quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Questular het volgende:
Zal vast wel weer iemand zijn die bij een grote bank gaat "werken"
houdt niet op met jou he remkoquote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Questular het volgende:
Zal vast wel weer iemand zijn die bij een grote bank gaat "werken"
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Zal nog minder hard gaan, heb een baan gevonden![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Weissman het volgende:
Lijstje van jarlourse mensen in deze reeks;
1. C-C
2. C-C
3. JB
4. C-C
5. Etha.
Jaloezie is voor plebejers die hun eigen leven niet willen verbeteren uit pure luiheid vriend. Verleden tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Weissman het volgende:
Lijstje van jarlourse mensen in deze reeks;
1. C-C
2. C-C
3. JB
4. C-C
5. Etha.
Hij is jaloers dat hij nog steeds niet verder gekomen is dan beveiliger bij de ABN AMRO.quote:
* Eleiko doet zijn rits naar beneden.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Me jaloers noemen helpt niet.
Doe maar gewoon pikpic in dm.
* Eleiko doet zijn rits omhoog.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Cor is echt iemand die z'n rimpelpiemel dan op de gevoelige plaat zet he? Ik neem het terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Gratz trouwensquote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:27 schreef Awesome_ het volgende:
Congrats Antoine.
Wel jammer dat je er minder gaat zijn. Had je er altijd graag bij.
quote:
Thxquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
* Eleiko doet zijn rits naar beneden.
[..]
* Eleiko doet zijn rits omhoog.
Overigens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je doen? Of hou je dat liever voor je?quote:
In de productie bij een bedrijf wat voedingssupplementen en farmaceutische produkten maaktquote:Op woensdag 8 april 2015 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Of hou je dat liever voor je?
B&F?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:44 schreef Champy het volgende:
[..]
In de productie bij een bedrijf wat voedingssupplementen en farmaceutische produkten maakt
Hey gefeliciteerd. Wel met 20% extra eiwit?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:44 schreef Champy het volgende:
[..]
In de productie bij een bedrijf wat voedingssupplementen en farmaceutische produkten maakt
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Nopequote:
Alleen pillen en capsules, geen poedersquote:Op woensdag 8 april 2015 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd. Wel met 20% extra eiwit?
Gratzquote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
![]()
Ach wat: eigenlijk vind je aandacht best fijn, geef maar toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |