quote:Op woensdag 8 april 2015 07:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze dr mond houdt.
Helaas heeft ze dezelfde aandoening als jij. Denkt altijd dat iedereen op dr mening zit te wachten
Je haat- en adoratieposts wisselen elkaar zo vaak af dat ik je verdenk van een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op basis van je posts denk ik dat je de rest van je leven alleen bh-loos thuis op de bank zit.
JE PIEMEL AHAHAHquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Awesome
check hoe ik die chicks hossel op Paiq
[ afbeelding ]
Starbucksquote:Op woensdag 8 april 2015 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
hmm dat is niet zo hip want in de Starbucks hier te Amsterdam zie ik de hipste mensen (kekke baardjes en vintage shirts) altijd met machines van Apple zeulen
Ik ben nog aan het zoeken naar de strategie om je me te laten adoreren.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je haat- en adoratieposts wisselen elkaar zo vaak af dat ik je verdenk van een persoonlijkheidsstoornis.
Ik snap je punt niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry maar de enige reden waarom je koblenko niet zou haten, is omdat je een piemel in haar wil stoppen. En zelfs dat zou op agressieve, hatende wijze moeten.
hey awesome ben je ook jarlours net zoals sommige mensen hierquote:
wel eerlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken naar de strategie om je me te laten adoreren.
Ze is jaloers dat iedereen op Victoria loopt te fappen i.p.v. op haar.quote:
maat je weet net zo goed als ik dat ik uit een plek van abundance praat snapjequote:Op woensdag 8 april 2015 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey awesome ben je ook jarlours net zoals sommige mensen hier
ik hoef geen namen te noemen
iedereen weet over wie ik het heb
Alsof jij mijn matching hulp nodig hebt.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat je weet net zo goed als ik dat ik uit een plek van abundance praat snapje
dan mag dat
ps. Heb je niet nog een leuk zusje of zo? Jij kan mij wel verkopen.
Zal nog minder hard gaan, heb een baan gevondenquote:
Me jaloers noemen helpt niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken naar de strategie om je me te laten adoreren.
kkquote:Op woensdag 8 april 2015 10:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jij mijn matching hulp nodig hebt.
Jij bent net zo bad ass als deze baas
[ afbeelding ]
Sowieso, jij bent awesome
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jij mijn matching hulp nodig hebt.
Jij bent net zo bad ass als deze baas
[ afbeelding ]
Sowieso, jij bent awesome
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je mag wel pijpen hoor als je wilt
gl bij de verfafdeling van de Praxisquote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Zal nog minder hard gaan, heb een baan gevonden![]()
![]()
wrm zo lulligquote:Op woensdag 8 april 2015 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gl bij de verfafdeling van de Praxis
Gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |