SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 06-04-2015 22:46:27 ]
Hoiquote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef JaqenHghar het volgende:
Feest! en nou alle huisvrouwen opgedonderd
quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef JaqenHghar het volgende:
Feest! en nou alle huisvrouwen opgedonderd
dit kan geen toeval zijnquote:
Ik ben gezichtloos vriendquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit kan geen toeval zijn
ik vertrouw jakken niet
in het nederlands?quote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Tevens kijk wat ik vind op 4chan:
[ afbeelding ]
Ik zou heel hard wegrennen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zou mij laten palen door hem.
No homo.
Say it again Awesome.quote:Op maandag 6 april 2015 22:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die moet je niet gebruiken hoor! Schiet iemand van in een paniekaanval
Dan zoek ik wel iemand uit op Paiqquote:Op maandag 6 april 2015 22:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mwah met een papieren zak over z'n kop en die hand geheeld....Zou overwegen
hoe weet je dan of je het erop kan? :Squote:Op maandag 6 april 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een soort datingapp waar je niet meteen elkaars foto te zien krijgt.
Dat lijkt me best kut.quote:Op maandag 6 april 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een soort datingapp waar je niet meteen elkaars foto te zien krijgt.
Nee dank je.quote:
Hmm ligt eraan. Je krijgt er wel veel lelijkerds door, maar het is ook minder een vleesch keuringquote:
Ik vond er anders een hele leukequote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dank je.Hoef geen uitgebluste suffe hollandse vent die zijn wijf zat is. Matchingsysteem van Paiq is kut.
om verder van jou te kunnen wonenquote:Op maandag 6 april 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys. Weet iemand waaróm No1 naar Haarlem is verhuisd? Is het een badtripbob achtige redenatie? Begin een beetje bang te worden, snap je.
Ik zal morgen een foto van m'n wheyshake posten, als de kankerburen die m'n kankerpakketje aan hebben genomen eindelijk eens kankerthuis zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Weet je wat ik grappig vind. Dat msmessy en c-c regulars zijn in DE GYM. 16meter draait om in zijn graf als ie dit 700 deeltjes geleden had geweten.
Ik geef jullie even tijd om hier over na te denken.
Haha zeker gestorven in de saunaquote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Weet je wat ik grappig vind. Dat msmessy en c-c regulars zijn in DE GYM. 16meter draait om in zijn graf als ie dit 700 deeltjes geleden had geweten.
Ik had je anders ook vol in je bek uitgelachen als je me dat toen had gezegdquote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Een klein dapper groepje users wat kameraadschap zocht, uit de bb reeks. Die bekend stonden om hun afkeer tegen alles wat met dikke wijven te maken had.
Man.
Tranny.
Hek van de dam.
Lieve schat, zolang die dappere strijders voornamelijk bestaan uit vroegere fatties, fattieneukers en ecto's die als twijgjes in tweeën gebroken kunnen worden, is terughoudendheid op het gebied van afkeuring geboden.quote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Een klein dapper groepje users wat kameraadschap zocht, uit de bb reeks. Die bekend stonden om hun afkeer tegen alles wat met dikke wijven te maken had.
Man.
Man.
Man.
quote deze als je een eckte eckte bentquote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef seto het volgende:
jij doet net zo hard mee awesome
gelukkig blijf ik wel OG status
Ik vertel jou toch ook niet hoe je moet leven of wel? Bemoei je met je eigen zaken man.quote:Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve schat, zolang die dappere strijders voornamelijk bestaan uit vroegere fatties, fattieneukers en ecto's die als twijgjes in tweeën gebroken kunnen worden, is terughoudendheid op het gebied van afkeuring geboden.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef seto het volgende:
jij doet net zo hard mee awesome
gelukkig blijf ik wel OG status
ik heb ergens anders soms wel een bloeduitstortingquote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, heb je ook zo'n zieke bloeduitstorting dan? Maak eens foto?
you make it sound sooooo gayquote:Op maandag 6 april 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Man.
Man.
Man.
oeps verkeerde accountquote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef stinkie het volgende:
Kunnen jullie in godesnaam allemaal weer je eigen ui nemen? Enig idee hoe dat op mijn leeftijd is, al die veranderingen?
Hey no1quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef stinkie het volgende:
Kunnen jullie in godesnaam allemaal weer je eigen ui nemen? Enig idee hoe dat op mijn leeftijd is, al die veranderingen?
Jij was er ook vanaf het begin bij. Mja, jij was eigenlijk overal vanaf het begin bij. Deze reeks, FOK, uitroeiing van de dinosaurussen, etc.quote:
Jatochhh, ik denk dat ik in 2011 voor het eerst in BB postte, heb het begin van de gym nog meegemaaktquote:Op maandag 6 april 2015 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
mtchell was ook een OG van de eerste minuut tog
hoi.quote:
Wie danquote:Op maandag 6 april 2015 23:14 schreef Jahr00n het volgende:
Zullen we iemand buitensluiten en ziek dissen in deze reeks??
quote:Op maandag 6 april 2015 23:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij was er ook vanaf het begin bij. Mja, jij was eigenlijk overal vanaf het begin bij. Deze reeks, FOK, uitroeiing van de dinosaurussen, etc.
Ik weet het man. Snakey was echt een bitch toen. Good times. RIP stereo.quote:Op maandag 6 april 2015 23:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jatochhh, ik denk dat ik in 2011 voor het eerst in BB postte, heb het begin van de gym nog meegemaaktsnakey was eerst tegen.
En er was stereotomy, de man die alles wist van voeding en bewegen.
shit is aan aweomequote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef Awesome_ het volgende:
Sander en ik zijn echt met een meesteractie bezig via dm
Wats er met die manlet gebeurd dan?quote:Op maandag 6 april 2015 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik weet het man. Snakey was echt een bitch toen. Good times. RIP stereo.
couldn't care lessquote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje het equivalent van giechelen achterin de klas he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |