Goede vraag.quote:
quote:
Sta nou eens een keer boven de mensen in dit topic.quote:
Zijn er uberhaupt vrouwen die dat fijn vinden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Fripsel het volgende:
Brr zonder BH, daar heb ik echt een hekel aan.
inb4 moet ik een kamer tegenover haar huren en een verrekijker kopen, of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
Doe je die beha dan uit terwijl je je topje nog aan hebt?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
hey clumsy?jezus die taattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Ben zo klaar.quote:
Driewerf ja. Zo gauw als ik de deur door ben gaat de boobcage uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt vrouwen die dat fijn vinden?
Alleen daarom al Darwin-award, of op zijn minst zwakbegaafd.quote:
Komt ws. omdat je Cup K hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Driewerf ja. Zo gauw als ik de deur door ben gaat de boobcage uit.
Wat een BH? Heb er maar een stuk of 25 van die dingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt vrouwen die dat fijn vinden?
Jij moet er wel uitzien als George Clooney, met de kritiek die je op iedereen hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen daarom al Darwin-award, of op zijn minst zwakbegaafd.
en na elke postquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef seto het volgende:
ik stel me cor altijd een beetje als peter r de vries voor
dan worden zijn posts tenminste wat grappiger
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij moet er wel uitzien als George Clooney, met de kritiek die je op iedereen hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef seto het volgende:
ik stel me cor altijd een beetje als peter r de vries voor
dan worden zijn posts tenminste wat grappiger
Cor zelfs ik cringe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.
bek houwe tegen setoquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Edit: ik denk er bij jou altijd zo'n sambal-bij stemmetje bij.
Ah: je bent weer eens terug?quote:
oud. Dat klopt wel ongeveerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij moet er wel uitzien als George Clooney, met de kritiek die je op iedereen hebt.
hou wel van die keiharde plasticenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je cup k hebt lijkt me dat juist vervelend. Van dje stuiterballen als je loopt
Die Google Streetview mevrouw had ze puur natuur, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
hou wel van die keiharde plasticen
hey kaasplankje
lolquote:
Hoogbegaafden-eigen. Aha.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.
notsureifweissmanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
Bois wat vinden jullie van me progression?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er weinig om je hand voor te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gefeliciteerd met je 300-euro Facebookmachine.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Net chromebook gekocht. Full on hipster.
sukkelquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Maakt Apple die nu ook al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Nee.quote:
usb-cquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee.
Apple verkoopt geen chromebook, maar een macbook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |