Ja na vanavond dan.quote:
Ik vroeg het gewoon ter bevestiging hoor.quote:
Insgelijks, maar dat had ik al langer.quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was heel even aan het teruglezen wat er allemaal gezegd is over Inolvi toen ze weg was. Ik haat jullie allemaal.
Ik gaf toch ook gewoon keurig antwoord?quote:Op zondag 5 april 2015 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vroeg het gewoon ter bevestiging hoor.
[..]
Insgelijks, maar dat had ik al langer.
Keurig is in dit geval niet het juiste woord.quote:Op zondag 5 april 2015 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gaf toch ook gewoon keurig antwoord?
Hoi Fax.quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was heel even aan het teruglezen wat er allemaal gezegd is over Inolvi toen ze weg was. Ik haat jullie allemaal.
Helpen is niet keurig?quote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Keurig is in dit geval niet het juiste woord.
Ik heb niks over haar gezegd want ze boeit mij voor geen meter.quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
De minachtende manier waarop het overkwam niet.quote:
Kan het niet laten...quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks over haar gezegd want ze boeit mij voor geen meter.
Jouw interpretatiequote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De minachtende manier waarop het overkwam niet.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks over haar gezegd want ze boeit mij voor geen meter.
Ja dat zeg je nu. Lekker makkelijk weer, zie je, altijd weer die vrouwen.quote:
Dat was toch al lang duidelijkquote:Op zondag 5 april 2015 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Lekker makkelijk weer, zie je, altijd weer die vrouwen.
Jullie zijn zeker ook verantwoordelijk voor het smelten van al die ijskappen door opvliegers?quote:
Ik ben toch lief geweest?quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
Hoi, neuken?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 5 april 2015 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn zeker ook verantwoordelijk voor het smelten van al die ijskappen door opvliegers?
Geef ze een aai van me? Ik wil ook weer een katquote:
Kan echt niet hoor. Ooit zullen wij mannen in staat zijn om zelf kinderen te krijgen en dan komt er een einde aan dit regime.quote:
Voor jou yats:quote:Op zondag 5 april 2015 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geef ze een aai van me? Ik wil ook weer een kat
Zou aaienquote:
Kinderen? Daar is het hier allemaal om te doen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor. Ooit zullen wij mannen in staat zijn om zelf kinderen te krijgen en dan komt er een einde aan dit regime.
Jij hebt sowieso niets met katten en deze is voor yats.quote:
Graag gedaan broquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niets met katten en deze is voor yats.
Anders kunnen we niet voortleven he.quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kinderen? Daar is het hier allemaal om te doen?
quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niets met katten en deze is voor yats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |