Goed te weten dat ik die dan ver uit mijn buurt moet houdenquote:
Veel plezier met je rechterhand!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
arme vrouwtjesquote:
Er zijn er wel steeds meer die hier ook langskomen he.quote:Op zondag 5 april 2015 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, alleen ben ik nu eenmaal een gentleman,zelfs in het geval er wel iets gebeurd. Dat kunnen sommige mensen hier bevestigen
quote:Op zondag 5 april 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed te weten dat ik die dan ver uit mijn buurt moet houden
Mjaquote:
Backfirequote:
Dus vrouwen van Fok! jullie zijn gewaarschuwdquote:
Als mijn tong.quote:
Direct hitquote:
Zal hem even verwerken in de Fok!vrouwen-mailinglistquote:Op zondag 5 april 2015 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus vrouwen van Fok! jullie zijn gewaarschuwd
quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal hem even verwerken in de Fok!vrouwen-mailinglist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
En als die andere arme vrouwen van NL dan?quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]Bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Die moeten het maar zelf uitzoeken.quote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En als die andere arme vrouwen van NL dan?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]Oh, dacht dat je er al tussen stond. Ik zal je naam even aanvinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Lekker aardig weer.quote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die moeten het maar zelf uitzoeken.
[..]
Oh, dacht dat je er al tussen stond. Ik zal je naam even aanvinken
Unterfrauenquote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En als die andere arme vrouwen van NL dan?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder omschrijven als onwetend. Op het moment dat ze Fok! omarmen komt alles goed.quote:
Noem je me nou een koe?quote:
Voel me inderdaad wel een beetje gepasseerdquote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die moeten het maar zelf uitzoeken.
[..]
Oh, dacht dat je er al tussen stond. Ik zal je naam even aanvinken
50.000 O+
quote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]ZeeslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ze overleven nog geen dag hierquote:Op zondag 5 april 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder omschrijven als onwetend. Op het moment dat ze Fok! omarmen komt alles goed.
Dit is niet de R&P SC hier he, nieuwkomers zijn hier wel welkom.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voel me inderdaad wel een beetje gepasseerd
Maar beter laat dan nooitMeer dingen van mannen die wel/niet bezet zijn, waarschuwingen zoals bijvoorbeeld deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks heel belangrijks eigenlijk tot nu toe geloof ik. Maar ik ben zelf ook pas een paar maanden ingeschreven eigenlijk.
Game onquote:
Mogen mannen eigenlijk ook hun eigen dossier inzien?quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer dingen van mannen die wel/niet bezet zijn, waarschuwingen zoals bijvoorbeeld deze.
Niks heel belangrijks eigenlijk tot nu toe geloof ik. Maar ik ben zelf ook pas een paar maanden ingeschreven eigenlijk.
Neequote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Mogen mannen eigenlijk ook hun eigen dossier inzien?
Op heel FOK! hequote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is niet de R&P SC hier he, nieuwkomers zijn hier wel welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |