huhquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Deze quote is geïnspireerd op je papa's grappen, enkele en enige overeenkomsten met bestaande personages is geheel toeval.
oh nooit op gelet manquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Maar ze knikt altijd heel veel bij elke lettergreep ongeveer.
Ik snap die Jinek hype ook niet. Wat een eng mens is dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft met die ijskoude Jinek nog iets gedaan.
heb haar irl gezien in leiden keer, lekker ding hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap die Jinek hype ook niet. Wat een eng mens is dat.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Btje dezelfde categorie alsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef seto het volgende:
[..]
ga je toch lekker op paiq voor een goed gesprek vriend
Gewoon zo'n corpskutje die zichzelf heel wat vind. Met haar five head.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef seto het volgende:
[..]
heb haar irl gezien in leiden keer, lekker ding hoor
denk dat jij geen nee tegen haar zegt vriendquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon zo'n corpskutje die zichzelf heel wat vind. Met haar five head.
Jawel vind het een vies wijf srs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat jij geen nee tegen haar zegt vriend
zag vandaag nog een foto van halina rijn in de metro wat een lelijk wijf is dat manquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel vind het een vies wijf srs.
Doe mij maar Georgina Verbaan als het toch een BNer moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |