SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Deze quote is geïnspireerd op je papa's grappen, enkele en enige overeenkomsten met bestaande personages is geheel toeval.quote:
Ja ik download het liever gewoon en kijk dan. Snap ook niet wat het voordeel is tov normale torrents.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, eigenlijk is popcorntime best wel een beetje aids.
Ik had ze van een goedkoper merk op A4-formaat mee, zulke zakken, en die waren echt bizar handig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Iemand hier ervaringen met een Gabbag?
Het werkt niet met chromecast, da's m'n voornaamste issue.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik download het liever gewoon en kijk dan. Snap ook niet wat het voordeel is tov normale torrents.
Geen idee wat een chromecast is, kijk zelf gewoon netflix en gedownload spul op mijn laptop.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het werkt niet met chromecast, da's m'n voornaamste issue.
Ik dacht heel even: Oh shit here we go toen ik deze naam googledequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom beweegt die Merel Westrik zo tering veel met haar hoofd steeds.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik dacht heel even: Oh shit here we go toen ik deze naam googlede
Ik verwachtte een of andere Nederlandse tranny tegen te komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Maar ze knikt altijd heel veel bij elke lettergreep ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |