en dan ligt het altijd aan de manquote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor je programma's zoals Help mijn vrouw wil geen seks meer of zo krijgt.
Heb je toch allang? Van die sex ed programma's waarbij ze een make over en sekstips krijgen en de voel 'a nachts wordt gefilmd enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor je programma's zoals Help mijn vrouw wil geen seks meer of zo krijgt.
Help mijn vrouw doet haar bh niet uit als ze thuis komt.quote:
Nope, was aan het werk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Had je gisteren trouwens nog dat RTL late night gekeken waar je zelf naar linkte?
Ik een klein stukje en toen had ik al genoeg gezien.
Beter in bedquote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je toch allang? Van die sex ed programma's waarbij ze een make over en sekstips krijgen en de voel 'a nachts wordt gefilmd enzo.
Sap weet vast hoe het heet.
awesome pls ben een geschenk uit de hemelquote:Op woensdag 8 april 2015 11:40 schreef Awesome_ het volgende:
Help mijn vrouw is JackieBrown van het fokforum
Inderdaad en komt het uiteindelijk uit op de vrouw die zich laat palen door haar leuke tennisleraar waar ze al 2 jaar een oogje op heeft, maar nog steeds een goed excuus zoekt om zich door hem te laten volspuiten.quote:
Het is maar dat ze geen man heeft anders wist ik de eerste kandidaat wel...quote:Op woensdag 8 april 2015 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
Het is idd wel altijd de man die de lul is in dat soort programma's en die vrouw maar een week in een hotel zitten terwijl hij 2 kamers in het huis opknapt en de rest er nog steeds als shit uit blijft zien![]()
Wordt tijd voor een help mijn vrouw is lui/heeft geen zin in seks/ doet niets meer voor haar uiterlijk/ is in x jaar tijd 20 kg aangekomen/ werkt niet/ is een zeikwijf
spijker op zn kopquote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad en komt het uiteindelijk uit op de vrouw die zich laat palen door haar leuke tennisleraar waar ze al 2 jaar een oogje op heeft, maar nog steeds een goed excuus zoekt om zich door hem te laten volspuiten.
"ja ik vind onze relatie niet spannend meer, de vonk is weg. Misschien moeten we een open relatie proberen" aka ik heb een ander op het oog alleen wil het voor mezelf goedpraten zodat ik geen slet ben.
wie danquote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is maar dat ze geen man heeft anders wist ik de eerste kandidaat wel...
Cor pls.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is maar dat ze geen man heeft anders wist ik de eerste kandidaat wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |