SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 06-04-2015 22:46:27 ]
Hoiquote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef JaqenHghar het volgende:
Feest! en nou alle huisvrouwen opgedonderd
quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef JaqenHghar het volgende:
Feest! en nou alle huisvrouwen opgedonderd
dit kan geen toeval zijnquote:
Ik ben gezichtloos vriendquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit kan geen toeval zijn
ik vertrouw jakken niet
in het nederlands?quote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Tevens kijk wat ik vind op 4chan:
[ afbeelding ]
Ik zou heel hard wegrennen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zou mij laten palen door hem.
No homo.
Say it again Awesome.quote:Op maandag 6 april 2015 22:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die moet je niet gebruiken hoor! Schiet iemand van in een paniekaanval
Dan zoek ik wel iemand uit op Paiqquote:Op maandag 6 april 2015 22:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mwah met een papieren zak over z'n kop en die hand geheeld....Zou overwegen
hoe weet je dan of je het erop kan? :Squote:Op maandag 6 april 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een soort datingapp waar je niet meteen elkaars foto te zien krijgt.
Dat lijkt me best kut.quote:Op maandag 6 april 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dank je.quote:
Hmm ligt eraan. Je krijgt er wel veel lelijkerds door, maar het is ook minder een vleesch keuringquote:
Ik vond er anders een hele leukequote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dank je.Hoef geen uitgebluste suffe hollandse vent die zijn wijf zat is. Matchingsysteem van Paiq is kut.
om verder van jou te kunnen wonenquote:Op maandag 6 april 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys. Weet iemand waaróm No1 naar Haarlem is verhuisd? Is het een badtripbob achtige redenatie? Begin een beetje bang te worden, snap je.
Ik zal morgen een foto van m'n wheyshake posten, als de kankerburen die m'n kankerpakketje aan hebben genomen eindelijk eens kankerthuis zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Weet je wat ik grappig vind. Dat msmessy en c-c regulars zijn in DE GYM. 16meter draait om in zijn graf als ie dit 700 deeltjes geleden had geweten.
Ik geef jullie even tijd om hier over na te denken.
Haha zeker gestorven in de saunaquote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Weet je wat ik grappig vind. Dat msmessy en c-c regulars zijn in DE GYM. 16meter draait om in zijn graf als ie dit 700 deeltjes geleden had geweten.
Ik had je anders ook vol in je bek uitgelachen als je me dat toen had gezegdquote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Een klein dapper groepje users wat kameraadschap zocht, uit de bb reeks. Die bekend stonden om hun afkeer tegen alles wat met dikke wijven te maken had.
Man.
Tranny.
Hek van de dam.
Lieve schat, zolang die dappere strijders voornamelijk bestaan uit vroegere fatties, fattieneukers en ecto's die als twijgjes in tweeën gebroken kunnen worden, is terughoudendheid op het gebied van afkeuring geboden.quote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Een klein dapper groepje users wat kameraadschap zocht, uit de bb reeks. Die bekend stonden om hun afkeer tegen alles wat met dikke wijven te maken had.
Man.
Man.
Man.
quote deze als je een eckte eckte bentquote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef seto het volgende:
jij doet net zo hard mee awesome
gelukkig blijf ik wel OG status
Ik vertel jou toch ook niet hoe je moet leven of wel? Bemoei je met je eigen zaken man.quote:Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve schat, zolang die dappere strijders voornamelijk bestaan uit vroegere fatties, fattieneukers en ecto's die als twijgjes in tweeën gebroken kunnen worden, is terughoudendheid op het gebied van afkeuring geboden.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef seto het volgende:
jij doet net zo hard mee awesome
gelukkig blijf ik wel OG status
ik heb ergens anders soms wel een bloeduitstortingquote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, heb je ook zo'n zieke bloeduitstorting dan? Maak eens foto?
you make it sound sooooo gayquote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Man.
Man.
Man.
oeps verkeerde accountquote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef stinkie het volgende:
Kunnen jullie in godesnaam allemaal weer je eigen ui nemen? Enig idee hoe dat op mijn leeftijd is, al die veranderingen?
Hey no1quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef stinkie het volgende:
Kunnen jullie in godesnaam allemaal weer je eigen ui nemen? Enig idee hoe dat op mijn leeftijd is, al die veranderingen?
Jij was er ook vanaf het begin bij. Mja, jij was eigenlijk overal vanaf het begin bij. Deze reeks, FOK, uitroeiing van de dinosaurussen, etc.quote:
Jatochhh, ik denk dat ik in 2011 voor het eerst in BB postte, heb het begin van de gym nog meegemaaktquote:Op maandag 6 april 2015 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
mtchell was ook een OG van de eerste minuut tog
hoi.quote:
Wie danquote:Op maandag 6 april 2015 23:14 schreef Jahr00n het volgende:
Zullen we iemand buitensluiten en ziek dissen in deze reeks??
quote:Op maandag 6 april 2015 23:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij was er ook vanaf het begin bij. Mja, jij was eigenlijk overal vanaf het begin bij. Deze reeks, FOK, uitroeiing van de dinosaurussen, etc.
Ik weet het man. Snakey was echt een bitch toen. Good times. RIP stereo.quote:Op maandag 6 april 2015 23:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jatochhh, ik denk dat ik in 2011 voor het eerst in BB postte, heb het begin van de gym nog meegemaaktsnakey was eerst tegen.
En er was stereotomy, de man die alles wist van voeding en bewegen.
shit is aan aweomequote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef Awesome_ het volgende:
Sander en ik zijn echt met een meesteractie bezig via dm
Wats er met die manlet gebeurd dan?quote:Op maandag 6 april 2015 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik weet het man. Snakey was echt een bitch toen. Good times. RIP stereo.
couldn't care lessquote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje het equivalent van giechelen achterin de klas he.
Moet ik even wat posten om je piemel te doen bedaren?quote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ga wel moeilijk krijgrn met de nofap na dat buikentopic
moet Ik weer iemand afleiden?quote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet ik even wat posten om je piemel te doen bedaren?
Dat heb je zojuist gedaan.quote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een selfie is genoeg.quote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
fotoboek bekekenquote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
anticlimaxquote:Op maandag 6 april 2015 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat, een paint en een dikke man zorgen niet voor een schreeuwende erectie? Vreemd.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wacht nog op de grote actie van No1 en awesome.
Over anticlimaxen gesproken.
zo spannend allemaalquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal je wel weer niets vinden. Barbaar.
URL?quote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ga wel moeilijk krijgrn met de nofap na dat buikentopic
En jij zoekt dit op / kijkt hiernaar omdat...?quote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Holy shit.
Er bestaat dus een fetish genaamd "decorative cutting", waarbij ze tattoo-achtige designs in hun vlees snijden, en er zout in smeren om het extra pijnlijk te maken.
Ik laat de foto's maar achterwege.
Zo oud ben je niet, bro.quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef stinkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik zit niet op Paiq.quote:
Wat zie je dan wel?quote:Op maandag 6 april 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Posters die aardig tegen je doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
daar heb je zo'n mooie scene van in the office, willen ze dat bij michael doen en het enige wat hij wil weten is of ze samen in een roeiboot passenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:02 schreef Awesome_ het volgende:
'Hey Awesome_, ik heb een super leuke vriendin, soort blind date doen? Dan zeg ik waar je om welke tijd moet zijn?'
dan weet ik al genoeg.
Viezerikquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:56 schreef Eleiko het volgende:
Mijn profiel op die fitnessdatingsite is trouwens geblokkeerd.
Kajak kun je beter zeggen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:09 schreef seto het volgende:
[..]
daar heb je zo'n mooie scene van in the office, willen ze dat bij michael doen en het enige wat hij wil weten is of ze samen in een roeiboot passen
Wel veel goede lichamen daarquote:
Nee het is echt net zo lang ouwehoeren tot de foto's zichtbaar zijn, *stilte* en dan al dan niet door.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:00 schreef Awesome_ het volgende:
ja over dat paiq. Ik snap dat echt niet. Waarom zou je in godsnaam die tijdsinvestering willen maken zonder dat je weet hoe die persoon eruit ziet. Je weet bij voorbaat al dat er alleen lelijke mensen op afkomen.
Maar ik zal wel weer oppervlakkig zijn nu.
Z´n vrouw heeft z´n profiel laten blokkerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:35 schreef no1uknow het volgende:
He cor, wat vind je vrouw er van dat je op datingsites zit
DOES SHE FIT IN A REGULAR SIZE ROWBOAT WITHOUT KAPSIZING PHYLLIS?!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:09 schreef seto het volgende:
[..]
daar heb je zo'n mooie scene van in the office, willen ze dat bij michael doen en het enige wat hij wil weten is of ze samen in een roeiboot passen
klinkt kk vermoeiendquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee het is echt net zo lang ouwehoeren tot de foto's zichtbaar zijn, *stilte* en dan al dan niet door.
Ja, ik heb er op gezeten ja.
nja ik had die matches ook uitstaan. Je weet toch dat get staat of valt bij foto's. Enige leuke eraan was daterapen op je foto's konden reageren en cijfers geven.quote:
Wow, diep dezequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
Je gaat als piloot ook niet eerst elk klokje, knopje en schakelaartje crosschecken zonder eerst te kijken of er nog wel twee vleugels aan zitten.
Ik heb het vannacht wel zwaar gehad broeder. 200 gram kwark hielp, maar zwaar was het wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
Je gaat als piloot ook niet eerst elk klokje, knopje en schakelaartje crosschecken zonder eerst te kijken of er nog wel twee vleugels aan zitten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht wel zwaar gehad broeder. 200 gram kwark hielp, maar zwaar was het wel.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
vroeger ging het hier wel anders aan toe
toen poste ronnie coleman hier nog
wel onder een andere naam natuurlijk maar je kon het zien aan ze plaatje
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo oud ben je niet, bro.ik zit ergens tussen jou en Awesome inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Kun je daar niet blijven?quote:
Niveautje weer. Ik dacht dat jij hooggeleid en shit was. Zelfs op 't ROC hier om de hoek praten ze niet zoquote:Op maandag 6 april 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal morgen een foto van m'n wheyshake posten, als de kankerburen die m'n kankerpakketje aan hebben genomen eindelijk eens kankerthuis zijn.
Om erbij te horen.
No problemquote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Henk bedankt voor de pillen.
Cor ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:56 schreef Eleiko het volgende:
Mijn profiel op die fitnessdatingsite is trouwens geblokkeerd.
Wist je dat de leeftijd van Cor en Awesome gespiegeld zijn? Cor is 41...quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zit ergens tussen jou en Awesome in
3x in 1 zin ziet er zo dom uit. That´s all.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:30 schreef seto het volgende:
hoogopgeleide mensen vloeken ook gewoon met kanker hoor
Ik ben degene die een topic in ONZ heeft voorgesteld om de onzin in het BB topic te stoppen, vriend.quote:Op maandag 6 april 2015 23:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jatochhh, ik denk dat ik in 2011 voor het eerst in BB postte, heb het begin van de gym nog meegemaaktsnakey was eerst tegen.
En er was stereotomy, de man die alles wist van voeding en bewegen.
kankerleugenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:30 schreef seto het volgende:
hoogopgeleide mensen vloeken ook gewoon met kanker hoor
mja we hebben het dan ook wel over die wasbeerquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:32 schreef fathank het volgende:
[..]
3x in 1 zin ziet er zo dom uit. That´s all.
Lichtelijk geforceerd, misschien een matige poging tot humor ofzo.
Nog steeds hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik weet het man. Snakey was echt een bitch toen. Good times. RIP stereo.
En een trap na want het is en blijft een slang natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef seto het volgende:
snakey is denk ik die man die als je dronken op straat ligt je een flesje water en waardevol levensadvies geeft
Ik geef altijd wat geld in de hoop dat ze zich dodzuipen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef seto het volgende:
snakey is denk ik die man die als je dronken op straat ligt je een flesje water en waardevol levensadvies geeft
Wow.... Heftig dit hoor...quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik geef altijd wat geld in de hoop dat ze zich dodzuipen.
altooooooooooooooooooooooo'squote:in een Woodstock omgeving vol love, peace, religion, en happiness
heb al kaartenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef no1uknow het volgende:
Ey vms etha en awesome
Kom ook naar Graefenthal V 2015 dan
Vriend altijd maar haten op Limburg.... als ik je een keer hier op de fiets tegenkom dat rij ik je aan als een neutrale volgwagen in de ronde van Vlaanderen.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef kaasplankje het volgende:
net als dat dancefloat festival hierzo vorig jaar
1000en kaarten verkocht gaan de organisatie failliet vlak voor de avond
alle mensen geld kwijt
quote:Rivienne Pieter Eeeey luister effe dancefloat ik wil niks horen over curator enshit zorg dat mijn geld zo snel mogelijk op mijn rekening staat anders kom ik naar daar per direct want kaartje kopen kunnen jullie wel snel linken naar ideal dus link nu net zo snel terug zijn jullie helemaal gek geworden ik maak geen grap nu klaar met deze onzin want dit wisten jullie zeker vanaf het begin.
ik smeer wel speciale gel op mijn ballen maar niet voor te fietsenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaas smeer jij speciale gel op je ballen tijdens het fietsen om wrijving tegen te gaan?
#dtv
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik smeer wel speciale gel op mijn ballen maar niet voor te fietsen
om de wrijving tegen te gaan snap je
Haha srs?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef VMSDKR het volgende:
Jackie, ik ben gister op een kattententoonstelling geweest.
Geweldig, Mike.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef VMSDKR het volgende:
Jackie, ik ben gister op een kattententoonstelling geweest.
Hahah daar ben ik ook 2x geweest nohomoquote:
Ik ging met m'n moeder mee, had niks te doen dus why the fuck not. Op zich wel grappig maar idd veel van die catladies. Wel veel mooie katten idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah daar ben ik ook 2x geweest nohomo
Wel mooie katten gezien daar. En veel crazy cat ladies.
ik zie mogelijkheden voor een GYM-meetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ging met m'n moeder mee, had niks te doen dus why the fuck not. Op zich wel grappig maar idd veel van die catladies. Wel veel mooie katten idd.
Op een duur zo'n gozer die z'n kat insmeerde met een soort vachtlotion en toen de haren opfohnde ofzo, en toen naar de keurmeester.
Wereldje op zich wel.
Whaha insmeren met vachtlotion.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ging met m'n moeder mee, had niks te doen dus why the fuck not. Op zich wel grappig maar idd veel van die catladies. Wel veel mooie katten idd.
Op een duur zo'n gozer die z'n kat insmeerde met een soort vachtlotion en toen de haren opfohnde ofzo, en toen naar de keurmeester.
Wereldje op zich wel.
Aan de ene kant vond ik het wel zielig, al die mongolen die dan ook op die hokjes lopen te tikken en shit. Vraag me af of die katten het wel leuk vinden. Maar die weten wss toch niet beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha insmeren met vachtlotion.
Idd apart wereldje jahad toen een keer zo'n vrouw die tegen me ging praten over hoe ze haar tuin had afgeschermd zodat haar katten buiten konden spelen. Ging me hele fotoalbums laten zien van haar katten in de sneeuw, tussen de herstbladeren enzo
echt zo'n oud vrouwtje was het, die waarschijnlijk alleen maar die katten had
Is maar 5 euro entree.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zie mogelijkheden voor een GYM-meet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef seto het volgende:
doet me een beetje denken aan het "de postbode vroeg of ik aan anabolen zat" verhaal
dat gebeurde vanmorgen ook al toen hij mijn nieuwe lading tren kwam brengenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef seto het volgende:
doet me een beetje denken aan het "de postbode vroeg of ik aan anabolen zat" verhaal
Zal best ja en zichzelf dan 'liefhebbers' noemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou me niets verbazen als er een paar valiumpjes verpoederd worden door de extra speciale supervoer
Die hebben geen behoefte meer aan mannenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn die een beetje wanhopig? Vraag ik voor een vriend van me.
Hi hi. Via Etha zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die hebben geen behoefte meer aan mannen
Via via gehoord
Jawel, zie sigquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De aflevering waarin Earl mee ging doen aan een kattenshow was tof. Niemand hier keek zeker My Name Is Earl.
Hey JB. Nog een serietipje.
dat is echt een kkslechte seriequote:Op dinsdag 7 april 2015 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De aflevering waarin Earl mee ging doen aan een kattenshow was tof. Niemand hier keek zeker My Name Is Earl.
Hey JB. Nog een serietipje.
Nee gek. Al weet ik niet of hij bij herkijken net zo leuk is.quote:
Denk srs dat de boekenlezers gespoilerd gaan worden dit seizoen. Ipv dat die aap eens doorschrijft, gaat hij nu aan een andere serie van HBO meeschrijven, dus zou me hard verbazen als hij de serie überhaupt nog af krijgt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
Oja nieuwe GoT komt donderdag he?
Ik heb zin om dit hele topic keihard te spoileren.
Hand wordt eraf geknaldquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef JaqenHghar het volgende:
Gewoon met een paar AK's richting die dooien rijden toch KRAKAKAKAKAKA BAM
Geen fantasy pls, eerste aflevering direct Odin te zien krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
Vind zelf Vikings leuker dan GoT. Niet zoveel fantasy en er wordt lekker bruut gehakt. En vikingen zijn gewoon harde bazen.
Hebben we jointjes gerookt? Ja zeker, we hebben ook jointjes gerookt. Maar dat mag allemaal.quote:
Ja okayquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Geen fantasy pls, eerste aflevering direct Odin te zien krijgen
Moet ik nog kijken, maar heb wel vikingrapefantasieen dus past denk ik wel in m'n straatje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
Vind zelf Vikings leuker dan GoT. Niet zoveel fantasy en er wordt lekker bruut gehakt. En vikingen zijn gewoon harde bazen.
WIL JE ZEGGEN DAT JE NIET IN ODIN GELOOFT HEIDENSE WOESTIJN AAPquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja okay![]()
maar geen draken en shit. Vikingen geloofden gewoon in Odin dus klopt nog wel zeg maar.
Snelweg zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken, maar heb wel vikingrapefantasieen dus past denk ik wel in m'n straatje.
Niet m'n straatje maar wat anders.
Hoe uitgewoond ben je als het geen gang en geen straat is? Een 4 baans snelweg tussen je benen zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken, maar heb wel vikingrapefantasieen dus past denk ik wel in m'n straatje.
Oh ja sorry ik ook ja. Zal straks een offer brengen om het goed te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
WIL JE ZEGGEN DAT JE NIET IN ODIN GELOOFT HEIDENSE WOESTIJN AAP
Pls nee. Hij is nog op de leeftijd dat hij er vroemvroem-geluidjes bij gaat maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga jij ff je vliegtuigje bij clumsie in de hangar parkeren dan
Nice, misschien mag ik het reenactment kostuum van mn broer wel lenen kom ik bij je langsquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoor wie klopt daar kinderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, misschien mag ik het reenactment kostuum van mn broer wel lenen kom ik bij je langs
Met de hand in je broek kunnen zitten achter de pc. Niet fappen ofzo gewoon chill Al Bundy stijl.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is het mannelijke equivalent van thuiskomen en je BH uittrekken?
Alleen poepen en klaarkomen voelt beter, man.
Schoenen en broek uittrekken. Doe ik na het trainen altijd. Lekker in m'n bezwete boxer beetje fokken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
In je boxer rondlopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |