True.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind zowel mannen als vrouwen fijn. Vrouwen lichamelijk fijner, mannen fijner in de omgang. En als je dat kruist dan krijg je vaak vrouwen met stiekels en een tuinbroek.
Laat je het ons weten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tuurlijk gaan we er een reeks van maken
Al hoop ik dat ik er binnenkort niet meer bij hoor
Uiteraard.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Uiteraard.
We gaan eerst wat drinken, dan bij mij thuis film kijken en daarna kook ik voor d´r. Ofja, ik hoop wel dat ze helpt
En ik danquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Uiteraard.
We gaan eerst wat drinken, dan bij mij thuis film kijken en daarna kook ik voor d´r. Ofja, ik hoop wel dat ze helpt
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
Maar ondanks dat je gay bent, weet jij of vrouwen wat minder lomp/direct zijn dan mannen op dates?(Of tref ik de verkeerde kerels
)
Hihi okee schatquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Je hoort het wel mocht het niks worden
Veel succes ermeequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.
Vandaar mijn zenuwen, dit is een redelijk normaal meisje voor zover ik weet.
Met normale mensen daten staat ook nog op mijn verlanglijstje. Niet dat ik nu zo ideaal ben maar toch...quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.
Vandaar mijn zenuwen, dit is een redelijk normaal meisje voor zover ik weet.
Het begint met zelfvertrouwen. Op deze manier lopen de kippetjes niet warm neequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Met normale mensen daten staat ook nog op mijn verlanglijstje. Niet dat ik nu zo ideaal ben maar toch...
quote:
Daar kan snel verandering in komenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:59 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Verdrietig zijn omdat ik in dit topic moet posten
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.
O ja. Dat fluctueert bij mij nog wel eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het begint met zelfvertrouwen. Op deze manier lopen de kippetjes niet warm nee
Hoe lomp? Niet dat ik veel dates achter de rug heb maar in lomp en direct kan ik me in ieder geval niet herkennenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
Maar ondanks dat je gay bent, weet jij of vrouwen wat minder lomp/direct zijn dan mannen op dates?(Of tref ik de verkeerde kerels
)
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Daar kan snel verandering in komen
Ik denk dat je de verkeerde mannen treft. Daten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
)
Want die zijn omgekomen in de oorlog..?quote:Op zondag 5 april 2015 03:20 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
Als je mij date, heb je geen gezeik met mogelijke schoonouders. Vergeet dat niet, dag schatjes
Stuur maar een dm.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde mannen treft. Daten?
Ow, en ook in deel twee mag ik nog steeds posten. Nog steeds vrijgezel dus.
quote:“Appearing extraverted and open to new experience was positively related to dating success for male users of an online dating site, while appearing ambitious, competent, self-disciplined, and trustworthy had the opposite effect for female users. (...) It is a puzzle why people make appearance-based trait inferences, given that these inferences often do not facilitate accurate social judgments.”
Bron:Journal of Nonverbal Behaviour (34) 2010, issue 2, p. 83-110.
*stuurt een dm*quote:
Dat heb je niet in de DM gevraagd?quote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
*stuurt een dm*
Heb je zaterdag over twee weken tijd?
He, ik ben een Fokker, die daten nooit en weten dus ook niet hoe je dat moet vragen toch?quote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat heb je niet in de DM gevraagd?
Als je meegaat naar Hardshock, dan ja.quote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
*stuurt een dm*
Heb je zaterdag over twee weken tijd?
Is het niet eerder dat dergelijke vrouwen eisenlijstjes van jewelste hebben?quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Groepfunder het volgende:
Nu we al aan deel 2 toe zijn, wil ik graag een citaat uit een wetenschappelijk artikel met jullie delen dat ik een paar weken geleden las. Voor de goede orde: ik vind een ambitie, intelligentie en betrouwbaarheid wel aantrekkelijke eigenschappen in een vrouw. Volgens de onderzoekers hebben juist vrouwen met deze eigenschappen echter meer moeite om iemand te vinden.
[..]
Alleen zijn hoeft niet saai te zijn. Ik dacht er in het begin ook zo over maar als ik heel eerlijk moet zijn vind het het wel fijn om gewoon te kunnen doen wat ik wil. Ga een leuke hobby zoeken, ga mensen ontmoeten etc., het is wat je er zelf van maakt.quote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef Joyr1der het volgende:
Na bijna twee jaar van eenzaamheid heb ik ook weer behoefte aan 'n vriendin/partner. Alleen zijn is ook erg saai....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |