Was het waard toch?quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was een grote sneeuwstorm toen. Ik ben drie uur onderweg geweest en verloor de controle over de auto op de snelweg. Gast.
Het was wel gezellig ja.quote:
Dat zijn de bezoekjes aan mijn oma ook meestal.quote:
Dat klinkt niet zo gemeend.quote:
Ik heb geen grootouders meerquote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de bezoekjes aan mijn oma ook meestal.
Ik kwam je tegen op een profielfoto op fb toen ik op een Friese naam zocht. :$quote:
quote:
Die van m'n zusje?quote:Op zondag 5 april 2015 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam je tegen op een profielfoto op fb toen ik op een Friese naam zocht. :$
Daar is niets meequote:
Joah.quote:
quote:
Dat zeg ik ook niet, maar gewoon zeggen dat je wilt neuken is beter dan steeds impliceren dat het maar 'gewoon gezellig' moet zijn.quote:
Later heer rivalquote:
Scherpe reactie...quote:
Mijn tong is altijd scherpquote:
Dat zou kunnen, alleen ben ik nu eenmaal een gentleman,zelfs in het geval er wel iets gebeurd. Dat kunnen sommige mensen hier bevestigenquote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar gewoon zeggen dat je wilt neuken is beter dan steeds impliceren dat het maar 'gewoon gezellig' moet zijn.
Dankjewel dat je deze info wilde delen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de bezoekjes aan mijn oma ook meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |