denk dat jij geen nee tegen haar zegt vriendquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon zo'n corpskutje die zichzelf heel wat vind. Met haar five head.
Jawel vind het een vies wijf srs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat jij geen nee tegen haar zegt vriend
zag vandaag nog een foto van halina rijn in de metro wat een lelijk wijf is dat manquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel vind het een vies wijf srs.
Doe mij maar Georgina Verbaan als het toch een BNer moet zijn.
tatjana zou ik nog doen als ze 60 is denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef Deuce92 het volgende:
Wie hier zou hedendaagse Tatjana doen? En ondertussen voert ze haar volledige repertoire uit, van "buurman, wat doe u nu?!" tot "kom op nou!"
haha dat ze dan voorover bukt en zegtquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is echt lekker ja. Uitzondering op de regel dat vrouwen slecht verouderen want ze is echt beter geworden vergeleken met de flodder periode tbh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
hey clumsy?Jammer van die debiele tattoo zeg, voor de rest issie cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey jb is eta weg vnvquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat jij met die UI post is pas eng
nee hoezo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey jb is eta weg vnv
ik verveel me
Ja zonde he maar die ogenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammer van die debiele tattoo zeg, voor de rest issie cute
Wat vind je van Pedro Pascal? Wiens hoofd gecrusht werd door de mountain.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja zonde he maar die ogenen geen baard
Wat een poesje. De mountain is tenminste een echte man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat vind je van Pedro Pascal? Wiens hoofd gecrusht werd door de mountain.
[ afbeelding ]
Vind 'm sexy
Niet mijn ding, sowieso echt veel te slankjes voor mijn smaakquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat vind je van Pedro Pascal? Wiens hoofd gecrusht werd door de mountain.
[ afbeelding ]
Vind 'm sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |