oud. Dat klopt wel ongeveerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij moet er wel uitzien als George Clooney, met de kritiek die je op iedereen hebt.
hou wel van die keiharde plasticenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je cup k hebt lijkt me dat juist vervelend. Van dje stuiterballen als je loopt
Die Google Streetview mevrouw had ze puur natuur, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
hou wel van die keiharde plasticen
hey kaasplankje
lolquote:
Hoogbegaafden-eigen. Aha.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.
notsureifweissmanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
Bois wat vinden jullie van me progression?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er weinig om je hand voor te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gefeliciteerd met je 300-euro Facebookmachine.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Net chromebook gekocht. Full on hipster.
sukkelquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Maakt Apple die nu ook al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Nee.quote:
usb-cquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee.
Apple verkoopt geen chromebook, maar een macbook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |