True.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind zowel mannen als vrouwen fijn. Vrouwen lichamelijk fijner, mannen fijner in de omgang. En als je dat kruist dan krijg je vaak vrouwen met stiekels en een tuinbroek.
Laat je het ons weten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tuurlijk gaan we er een reeks van maken
Al hoop ik dat ik er binnenkort niet meer bij hoor
Uiteraard.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Uiteraard.
We gaan eerst wat drinken, dan bij mij thuis film kijken en daarna kook ik voor d´r. Ofja, ik hoop wel dat ze helpt
En ik danquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Uiteraard.
We gaan eerst wat drinken, dan bij mij thuis film kijken en daarna kook ik voor d´r. Ofja, ik hoop wel dat ze helpt
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
Maar ondanks dat je gay bent, weet jij of vrouwen wat minder lomp/direct zijn dan mannen op dates?(Of tref ik de verkeerde kerels
)
Hihi okee schatquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Je hoort het wel mocht het niks worden
Veel succes ermeequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.
Vandaar mijn zenuwen, dit is een redelijk normaal meisje voor zover ik weet.
Met normale mensen daten staat ook nog op mijn verlanglijstje. Niet dat ik nu zo ideaal ben maar toch...quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.
Vandaar mijn zenuwen, dit is een redelijk normaal meisje voor zover ik weet.
Het begint met zelfvertrouwen. Op deze manier lopen de kippetjes niet warm neequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Met normale mensen daten staat ook nog op mijn verlanglijstje. Niet dat ik nu zo ideaal ben maar toch...
quote:
Daar kan snel verandering in komenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:59 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Verdrietig zijn omdat ik in dit topic moet posten
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.
O ja. Dat fluctueert bij mij nog wel eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het begint met zelfvertrouwen. Op deze manier lopen de kippetjes niet warm nee
Hoe lomp? Niet dat ik veel dates achter de rug heb maar in lomp en direct kan ik me in ieder geval niet herkennenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
Maar ondanks dat je gay bent, weet jij of vrouwen wat minder lomp/direct zijn dan mannen op dates?(Of tref ik de verkeerde kerels
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |