lolquote:
Hoogbegaafden-eigen. Aha.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoogbegaafden-eigen, zie de posts van c_c.
notsureifweissmanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
Bois wat vinden jullie van me progression?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er weinig om je hand voor te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gefeliciteerd met je 300-euro Facebookmachine.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Net chromebook gekocht. Full on hipster.
sukkelquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Maakt Apple die nu ook al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Nee.quote:
usb-cquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee.
Apple verkoopt geen chromebook, maar een macbook
USB-C juich ik juist toe.quote:
hmm dat is niet zo hip want in de Starbucks hier te Amsterdam zie ik de hipste mensen (kekke baardjes en vintage shirts) altijd met machines van Apple zeulenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee.
Apple verkoopt geen chromebook, maar een macbook
Niks mis mee zolang ze dr mond houdt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Btje dezelfde categorie alsVictoria koblenko
Chromebook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2015 07:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze dr mond houdt.
Helaas heeft ze dezelfde aandoening als jij. Denkt altijd dat iedereen op dr mening zit te wachten
Kijk, dat is precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aldus fat "ik heb overal wel een sterke mening over die hoe dan ook waar is" hank.
Rise and motherfucking shine.
lolquote:Wel zou 86 procent nog steeds afspreken met mannen, ook al wanneer de vrouwen geen geslachtsgemeenschap meer met ze zouden kunnen hebben.
Dit.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chromebook.![]()
Komt wel erg dichtbij zo.
MacBook Pro retina masterrace
Hey Awesomequote:Op woensdag 8 april 2015 10:01 schreef Awesome_ het volgende:
Bedankt voor de lieve woordjes allemaal
Op basis van je posts denk ik dat je de rest van je leven alleen bh-loos thuis op de bank zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aldus fat "ik heb overal wel een sterke mening over die hoe dan ook waar is" hank.
Rise and motherfucking shine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |