo vaak af dat ik je verdenk van een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op basis van je posts denk ik dat je de rest van je leven alleen bh-loos thuis op de bank zit.
JE PIEMEL AHAHAHquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Awesome
check hoe ik die chicks hossel op Paiq
[ afbeelding ]
Starbucksquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
hmm dat is niet zo hip want in de Starbucks hier te Amsterdam zie ik de hipste mensen (kekke baardjes en vintage shirts) altijd met machines van Apple zeulen
Ik ben nog aan het zoeken naar de strategie om je me te laten adoreren.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je haat- en adoratieposts wisselen elkaar zo vaak af dat ik je verdenk van een persoonlijkheidsstoornis.
Ik snap je punt niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry maar de enige reden waarom je koblenko niet zou haten, is omdat je een piemel in haar wil stoppen. En zelfs dat zou op agressieve, hatende wijze moeten.
hey awesome ben je ook jarlours net zoals sommige mensen hierquote:
wel eerlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken naar de strategie om je me te laten adoreren.
Ze is jaloers dat iedereen op Victoria loopt te fappen i.p.v. op haar.quote:
maat je weet net zo goed als ik dat ik uit een plek van abundance praat snapjequote:Op woensdag 8 april 2015 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey awesome ben je ook jarlours net zoals sommige mensen hier
ik hoef geen namen te noemen
iedereen weet over wie ik het heb
Alsof jij mijn matching hulp nodig hebt.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat je weet net zo goed als ik dat ik uit een plek van abundance praat snapje
dan mag dat
ps. Heb je niet nog een leuk zusje of zo? Jij kan mij wel verkopen.
Zal nog minder hard gaan, heb een baan gevondenquote:
Me jaloers noemen helpt niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken naar de strategie om je me te laten adoreren.
kkquote:Op woensdag 8 april 2015 10:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jij mijn matching hulp nodig hebt.
Jij bent net zo bad ass als deze baas
[ afbeelding ]
Sowieso, jij bent awesome
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jij mijn matching hulp nodig hebt.
Jij bent net zo bad ass als deze baas
[ afbeelding ]
Sowieso, jij bent awesome
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je mag wel pijpen hoor als je wilt
gl bij de verfafdeling van de Praxisquote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Zal nog minder hard gaan, heb een baan gevonden![]()
![]()
wrm zo lulligquote:Op woensdag 8 april 2015 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gl bij de verfafdeling van de Praxis
Gr
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Questular het volgende:
Zal vast wel weer iemand zijn die bij een grote bank gaat "werken"
houdt niet op met jou he remkoquote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Questular het volgende:
Zal vast wel weer iemand zijn die bij een grote bank gaat "werken"
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Weissman het volgende:
Lijstje van jarlourse mensen in deze reeks;
1. C-C
2. C-C
3. JB
4. C-C
5. Etha.
Jaloezie is voor plebejers die hun eigen leven niet willen verbeteren uit pure luiheid vriend. Verleden tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Weissman het volgende:
Lijstje van jarlourse mensen in deze reeks;
1. C-C
2. C-C
3. JB
4. C-C
5. Etha.
Hij is jaloers dat hij nog steeds niet verder gekomen is dan beveiliger bij de ABN AMRO.quote:
* Eleiko doet zijn rits naar beneden.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Me jaloers noemen helpt niet.
Doe maar gewoon pikpic in dm.
* Eleiko doet zijn rits omhoog.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Cor is echt iemand die z'n rimpelpiemel dan op de gevoelige plaat zet he? Ik neem het terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Gratz trouwensquote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:27 schreef Awesome_ het volgende:
Congrats Antoine.
Wel jammer dat je er minder gaat zijn. Had je er altijd graag bij.
quote:
Thxquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
* Eleiko doet zijn rits naar beneden.
[..]
* Eleiko doet zijn rits omhoog.
Overigens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je doen? Of hou je dat liever voor je?quote:
In de productie bij een bedrijf wat voedingssupplementen en farmaceutische produkten maaktquote:Op woensdag 8 april 2015 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Of hou je dat liever voor je?
B&F?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:44 schreef Champy het volgende:
[..]
In de productie bij een bedrijf wat voedingssupplementen en farmaceutische produkten maakt
Hey gefeliciteerd. Wel met 20% extra eiwit?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:44 schreef Champy het volgende:
[..]
In de productie bij een bedrijf wat voedingssupplementen en farmaceutische produkten maakt
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Nopequote:
Alleen pillen en capsules, geen poedersquote:Op woensdag 8 april 2015 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd. Wel met 20% extra eiwit?
Gratzquote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
![]()
Ach wat: eigenlijk vind je aandacht best fijn, geef maar toe.quote:
Cor heeft daar nudes gepost.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:55 schreef Questular het volgende:
Wat is daar te zien? Kan de link niet openen
Die zal wel netjes gedwongen worden opgenomen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Bob.
Hey Deucestengel UVT / [Abusers SC] #423 - Btb back2thedecks in delta
Zo te lezen gaat hij wel terug naar NL. Hopen dat hij snel in het delta zit.
Nu pas?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:51 schreef clumsy_clown het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2211739
Fokking hell. Begint echt intens treurig te worden.
En bedankt voor het verklappen.quote:
Die waarschuwing ook voordat je reageertquote:Op woensdag 8 april 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Bob.
Hey Deucestengel UVT / [Abusers SC] #423 - Btb back2thedecks in delta
Zo te lezen gaat hij wel terug naar NL. Hopen dat hij snel in het delta zit.
Nja, het is gewoon een psychiatrisch patiënt. Op zich is het serieus nog interessant dat hij post, omdat je een beetje een beeld krijgt van wat er in het hoofd van zo iemand speelt. Vroeger had je de user tinoz, die midden in z'n psychoses hele verhalen schreef over z'n gedachten. Compleet fucked up.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nu pas?
Ik stel voor om een apart subforum te maken binnen Fok! voor de uberkneuzen. En deze TS kwalificeert zich moeiteloos.
tinoz schreef vanuit de inrichting tochquote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon een psychiatrisch patiënt. Op zich is het serieus nog interessant dat hij post, omdat je een beetje een beeld krijgt van wat er in het hoofd van zo iemand speelt. Vroeger had je de user tinoz, die midden in z'n psychoses hele verhalen schreef over z'n gedachten. Compleet fucked up.
bedoel je Henk?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:18 schreef Questular het volgende:
Je had ook Sallamassar (of iets dergelijks) die de meest vreemde dingen wist neer te zetten onder invloed van speed
op een gegeven moment wel ja. Je zag ook precies hoe hij zelf inzag dat z'n gedachten niet klopten, zodra de behandeling aansloeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef Beach het volgende:
[..]
tinoz schreef vanuit de inrichting toch
sociosquote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef Weissman het volgende:
Je had ook zo'n gozer die wist alle treinen uit zijn hoofd.
Is dat niet gewoon een vd regulars in PTA en het teeinentopic daar? Of bedoel je flash?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef Weissman het volgende:
Zulk soort mensen zijn fijn om te zien dat je zelf helemaal zo gestoord nog niet bentquote:Op woensdag 8 april 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
op een gegeven moment wel ja. Je zag ook precies hoe hij zelf inzag dat z'n gedachten niet klopten, zodra de behandeling aansloeg.
Hersenen zijn fucked up dingen.
Dima?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef Weissman het volgende:
Dat is ook het fijne van feel-good televisie als "Help mijn man is klusser" en "Dubbeltje op zijn kant".quote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Zulk soort mensen zijn fijn om te zien dat je zelf helemaal zo gestoord nog niet bent
Had je gisteren trouwens nog dat RTL late night gekeken waar je zelf naar linkte?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is ook het fijne van feel-good televisie als "Help mijn man is klusser" en "Dubbeltje op zijn kant".
enige persoon waar je jezelf mee moet vergelijken ben je zelf brahquote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Zulk soort mensen zijn fijn om te zien dat je zelf helemaal zo gestoord nog niet bent
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:28 schreef seto het volgende:
[..]
enige persoon waar je jezelf mee moet vergelijken ben je zelf brah
Nee daar doen ze niks aan, al die mannen zijn juist beta as fuck. Luisteren naar een of andere excuusneger die dan je vrouw komt paaien en knikkend instemmen met al die bagger. Ik had hem gewoon de deur uit geschopt en mn vrouw er achteraan. Als die verbouwing te lang duurt steek je zelf maar eens de handen uit de mouwen luie teef.quote:
en dan ligt het altijd aan de manquote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor je programma's zoals Help mijn vrouw wil geen seks meer of zo krijgt.
Heb je toch allang? Van die sex ed programma's waarbij ze een make over en sekstips krijgen en de voel 'a nachts wordt gefilmd enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor je programma's zoals Help mijn vrouw wil geen seks meer of zo krijgt.
Help mijn vrouw doet haar bh niet uit als ze thuis komt.quote:
Nope, was aan het werk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Had je gisteren trouwens nog dat RTL late night gekeken waar je zelf naar linkte?
Ik een klein stukje en toen had ik al genoeg gezien.
Beter in bedquote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je toch allang? Van die sex ed programma's waarbij ze een make over en sekstips krijgen en de voel 'a nachts wordt gefilmd enzo.
Sap weet vast hoe het heet.
awesome pls ben een geschenk uit de hemelquote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef Awesome_ het volgende:
Help mijn vrouw is JackieBrown van het fokforum
Inderdaad en komt het uiteindelijk uit op de vrouw die zich laat palen door haar leuke tennisleraar waar ze al 2 jaar een oogje op heeft, maar nog steeds een goed excuus zoekt om zich door hem te laten volspuiten.quote:
Het is maar dat ze geen man heeft anders wist ik de eerste kandidaat wel...quote:Op woensdag 8 april 2015 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
Het is idd wel altijd de man die de lul is in dat soort programma's en die vrouw maar een week in een hotel zitten terwijl hij 2 kamers in het huis opknapt en de rest er nog steeds als shit uit blijft zien![]()
Wordt tijd voor een help mijn vrouw is lui/heeft geen zin in seks/ doet niets meer voor haar uiterlijk/ is in x jaar tijd 20 kg aangekomen/ werkt niet/ is een zeikwijf
spijker op zn kopquote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad en komt het uiteindelijk uit op de vrouw die zich laat palen door haar leuke tennisleraar waar ze al 2 jaar een oogje op heeft, maar nog steeds een goed excuus zoekt om zich door hem te laten volspuiten.
"ja ik vind onze relatie niet spannend meer, de vonk is weg. Misschien moeten we een open relatie proberen" aka ik heb een ander op het oog alleen wil het voor mezelf goedpraten zodat ik geen slet ben.
wie danquote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is maar dat ze geen man heeft anders wist ik de eerste kandidaat wel...
Cor pls.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is maar dat ze geen man heeft anders wist ik de eerste kandidaat wel...
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef Awesome_ het volgende:
Yes mijn vrouw is JackieBrown van het fokforum
oh moet nog ff regenjasjes halen thxquote:Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef Ethanolic het volgende:
Zo, even de sex voor vanavond veilig gesteld.
Hey Weissfripsel.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad en komt het uiteindelijk uit op de vrouw die zich laat palen door haar leuke tennisleraar waar ze al 2 jaar een oogje op heeft, maar nog steeds een goed excuus zoekt om zich door hem te laten volspuiten.
"ja ik vind onze relatie niet spannend meer, de vonk is weg. Misschien moeten we een open relatie proberen" aka ik heb een ander op het oog alleen wil het voor mezelf goedpraten zodat ik geen slet ben.
Condooms in vaste relatie? Of ben je ook vd open relaties?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh moet nog ff regenjasjes halen thx
welke merk ik altijd haal vraag je ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Condooms in vaste relatie? Of ben je ook vd open relaties?
Hoe dan ook. Wat.
waarom in godsnaam condooms in een relatie mênquote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
welke merk ik altijd haal vraag je ofzo?
doe ff niet zo onduidelijk
er was eens een bloemetje, het stond fier overeind in de windquote:Op woensdag 8 april 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waarom in godsnaam condooms in een relatie mên
ze raakt 'per ongeluk' zwangerquote:Op woensdag 8 april 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waarom in godsnaam condooms in een relatie mên
Ik hoop dat ik dan nog leef.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
Vind het wel leuk dat we ongeacht geslacht altijd zo lekker kunnen kankeren op burgerlijkheid. Verbroederd echt dit.
Ik wil voorstellen om over twintig jaar hier weer een reunie te houden. Voor de lolz. Cor, tsja.. Sorry.
kkquote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Beach het volgende:
[..]
ze raakt 'per ongeluk' zwanger
verlaat je
neemt je geld mee
je zit voor de rest van je leven vast aan een kind die je eens per twee weken mag zien
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef Awesome_ het volgende:
Help mijn vrouw is JackieBrown van het fokforum
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef Ethanolic het volgende:
Zo, even de sex voor vanavond veilig gesteld.
Alsof die geld hebben waar de vrouw op uit kan zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kk![]()
Deze sap/beach/henk doemdenkerij
Komo?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
ben maandag in nightshop & sexshop geweest maar ze hadden mijn merk niet
Merk wat? Opblaaspop?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
ben maandag in nightshop & sexshop geweest maar ze hadden mijn merk niet
Als je hem in zo'n wijf steekt verdien je de alimentatiekosten.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Beach het volgende:
[..]
ze raakt 'per ongeluk' zwanger
verlaat je
neemt je geld mee
je zit voor de rest van je leven vast aan een kind die je eens per twee weken mag zien
Zou beginnen met blowjobs. Zijn al enorm veel vrouwen die dat niet eens doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
help mijn vrouw doet geen anaal/dp/dap/atm
dat lijkt me wel wat
teveel nare verhalen gelezen op internetquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je hem in zo'n wijf steekt verdien je de alimentatiekosten.
Condooms in een vaste relatie is gewoon echt gierende onzin, tenzij ze superheftig reageert op werkelijk alle anticonceptie.
Die blue pill ignorancequote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kk![]()
Deze sap/beach/henk doemdenkerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |