Was het waard toch?quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was een grote sneeuwstorm toen. Ik ben drie uur onderweg geweest en verloor de controle over de auto op de snelweg. Gast.

Het was wel gezellig ja.quote:

Dat zijn de bezoekjes aan mijn oma ook meestal.quote:

Dat klinkt niet zo gemeend.quote:

Ik heb geen grootouders meerquote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de bezoekjes aan mijn oma ook meestal.

Ik kwam je tegen op een profielfoto op fb toen ik op een Friese naam zocht. :$quote:

quote:

Die van m'n zusje?quote:Op zondag 5 april 2015 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam je tegen op een profielfoto op fb toen ik op een Friese naam zocht. :$

Daar is niets meequote:

Joah.quote:

quote:

Dat zeg ik ook niet, maar gewoon zeggen dat je wilt neuken is beter dan steeds impliceren dat het maar 'gewoon gezellig' moet zijn.quote:

Later heer rivalquote:

Scherpe reactie...quote:

Mijn tong is altijd scherpquote:

Dat zou kunnen, alleen ben ik nu eenmaal een gentleman,zelfs in het geval er wel iets gebeurd. Dat kunnen sommige mensen hier bevestigenquote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar gewoon zeggen dat je wilt neuken is beter dan steeds impliceren dat het maar 'gewoon gezellig' moet zijn.

Dankjewel dat je deze info wilde delen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de bezoekjes aan mijn oma ook meestal.

Goed te weten dat ik die dan ver uit mijn buurt moet houdenquote:

Veel plezier met je rechterhand!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B

arme vrouwtjesquote:

Er zijn er wel steeds meer die hier ook langskomen he.quote:Op zondag 5 april 2015 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, alleen ben ik nu eenmaal een gentleman,zelfs in het geval er wel iets gebeurd. Dat kunnen sommige mensen hier bevestigen

quote:Op zondag 5 april 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed te weten dat ik die dan ver uit mijn buurt moet houden
Mjaquote:

Backfirequote:

Dus vrouwen van Fok! jullie zijn gewaarschuwdquote:

Als mijn tong.quote:
Direct hitquote:

Zal hem even verwerken in de Fok!vrouwen-mailinglistquote:Op zondag 5 april 2015 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus vrouwen van Fok! jullie zijn gewaarschuwd

quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal hem even verwerken in de Fok!vrouwen-mailinglist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+

En als die andere arme vrouwen van NL dan?quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]

quote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]Bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B

Die moeten het maar zelf uitzoeken.quote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En als die andere arme vrouwen van NL dan?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]Oh, dacht dat je er al tussen stond. Ik zal je naam even aanvinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+

Lekker aardig weer.quote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die moeten het maar zelf uitzoeken.
[..]
Oh, dacht dat je er al tussen stond. Ik zal je naam even aanvinken

Unterfrauenquote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En als die andere arme vrouwen van NL dan?

quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]

Ik zou ze eerder omschrijven als onwetend. Op het moment dat ze Fok! omarmen komt alles goed.quote:

Noem je me nou een koe?quote:

Voel me inderdaad wel een beetje gepasseerdquote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die moeten het maar zelf uitzoeken.
[..]
Oh, dacht dat je er al tussen stond. Ik zal je naam even aanvinken
50.000 O+

quote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]ZeeslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"

Ze overleven nog geen dag hierquote:Op zondag 5 april 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder omschrijven als onwetend. Op het moment dat ze Fok! omarmen komt alles goed.

Dit is niet de R&P SC hier he, nieuwkomers zijn hier wel welkom.quote:

quote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voel me inderdaad wel een beetje gepasseerd
Maar beter laat dan nooitMeer dingen van mannen die wel/niet bezet zijn, waarschuwingen zoals bijvoorbeeld deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks heel belangrijks eigenlijk tot nu toe geloof ik. Maar ik ben zelf ook pas een paar maanden ingeschreven eigenlijk.

Game onquote:

Mogen mannen eigenlijk ook hun eigen dossier inzien?quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer dingen van mannen die wel/niet bezet zijn, waarschuwingen zoals bijvoorbeeld deze.
Niks heel belangrijks eigenlijk tot nu toe geloof ik. Maar ik ben zelf ook pas een paar maanden ingeschreven eigenlijk.

Neequote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Mogen mannen eigenlijk ook hun eigen dossier inzien?

Op heel FOK! hequote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is niet de R&P SC hier he, nieuwkomers zijn hier wel welkom.

Hoe kunnen wij dan ons leven verbeteren als we iets fout hebben gedaan en hebben dat niet door?quote:

Is het relevant of een man bezet is?quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer dingen van mannen die wel/niet bezet zijn, waarschuwingen zoals bijvoorbeeld deze.

Soms wel ja.quote:
Niet.quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dan ons leven verbeteren als we iets fout hebben gedaan en hebben dat niet door?

Ik had die sprekende variant nog gehadquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Net een dik kwartier een nieuw tinderprofiel, heeft mijn broer me meteen als potentiele match.

quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Net een dik kwartier een nieuw tinderprofiel, heeft mijn broer me meteen als potentiele match.

Religieus toch? Veluwe?quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

Wanneer dan?quote:

This sounds....dubious....quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

Wanneer het geen open relatie is, of wanneer zij ook een Fok!ster is en daar niet van op de hoogte is.quote:

Hoe hipquote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had die sprekende variant nog gehad
[..]

Broer en zus, lekker dusquote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

Dat is juridisch niet houdbaar.quote:

Dat is dan toch zijn probleem en niet het mijne?quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wanneer het geen open relatie is, of wanneer zij ook een Fok!ster is en daar niet van op de hoogte is.

Tinder gaat toch niet uit van potentiële matches? Alleen leeftijd en hoeveel afstand kun je instellen?quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lekker hypocriet as usual.quote:

FOK! en juridisch houdbaar zijnquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is juridisch niet houdbaar.
*vordert inzage*

Het gaat niet om officiële documenten dus ga heen met je vorderingquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
*vordert inzage*

Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmakenquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
*vordert inzage*

Dus bij voorbaat al een inbreuk op de privacy dus?quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat niet om officiële documenten dus ga heen met je vordering

Ja, zo kan je het ook bekijken ja.quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan toch zijn probleem en niet het mijne?

Toen was ik ook nog een knulletje hoorquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe hip
Dat hadden we in mijnt tijd nog niet hoor

Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus bij voorbaat al een inbreuk op de privacy dus?

quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmaken

Of gewoon geen moeite doen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmaken

Definieer netjes. Dat is zo breed als de vagina van de dorpshoer.quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...

We waren verwikkeld in een serieus gesprek?quote:

Picquote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen was ik ook nog een knulletje hoor![]()

Dat kan natuurlijk ook nog, maar zelfs jij zou willen weten wat er in dat lijstje staatquote:

Helaas, die heb ik niet meerquote:

Ik wel, wilde jouw poging toch een serieuze SC een kans geven.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren verwikkeld in een serieus gesprek?

Hoe kan dat?quote:

Eigenlijk kan het me geen ruk interesseren zolang ik er niet insta om wat voor reden dan ook. En we nemen dit weer eens veel te serieusquote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, maar zelfs jij zou willen weten wat er in dat lijstje staat

Voor mijn gevoel gedraag ik mij netjes. Ik zou gewoon graag willen zien dat er eerst en waarschuwing komt voordat je daadwerkelijk een aantekening krijgt in je dossier. Zo wordt het wel heel makkelijk om iemand kapot te maken die je persoonlijk niet mag ondanks dat diegene misschien niets gedaan heeft.quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...

Ik heb ze niet digitaal bedoel ikquote:

Nja je weet dus toevallig nu wel dat je er in staatquote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me geen ruk interesseren zolang ik er niet insta om wat voor reden dan ook. En we nemen dit weer eens veel te serieus

Mijn poging?quote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wel, wilde jouw poging toch een serieuze SC een kans geven.

quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gedraag ik mij netjes. Ik zou gewoon graag willen zien dat er eerst en waarschuwing komt voordat je daadwerkelijk een aantekening krijgt in je dossier. Zo wordt het wel heel makkelijk om iemand kapot te maken die je persoonlijk niet mag ondanks dat diegene misschien niets gedaan heeft.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me geen ruk interesseren zolang ik er niet insta om wat voor reden dan ook. En we nemen dit weer eens veel te serieus

Ik zie net dat je er in staatquote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]

Er staat dan ook bij dat het meningen zijn van mensen, dus dat is al iets. Verder niet zo zeuren erover en lief zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gedraag ik mij netjes. Ik zou gewoon graag willen zien dat er eerst en waarschuwing komt voordat je daadwerkelijk een aantekening krijgt in je dossier. Zo wordt het wel heel makkelijk om iemand kapot te maken die je persoonlijk niet mag ondanks dat diegene misschien niets gedaan heeft.

Ik neem niemand serieus hier. En ik word door niemand serieus genomen hier. So no fuck for mequote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]

En waarom? Zoals aeque zegt?quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je weet dus toevallig nu wel dat je er in staat

Ja, jij kwam daar toch mee?quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn poging?
Hier gaat iets mis
Maar in dat geval: eens

Niets wat een foto van een foto niet snel kan oplossenquote:

Ooitquote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een foto van een foto niet snel kan oplossen

Als vingerwijzing naar het FB-geneuzel van vandeweekquote:

Vrouw!quote:

Ik was gewoon verbaasdquote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor de mensen die ietwat inhoudelijk reageerden; met potentiele match bedoel ik dus gewoon dat ik langskwam als optie. Dat weet ik, omdat mijn broer me een printscreen daarvan stuurde, waarna hij me naar links gesleept heeft.

Oh lol. Jeetje.quote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als vingerwijzing naar het FB-geneuzel van vandeweek
R&P / R&P Feedback - Waar geluk soms in een klein hoekje zit

smeren!!quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben vandaag trouwens echt zwaar verbrand in mijn gezicht.

En wat betekend naar links slepen? Ik ben tinder leekquote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor de mensen die ietwat inhoudelijk reageerden; met potentiele match bedoel ik dus gewoon dat ik langskwam als optie. Dat weet ik, omdat mijn broer me een printscreen daarvan stuurde, waarna hij me naar links gesleept heeft.

Ik heb niet veel behoefte om foto's van mijn kindertijd hier neer te plempenquote:

Gebeurde met mijn vorige profiel toen ik samen met mijn broer in de kroeg zat en hij de app demonstreerde aan mijn nichtje.quote:

Maar serieus is goed hoor. Maar deze schatte ik dus niet als serieus inquote:

Links betekent nee, rechts betekent ja.quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat betekend naar links slepen? Ik ben tinder leek

Je weet me te vindenquote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet veel behoefte om foto's van mijn kindertijd hier neer te plempen

Niet? Ik was een superschattig kindje, dat wil ik best delen hier.quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet veel behoefte om foto's van mijn kindertijd hier neer te plempen

Haha rooie bietquote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef Inolvidable het volgende:

"Get the fuck out of here"quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat betekend naar links slepen? Ik ben tinder leek

Wow.quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
Dagcreme met zonnefactor.quote:

Wat een onzinquote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als vingerwijzing naar het FB-geneuzel van vandeweek
R&P / R&P Feedback - Waar geluk soms in een klein hoekje zit

Yupquote:

Ga je gang.quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Niet? Ik was een superschattig kindje, dat wil ik best delen hier.

Ik wist echt niet dat ik van deze zon kon verbranden.quote:Op zondag 5 april 2015 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow.Het was wel zonnig.
[..]
Dagcreme met zonnefactor.

Dat zal ik op tinder wel krijgen swipes naar links.quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Links betekent nee, rechts betekent ja.

Oeh, daar mag ik posten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt

Sharp as a knife weerquote:

Ik ookquote:

Als vriend en vriendin?quote:

Die heb ik ook eens gepost hier jaquote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
And just as deadly.quote:

Dat is het ook. Ik heb hem hier niet gezien en hij blaat wat in de rondte.quote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch, hihihi.

Ja, duhquote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gepost hier ja
[..]
And just as deadly.

Hoe evil.quote:

Krijg jij sproeten als je verbrand?quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ik van deze zon kon verbranden.![]()
Overmorgen sproeten.

Dat inderdaad, heel erg!quote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik heb hem hier niet gezien en hij blaat wat in de rondte.

Nee. Daarna wel.quote:

En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt wordenquote:

Dit gaat om mijn privé ja!quote:

Sta ik erin?quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er staat dan ook bij dat het meningen zijn van mensen, dus dat is al iets. Verder niet zo zeuren erover en lief zijn.

Terecht wel.quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt worden

Het is heel fascinerend!quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt worden

Ik word alleen maar rood en dan weer witquote:

Dat verklaart het een en ander.quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

Hij zou hier prima passen: hullie hebben het gedaanquote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]

Ook om de mijnequote:
Nee, hier zijn wij de baasquote:
En trollerig zoals iemand al aangeeft.quote:

Sorry hoor, maar wat doe je nu weer?quote:Op zondag 5 april 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij zou hier prima passen: hullie hebben het gedaan

Jaquote:Op zondag 5 april 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]

Heb het over m'n eigen. Jij bent nomnom.quote:Op zondag 5 april 2015 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik moet dus uit de zon blijven.

Deze SC is toch zo gastvrij? Laat maar eens zien danquote:Op zondag 5 april 2015 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat doe je nu weer?

Hullie? Nee vrouwen, altijd vrouwen!quote:Op zondag 5 april 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]

De hullievrouwen danquote:

quote:Op zondag 5 april 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze SC is toch zo gastvrij? Laat maar eens zien dan

Niet haten op je sproetjes.quote:Op zondag 5 april 2015 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb het over m'n eigen. Jij bent nomnom.

Deze SC is helemaal niet gastvrij. Wij dulden geen newbies.quote:Op zondag 5 april 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze SC is toch zo gastvrij? Laat maar eens zien dan

Kan er niet gewoon een losse mannen sc komen?quote:

Ga eens terug naar SEX dan.quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze SC is helemaal niet gastvrij. Wij dulden geen newbies.

Er is vast wel een homo-topic ergensquote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan er niet gewoon een losse mannen sc komen?

Waar vrouwen niet mogen komen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]

losse mannen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]

*marked*quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze SC is helemaal niet gastvrij. Wij dulden geen newbies.

Er is vast al ergens een gay SC.quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef aeque het volgende:

Ze is nu naar huis. Het was erg gezelligquote:

Spuit 11quote:

Van de week is ze er weer roept ze zojuist vanuit de slaapkamer.quote:

Kan ze nog een beetje fatsoenlijk lopen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze is nu naar huis. Het was erg gezellig

quote:
quote:
Je weet hoe ik het bedoel kreng.quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
losse mannen?
Los van de ketting?
Los in de omgang?
Los als in makkelijk?

Kras kras. Nee ik haat ze niet.quote:

Is Thijs ook bij jou?quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de week is ze er weer roept ze zojuist vanuit de slaapkamer.

Ja hoor, ze is alleen doodmoe.quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ze nog een beetje fatsoenlijk lopen?

Ja, die zorgt voor de hapjes en drankjes.quote:

Air en ik delen nog wel eens wat.quote:

quote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die zorgt voor de hapjes en drankjes.

Sicke fetish manquote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]

you dogquote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze is nu naar huis. Het was erg gezellig

Turnsters hosselen?quote:

That's what she saidquote:

Bij gebrek aan een poesje?quote:

Moet je ons iets vertellen Miss?quote:

quote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]

Lichaamsvloeistoffen...quote:

quote:

Dave Roelvink?quote:

Die deel jij met air en thijs?quote:

En Frau.quote:

Ik help je even:quote:
quote:

Ja na vanavond dan.quote:

Ik vroeg het gewoon ter bevestiging hoor.quote:
Insgelijks, maar dat had ik al langer.quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was heel even aan het teruglezen wat er allemaal gezegd is over Inolvi toen ze weg was. Ik haat jullie allemaal.

Ik gaf toch ook gewoon keurig antwoord?quote:Op zondag 5 april 2015 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vroeg het gewoon ter bevestiging hoor.
[..]
Insgelijks, maar dat had ik al langer.

Keurig is in dit geval niet het juiste woord.quote:Op zondag 5 april 2015 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gaf toch ook gewoon keurig antwoord?

Hoi Fax.quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was heel even aan het teruglezen wat er allemaal gezegd is over Inolvi toen ze weg was. Ik haat jullie allemaal.

Helpen is niet keurig?quote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Keurig is in dit geval niet het juiste woord.

Ik heb niks over haar gezegd want ze boeit mij voor geen meter.quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:

De minachtende manier waarop het overkwam niet.quote:

Kan het niet laten...quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks over haar gezegd want ze boeit mij voor geen meter.

Jouw interpretatiequote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De minachtende manier waarop het overkwam niet.

quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks over haar gezegd want ze boeit mij voor geen meter.

Ja dat zeg je nu. Lekker makkelijk weer, zie je, altijd weer die vrouwen.quote:

Dat was toch al lang duidelijkquote:Op zondag 5 april 2015 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Lekker makkelijk weer, zie je, altijd weer die vrouwen.

Jullie zijn zeker ook verantwoordelijk voor het smelten van al die ijskappen door opvliegers?quote:

Ik ben toch lief geweest?quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:

Hoi, neuken?quote:

Uiteraardquote:Op zondag 5 april 2015 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn zeker ook verantwoordelijk voor het smelten van al die ijskappen door opvliegers?

Geef ze een aai van me? Ik wil ook weer een katquote:

Kan echt niet hoor. Ooit zullen wij mannen in staat zijn om zelf kinderen te krijgen en dan komt er een einde aan dit regime.quote:

Voor jou yats:quote:Op zondag 5 april 2015 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geef ze een aai van me? Ik wil ook weer een kat

Zou aaienquote:

Kinderen? Daar is het hier allemaal om te doen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor. Ooit zullen wij mannen in staat zijn om zelf kinderen te krijgen en dan komt er een einde aan dit regime.

Jij hebt sowieso niets met katten en deze is voor yats.quote:

Graag gedaan broquote:

quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niets met katten en deze is voor yats.

Anders kunnen we niet voortleven he.quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kinderen? Daar is het hier allemaal om te doen?

quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niets met katten en deze is voor yats.

Who wants to live forever?quote:

Dus Fax, stop je banaan maar weer weg.quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, heb een oude pruim, zelfs niet goed genoeg voor mijn fruitsalade.

Banaan is al in partjesquote:Op zondag 5 april 2015 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus Fax, stop je banaan maar weer weg.

quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]

Ik niet, maar ik moet wel mijn genen kunnen doorgeven zodat de mensheid of tegen die tijd, manheid genoemd, kan blijven bestaan.quote:
Dank je voor deze MI...quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]

Heb 'm al gepeldquote:Op zondag 5 april 2015 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus Fax, stop je banaan maar weer weg.

Te weinig leuk?quote:Op zondag 5 april 2015 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik probeer het maximale aantal naar rechts slepen op tinder te halen, maar het lukt niet.

Te weinig leuke mannen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik probeer het maximale aantal naar rechts slepen op tinder te halen, maar het lukt niet.

Maakt niet uit, vrouwen mogen kritisch zijnquote:Op zondag 5 april 2015 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:

Je moet helemaal niksquote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik moet wel mijn genen kunnen doorgeven zodat de mensheid of tegen die tijd, manheid genoemd, kan blijven bestaan.
[..]
Dank je voor deze MI...

Fundamenteel meningsverschilquote:

We zien het manifest wel verschijnen. Trustequote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef aeque het volgende:
Maar goed, ik ga mijn plannen over hoe de wereld er moet gaan uitzien zonder vrouwen nog even verder uitwerken en dan naar bed.
Daag.

De werktitel is: Mein Anti-frauen-kampf.quote:Op zondag 5 april 2015 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zien het manifest wel verschijnen. Truste

Zou daar nog even aan werken als ik jou was.quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
De werktitel is: Mein Anti-frauen-kampf.

quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]

Kampf mit oder ohne frauen klinkt beterquote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]

Zou lezen, nu maar hopen dat het beter geschreven dan eerder manifesten van psychisch minderbedeeldenquote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou daar nog even aan werken als ik jou was.

Nohh, zonde!quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Vergeten het verjaardagskaartje van m'n nichtje door de brievenbus te doen

quote:
Jullie weten dat jullie daar nu al in leven toch? En schijnbaar is dat ook niet alles? Geen seks enzo. Dus misschien kunnen jullie hem nog op andere gedachte brengen.quote:

Dan is er niks meer om te hatenquote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als er plots geen vrouwen zouden zijn zou je nog ongelukkiger zijn

Ja, is nu al best laat, dus geen zin meer om daar heen te gaan. Nja ze komt geloof ik morgen pas thuis, dus als ik morgenochtend heel vroeg ga heb ik nog een kansje dat ze het niet gemerkt heeftquote:

quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat jullie daar nu al in leven toch? En schijnbaar is dat ook niet alles? Geen seks enzo. Dus misschien kunnen jullie hem nog op andere gedachte brengen.
Dit wordt allemaal uitgelegd in het hoofdstuk evolutie. Komt goed.quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als er plots geen vrouwen zouden zijn zou je nog ongelukkiger zijn

Prima idee!quote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, is nu al best laat, dus geen zin meer om daar heen te gaan. Nja ze komt geloof ik morgen pas thuis, dus als ik morgenochtend heel vroeg ga heb ik nog een kansje dat ze het niet gemerkt heeft

He, ik zeg niets. Mijn titel is een titel die beide kanten op kan qua conclusie. Met of zonder vrouwenquote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat jullie daar nu al in leven toch? En schijnbaar is dat ook niet alles? Geen seks enzo. Dus misschien kunnen jullie hem nog op andere gedachte brengen.

quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou lezen, nu maar hopen dat het beter geschreven dan eerder manifesten van psychisch minderbedeelden

Ok, if you say so.quote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt allemaal uitgelegd in het hoofdstuk evolutie. Komt goed.
Nou behalve het hele vroege opstaan dan hahaquote:

Lekker bezig vanavond jij.quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
Zou lezen, nu maar hopen dat het beter geschreven dan eerder manifesten van psychisch minderbedeelden

quote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, if you say so.
[..]
Nou behalve het hele vroege opstaan dan haha

Je kan altijd nog terugkruipenquote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou behalve het hele vroege opstaan dan haha

Oh wauw, dat is wel heel vroeg. Morgen nog speciale dingen in de kerk of is 2e paasdag niet zo bijzonder?quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja ok.
Ik ben al sinds half 6 vanochtend wakker en nog niet in slaap gevallen.

Saaiquote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
Nee hoor ik ben niet serieus. Ik ging eigenlijk gewoon lesbische porno kijken, een fapje plegen en dan slapen.![]()

Minder speciaal dan 1ste iig. Heb voor morgen voornamelijk leerwerk en schoonmaken gepland staan.quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is wel heel vroeg. Morgen nog speciale dingen in de kerk of is 2e paasdag niet zo bijzonder?

Succes :$quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
Nee hoor ik ben niet serieus. Ik ging eigenlijk gewoon lesbische porno kijken, een fapje plegen en dan slapen.![]()

Zegt degene met de verstofte pruim.quote:

Wel een efficiënte besteding van die extra dagquote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Minder speciaal dan 1ste iig. Heb voor morgen voornamelijk leerwerk en schoonmaken gepland staan.

Nou, je kan het ook zo zien:quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch minder lekker dan.

Ja moet ik het wel ook echt doen, heh.quote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een efficiënte besteding van die extra dag

Ja maar dan zijn mijn dekens niet warm meer hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je kan het ook zo zien:
Eerst even de kou in en dan weer lekker warm onder de dekens

Ze willen me toch niet neukenquote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of überhaupt te neuken. Tenzij je geen problemen hebt met mannenliefde

There is no pleasing you, is there.quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn mijn dekens niet warm meer hoor.

Klein detailquote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja moet ik het wel ook echt doen, heh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |