True.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind zowel mannen als vrouwen fijn. Vrouwen lichamelijk fijner, mannen fijner in de omgang. En als je dat kruist dan krijg je vaak vrouwen met stiekels en een tuinbroek.
Laat je het ons weten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tuurlijk gaan we er een reeks van maken
Al hoop ik dat ik er binnenkort niet meer bij hoor
Uiteraard.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Uiteraard.
We gaan eerst wat drinken, dan bij mij thuis film kijken en daarna kook ik voor d´r. Ofja, ik hoop wel dat ze helpt
En ik danquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Uiteraard.
We gaan eerst wat drinken, dan bij mij thuis film kijken en daarna kook ik voor d´r. Ofja, ik hoop wel dat ze helpt
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
Maar ondanks dat je gay bent, weet jij of vrouwen wat minder lomp/direct zijn dan mannen op dates?(Of tref ik de verkeerde kerels
)
Hihi okee schatquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Je hoort het wel mocht het niks worden
Veel succes ermeequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.
Vandaar mijn zenuwen, dit is een redelijk normaal meisje voor zover ik weet.
Met normale mensen daten staat ook nog op mijn verlanglijstje. Niet dat ik nu zo ideaal ben maar toch...quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb de psycho chicks gehad, die waren lomp en heel direct en manipulatief.
Vandaar mijn zenuwen, dit is een redelijk normaal meisje voor zover ik weet.
Het begint met zelfvertrouwen. Op deze manier lopen de kippetjes niet warm neequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Met normale mensen daten staat ook nog op mijn verlanglijstje. Niet dat ik nu zo ideaal ben maar toch...
quote:
Daar kan snel verandering in komenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:59 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Verdrietig zijn omdat ik in dit topic moet posten
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.
O ja. Dat fluctueert bij mij nog wel eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het begint met zelfvertrouwen. Op deze manier lopen de kippetjes niet warm nee
Hoe lomp? Niet dat ik veel dates achter de rug heb maar in lomp en direct kan ik me in ieder geval niet herkennenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
Maar ondanks dat je gay bent, weet jij of vrouwen wat minder lomp/direct zijn dan mannen op dates?(Of tref ik de verkeerde kerels
)
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Daar kan snel verandering in komen
Ik denk dat je de verkeerde mannen treft. Daten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice.
)
Want die zijn omgekomen in de oorlog..?quote:Op zondag 5 april 2015 03:20 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
Als je mij date, heb je geen gezeik met mogelijke schoonouders. Vergeet dat niet, dag schatjes
Stuur maar een dm.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde mannen treft. Daten?
Ow, en ook in deel twee mag ik nog steeds posten. Nog steeds vrijgezel dus.
quote:“Appearing extraverted and open to new experience was positively related to dating success for male users of an online dating site, while appearing ambitious, competent, self-disciplined, and trustworthy had the opposite effect for female users. (...) It is a puzzle why people make appearance-based trait inferences, given that these inferences often do not facilitate accurate social judgments.”
Bron:Journal of Nonverbal Behaviour (34) 2010, issue 2, p. 83-110.
*stuurt een dm*quote:
Dat heb je niet in de DM gevraagd?quote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
*stuurt een dm*
Heb je zaterdag over twee weken tijd?
He, ik ben een Fokker, die daten nooit en weten dus ook niet hoe je dat moet vragen toch?quote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat heb je niet in de DM gevraagd?
Als je meegaat naar Hardshock, dan ja.quote:Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
*stuurt een dm*
Heb je zaterdag over twee weken tijd?
Is het niet eerder dat dergelijke vrouwen eisenlijstjes van jewelste hebben?quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Groepfunder het volgende:
Nu we al aan deel 2 toe zijn, wil ik graag een citaat uit een wetenschappelijk artikel met jullie delen dat ik een paar weken geleden las. Voor de goede orde: ik vind een ambitie, intelligentie en betrouwbaarheid wel aantrekkelijke eigenschappen in een vrouw. Volgens de onderzoekers hebben juist vrouwen met deze eigenschappen echter meer moeite om iemand te vinden.
[..]
Alleen zijn hoeft niet saai te zijn. Ik dacht er in het begin ook zo over maar als ik heel eerlijk moet zijn vind het het wel fijn om gewoon te kunnen doen wat ik wil. Ga een leuke hobby zoeken, ga mensen ontmoeten etc., het is wat je er zelf van maakt.quote:Op zondag 5 april 2015 20:09 schreef Joyr1der het volgende:
Na bijna twee jaar van eenzaamheid heb ik ook weer behoefte aan 'n vriendin/partner. Alleen zijn is ook erg saai....
quote:Op maandag 6 april 2015 09:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oké misschien mag ik hier toch blijven posten
Ze is bang om af te spreken omdat ze denkt dat ze me heel leuk gaat vinden. Ze is er nog niet klaar voor de sterkere persoon te zijn en is bang me pijn te doen, ook zit ze nog een beetje met der ex.quote:Op maandag 6 april 2015 09:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar wat gaat er mis/is er mis gegaan?
Niet het juiste moment.quote:Op maandag 6 april 2015 09:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ze is bang om af te spreken omdat ze denkt dat ze me heel leuk gaat vinden. Ze is er nog niet klaar voor de sterkere persoon te zijn en is bang me pijn te doen, ook zit ze nog een beetje met der ex.
Ben echt bang dat ze af gaat zeggen, ook al blijft ze volhouden dat ze het graag wil
Waarom wil je op date met zo'n meiske?quote:Op maandag 6 april 2015 09:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ze is bang om af te spreken omdat ze denkt dat ze me heel leuk gaat vinden. Ze is er nog niet klaar voor de sterkere persoon te zijn en is bang me pijn te doen, ook zit ze nog een beetje met der ex.
Ben echt bang dat ze af gaat zeggen, ook al blijft ze volhouden dat ze het graag wil
Omdat het pas sinds vandaag is dat ik bang ben dat ze af gaat zeggen, het liep allemaal heel soepel enzo afgelopen dagen.quote:Op maandag 6 april 2015 09:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom wil je op date met zo'n meiske?
Dat is haar vraag nietquote:Op maandag 6 april 2015 09:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Omdat het pas sinds vandaag is dat ik bang ben dat ze af gaat zeggen, het liep allemaal heel soepel enzo afgelopen dagen.
Ja via WhatsApp, ik weet het allemaal even niet. Voel me er wel rot door want vind dr wel heel leuk en wil dr graag leren kennen. Nu dus maar hopen dat ze niet afzegt.quote:Op maandag 6 april 2015 09:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Heel soepel via whatsapp bedoel je?
Als ze nu met dit soort issues aan komt zetten als het erop aan komt voor een eerste ontmoeting, dan ziet de toekomst er een stukje minder soepel uit waarschijnlijk....
Zeg die afspraak af en doe het even wat minder, zou mij advies zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 09:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja via WhatsApp, ik weet het allemaal even niet. Voel me er wel rot door want vind dr wel heel leuk en wil dr graag leren kennen. Nu dus maar hopen dat ze niet afzegt.
Timing is rot dus. Maar loop je niet ook al een beetje hard van stapel voor er uberhaupt een date heeft plaatsgevonden?quote:Op maandag 6 april 2015 09:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik wacht het even af.quote:Op maandag 6 april 2015 09:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zeg die afspraak af en doe het even wat minder, zou mij advies zijn.
Dan demp je de verwachtingen en kan de ander niet freaken, dus normaal rustig blijven.
Ik weet het niet zo goed. Het is niet meteen mijn insteek een relatie te krijgen, eerst maar is zien of het tijdens onze date een beetje klikt. En ja, normaal val ik op probleem meisjesquote:Op maandag 6 april 2015 09:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Maar als ze niet afzegt en wel met bovenstaande issues zit, dan ga jij geen prioriteit krijgen. Ze klinkt simpelweg niet klaar voor een nieuw iemand en het komt over alsof dat nu juist jouw insteek is. Dat gaat moeilijk worden, dus tenzij je valt op probleemmeisjes en je eigenwaarde uit een helpende rol wil halen ofzo...
Ga toch een meid daten die wel klaar is met d'r ex en niet bang is om je leuk te vinden enzo.
Ik kan in mijn enthousiasme nogal van stapel lopen inderdaad. Iets rustiger aan doen maar denk ik.quote:Op maandag 6 april 2015 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Timing is rot dus. Maar loop je niet ook al een beetje hard van stapel voor er uberhaupt een date heeft plaatsgevonden?
Wees haar voor en zeg dat het beter is dat jullie de date even uitstellen. Zo neem je het heft in eigen handen en kom je niet te afhankelijk over. En juist dat laatste zal je extra interessant maken in haar ogen. Echt, hou je de eer aan jezelf. Iemand die zegt wat zij zegt, gaat voor problemen zorgen.quote:Op maandag 6 april 2015 09:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja via WhatsApp, ik weet het allemaal even niet. Voel me er wel rot door want vind dr wel heel leuk en wil dr graag leren kennen. Nu dus maar hopen dat ze niet afzegt.
Ik deed eerder ook al een koppelpoging.quote:Op maandag 6 april 2015 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Fas en Pizzapuntje geen match?
Lekkere kleffe pizza.
Lekker knabbelen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deed eerder ook al een koppelpoging.
Pizza en knabbeltjes.
En als je niet weet wat je mist, dan mis je vast ook niks.quote:Op maandag 6 april 2015 13:19 schreef Firewarrior het volgende:
Ben al sinds me geboorte single, is nooit anders geweest.
Maar ik wil het niet afzeggen, ik wil juist zo graag afspreken.quote:Op maandag 6 april 2015 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wees haar voor en zeg dat het beter is dat jullie de date even uitstellen. Zo neem je het heft in eigen handen en kom je niet te afhankelijk over. En juist dat laatste zal je extra interessant maken in haar ogen. Echt, hou je de eer aan jezelf. Iemand die zegt wat zij zegt, gaat voor problemen zorgen.
Spreek af en beslis dan of het een verstandig idee was.quote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Maar ik wil het niet afzeggen, ik wil juist zo graag afspreken.
quote:It's better to regret something you have done than to regret something you haven't done
Ik weet niet wat ik mis, mis ik iets?quote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef RicDan het volgende:
[..]
En als je niet weet wat je mist, dan mis je vast ook niks.
Dat mensen ontmoeten is nog 'n hele issue. Op internet gezocht, maar in de meeste gevallen moet je betalen of wachten totdat de site je toelaat. Ben 't deels met je eens dat ik momenteel aan niemand verantwoording hoeft af te leggen en nergens rekening mee hoef te houden. Desondanks vind ik 't saai. Ik ben 'n persoon die graag iemand om zich heen heeft en ook voor die persoon wil zorgen. Hobby is lastig: heb dat al diverse keren geprobeerd maar kom steeds in de knel met m'n ADHD. Weinig concentratie om dingen af te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen zijn hoeft niet saai te zijn. Ik dacht er in het begin ook zo over maar als ik heel eerlijk moet zijn vind het het wel fijn om gewoon te kunnen doen wat ik wil. Ga een leuke hobby zoeken, ga mensen ontmoeten etc., het is wat je er zelf van maakt.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Spreek af en beslis dan of het een verstandig idee was.
Zoals in het intro Van Sweet Loaf van de Butthole Surfers (en Satan van Orbital) al is gezegd:
[..]
Goede muziekjensquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Spreek af en beslis dan of het een verstandig idee was.
Zoals in het intro Van Sweet Loaf van de Butthole Surfers (en Satan van Orbital) al is gezegd:
[..]
Ik steek er ook maar een op, had gehoopt dat ik vanavond misschien wel wat leuks tegen het lijf zou lopen maar helaasquote:Op maandag 6 april 2015 21:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
Alles weer op het rechte pad, d'r even subtiel gevraagd hoe laat ze wou komen woensdag, en ze reageerde gewoon met een tijd, dus waarschijnlijk gaat het door
Wel door de stress een pakje sigaretten gekocht, das dan wel weer een beetje jammer
Ja, alleen is op seks aansturen bij ze wat minder geslaagd.quote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef ikeahotdog het volgende:
present, overigens vind ik het niet zo'n groot probleem.
soms een beetje eenzaam, maar met vrienden kun je het net zo goed gezellig hebben
hahahahaquote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, alleen is op seks aansturen bij ze wat minder geslaagd.
Klopt, maar dan moeten ze wel vrijgezel blijven, anders zie je ze niet zo vaak meer.quote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef ikeahotdog het volgende:
present, overigens vind ik het niet zo'n groot probleem.
soms een beetje eenzaam, maar met vrienden kun je het net zo goed gezellig hebben
ja sommigen van de groep zijn geisoleerd geraakt d.m.v. een vriendinquote:Op maandag 6 april 2015 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten ze wel vrijgezel blijven, anders zie je ze niet zo vaak meer.
Ah kijk, dat maakt het geheel al minder grauw.quote:Op maandag 6 april 2015 23:30 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
hahahaha![]()
heb wel een vriendin waarmee ik dat doe. Alleen is het soms misschien wel leuk een vriendin te hebben, samen op vakantie, leuke dingen doen enzo![]()
maar zo heeft alles zijn voor en nadelen
Wat nou weer?quote:Op maandag 6 april 2015 09:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oké misschien mag ik hier toch blijven posten
R&P / [SC Relaties #1626] Seks en KFCquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een fastchat een keer
Alleen jammer dat deze dan wsl niet lang meer open zal blijvenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En jij kan dit keer niet meedoen want je hebt wel een vriendin.
Think positive.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat deze dan wsl niet lang meer open zal blijven
O wow, misschien wordt het tijd voor een grootheidswaanzin SCquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deed ik
Als ik negative had gedacht, heeft iedereen hier morgen een ban
Jij bent Priester, die mogen toch geen liefdesrelaties met andere mensen aangaan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er van de week gepost. Waar blijven alle date aanzoeken?
Ach ja, de vrouw...t is het beste andere geslacht dat er isquote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jezus wat zijn vrouwen toch lastig, ze zegt nu, een uur van tevoren, af
Dan kan je volgens mij beter op andere paarden gaan wedden.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
We told you so, been there done that.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Raincheck?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja, jullie hadden allemaal gelijk.
Ze wou een raincheck voor volgende week donderdag.
Dit is de laatste kans die ik haar geef, als ze dan weer afzegt is het klaar.
Ze durft niet, of ze speelt een spelletje, zie je wel vaker.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zoiemand moet je gewoon gaan stalken, vroeger of later worden ze dan toch verliefd op je en ben je lang zal ze leven voor altijd en immer gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2015 18:58 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Ze durft niet, of ze speelt een spelletje, zie je wel vaker.
Daar kan ik nog ene leuk verhaal over vertellen, maar zal dat niet doen want heb al een halve fles whisky opquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiemand moet je gewoon gaan stalken, vroeger of later worden ze dan toch verliefd op je en ben je lang zal ze leven voor altijd en immer gelukkig
Ahhww...quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Toevallig een goeie Schotse whiskey?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Daar kan ik nog ene leuk verhaal over vertellen, maar zal dat niet doen want heb al een halve fles whisky op
Dat weet ik, maar we hebben wel een goede band toch Pizza?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze valt niet op jongens/mannen fylie.
Oww sorry *knuffel knuffel knuffel*quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Uiteraard, en voor de avond nog een fles Vodka in de ijskast.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toevallig een goeie Schotse whiskey?
Echt jongen, als ik de leeftijd had van een puber, zou ik de godsganse dag Fylax kleffe dmtjes sturen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze valt niet op jongens/mannen fylie.
Zwarte band in karate zeker?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar we hebben wel een goede band toch Pizza?
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Uiteraard, en voor de avond nog een fles Vodka in de ijskast.
[..]
Echt jongen, als ik de leeftijd had van een puber, zou ik de godsganse dag Fylax kleffe dmtjes sturen.
Omdat het een gruwelijk slijmbal isquote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zwarte band in karate zeker?
[..]
Waarom?
Tja, 15 hè.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Omdat het een gruwelijk slijmbal isEcht volgens mij is dat een klef ventje pur sang.
Echt zo loopt er hier ook eentje rond, 14 dan zo onzeker als de pest, wil de hele dag aandacht en weet nog niet zo goed wat die wil, ondertussen, klef op meisjes jagen in hoop op knuffeltjes en aandacht. Dan zie je dat zo op een afstandje, en dan weet je dat hij gaat falen. Zo schattigquote:
Ach ja, zo was ik zelf op die leeftijd ook. Vroeger.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Echt zo loopt er hier ook eentje rond, 14 dan zo onzeker als de pest, wil de hele dag aandacht en weet nog niet zo goed wat die wil, ondertussen, klef op meisjes jagen in hoop op knuffeltjes en aandacht. Dan zie je dat zo op een afstandje, en dan weet je dat hij gaat falen. Zo schattig
Was ik maar zo op die leeftijdquote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik zelf op die leeftijd ook. Vroeger.
Ach, het viel ook wel mee, maar toch wel veel met meisjes bezig vanaf m'n 14e zo'n beetje. Danig bekoeld na een tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was ik maar zo op die leeftijd
Was erg succesvol durfde er op af te stappen, en ze bosjes bloemen te brengen terwijl pa gewoon thuis was. Ook kon ik heel dichtbij komen, maar wat wil je als je zelf een gay bent, en stiekem zo verwijfd bent. Dan lukt dat wat makkelijker, alles er maar aandoen om niet uit de kast te vallenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik zelf op die leeftijd ook. Vroeger.
Die was 15 johquote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Fylax het volgende:
Toto je zette vandaag wel goede verkapte hossel in EXA
Hehequote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Was erg succesvol durfde er op af te stappen, en ze bosjes bloemen te brengen terwijl pa gewoon thuis was. Ook kon ik heel dichtbij komen, maar wat wil je als je zelf een gay bent, en stiekem zo verwijfd bent. Dan lukt dat wat makkelijker, alles er maar aandoen om niet uit de kast te vallen
Hoezo? Jij bent veel ouder of?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Heb een Chineze knul van net 18 achter mij aan.Word er wel vervelend van ergens
Yup, tien jaar, probeer serieus iemand van mijn leeftijd te vinden maar kom altijd thuis met een jonkie, sigh.quote:
Lastig ja. Heb ook bijna altijd jongere vriendinnen gehad, 1x een oudere, maar dat beviel niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:14 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Yup, tien jaar, probeer serieus iemand van mijn leeftijd te vinden maar kom altijd thuis met een jonkie, sigh.
Te jong is ook weer niets vind ik zelf dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lastig ja. Heb ook bijna altijd jongere vriendinnen gehad, 1x een oudere, maar dat beviel niet.
Ooit eens een foto van je voorbij zien komen, zo jong zie je er nu ook weer niet uit voor je leeftijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:16 schreef Fylax het volgende:
Ik ook altijd jongere, maar een keer iemand 1,5 jaar ouder. Maarja met mijn jonge uiterlijk valt er never iemand van mijn leeftijd op mij
Ik word serieus altijd 12 geschat.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
Ooit eens een foto van je voorbij zien komen, zo jong zie je er nu ook weer niet uit voor je leeftijd.
Nee klopt, jongste ex is nu 17.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Te jong is ook weer niets vind ik zelf dan.
[..]
Ooit eens een foto van je voorbij zien komen, zo jong zie je er nu ook weer niet uit voor je leeftijd.
En werd op die leeftijd altijd veel ouder geschat, ook lastig maar wel weer handig. Nou ja mijn eerste vriendje, was klein, lastig en zag er ook jong uit.quote:
Nee hoor, dan word ik wel gewoon 15 geschat, maar als ik alleen maar een foto stuur schatten ze me 12.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt misschien door je gedrag
Gewoon zo'n foto van jezelf maken en die voortaan gebruikenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, dan word ik wel gewoon 15 geschat, maar als ik alleen maar een foto stuur schatten ze me 12.
Wat heb jij vandaag al gedronken?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zo'n foto van jezelf maken en die voortaan gebruiken
Vinden ze geweldig man!
[ afbeelding ]
Dat hoor ik vakerquote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dacht ouder, vanwege je Toto69![]()
Bij mij was het grootste verschil, 6 jaar.
14-20 jaar vind ik ook weer echt een grensgeval, zo van ja neen doe toch maar niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker
6 jaar kan wel, als het niet 14-20 is natuurlijk
Is te inderdaad. Ik zou er niet aan moeten denken, een meisje van 14. 16 ook al niet meer trouwens. 17 zelfs niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
14-20 jaar vind ik ook weer echt een grensgeval, zo van ja neen doe toch maar niet.
in mijn geval, minimaal 20/22 jaar oud als het even kan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is te inderdaad. Ik zou er niet aan moeten denken, een meisje van 14. 16 ook al niet meer trouwens. 17 zelfs niet.
Huh?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was dat voor of na dat je je post liet zien op fok?
Gewoon, koffiequote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag al gedronken?
Je bent straafbaar als je bepaald contact aangaat als het jonger dan 12 is. Even heel serieus, dat je het maar weet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
Mijn minimale leeftijd staat nu trouwens op 13.
Jaja.quote:
Moet dan altijd aan een demente oudere man denken welke al trillend met zijn hand het glaasje gele pudding naar binnen probeerde te werken.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb ook nog wel wat advokaat in de koelkast staan maar dat spul is zo stijf dat het zelfs na 2 uur op zn kop in de koelkast nog steeds aan de bodem is blijven plakken
Zit eraan te denken dat spul zo de prullenbak in te donderen
Echt, deze rotzooi is gewoon net cementquote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Je bent straafbaar als je bepaald contact aangaat als het jonger dan 12 is. Even heel serieus, dat je het maar weet.
[..]
Jaja.
[..]
Moet dan altijd aan een demente oudere man denken welke al trillend met zijn hand het glaasje gele pudding naar binnen probeerde te werken.
Oh ja wacht, zigeuners houd ik vanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet doen Ayumo, straks komen ze je halen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei is 13 mijn grens.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
Je bent straafbaar als je bepaald contact aangaat als het jonger dan 12 is. Even heel serieus, dat je het maar weet.
Mijn minimale leeftijd staat op 15. En ik ben 16 jaar oud.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
Mijn minimale leeftijd staat nu trouwens op 13.
Wel tof als dat zou gebeuren, dan maken we er gewoon een soort FOK! reallife blog vanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:37 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Ik dacht wijs je er maar even op. Dadelijk moet je nog naar de kindergevangenis ofzo
Betekend dat je het inruilt voor een andere keer, volgende week donderdag dus.quote:
Tsja, vrouwen...quote:Op woensdag 8 april 2015 18:58 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Ze durft niet, of ze speelt een spelletje, zie je wel vaker.
Haha ja goed ideequote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiemand moet je gewoon gaan stalken, vroeger of later worden ze dan toch verliefd op je en ben je lang zal ze leven voor altijd en immer gelukkig
Knuffel terugquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Je hoort het wel mocht het niks worden
Dan kom ik langs en gaan we samen Netflix kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hahaha, ik laat het je inderdaad wel weten mocht dat zo zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Je bent piloot van je eigen leven. Kortom dat maak je zelf wel gewoon uit wat je doet!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ze zegt nu tegen me dat ik vanavond rustig aan moet doen en juist niet moet gaan zuipen en sletten, en dat ze volgende week gezellig bij me op de bank zit.
We zullen zien.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan kom ik langs en gaan we samen Netflix kijkenAnd he scoooores!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet ik heel Fylaz levensverhaal gaan aanhoren, ahja.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel tof als dat zou gebeuren, dan maken we er gewoon een soort FOK! reallife blog van
"FOK in het gevang!"
Daarom mannen!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Betekend dat je het inruilt voor een andere keer, volgende week donderdag dus.
[..]
Tsja, vrouwen...
[..]
Haha ja goed idee
[..]
Knuffel terug
Zit ze straks zelf lekker in de kroeg ander wijven af te lebberen. No no.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ze zegt nu tegen me dat ik vanavond rustig aan moet doen en juist niet moet gaan zuipen en sletten, en dat ze volgende week gezellig bij me op de bank zit.
We zullen zien.
Sowieso mannen!quote:
haha ja preciesquote:[..]
Zit ze straks zelf lekker in de kroeg ander wijven af te lebberen. No no.
Een keer met een jongen had het kunnen weten Argentijns... Altijd maar lekker de huistijger spelen, en mij maar op een zijlintje te houden. Bleek hij iedere avond zich vol te duwen met alles wat mannelijk was. Had er geen relatie mee, maar zo maanden denken dat... Auw.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso mannen!
[..]
haha ja precies
Pizzapuntje heeft nog niet eens een relatie met die andere dame en nu al wordt ze aan banden gelegd
Ach ja, ik had een keer een vriendinnetje die mij pas dumpte zodra ze via een datingsite iemand anders had gevondenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Een keer met een jongen had het kunnen weten Argentijns... Altijd maar lekker de huistijger spelen, en mij maar op een zijlintje te houden. Bleek hij iedere avond zich vol te duwen met alles wat mannelijk was. Had er geen relatie mee, maar zo maanden denken dat... Auw.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
We zullen zien.
Ach ja, karma in mijn geval, hield altijd de meisjes aan het lijntje, dus had het ook eens een mogen ervaren.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, ik had een keer een vriendinnetje die mij pas dumpte zodra ze via een datingsite iemand anders had gevonden
Ik was dom, jong, naief en verliefd
Rechtuit, hard maar wel oprecht.quote:
Ik geloof dat Fascination single isquote:
Ja maar, ik ben niet lekker....quote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Fascination single is![]()
![]()
Ze is nog lekker ook
Stuur haar een DM, misschien wordt het wat
Pssst, ze heeft in dit topic gepost *HINT*quote:Op woensdag 8 april 2015 19:59 schreef Sigaartje het volgende:
Ok, ik ga haar even opsporen.
Ik moet eerlijk zeggen dat uiterlijk niet zo belangrijk voor me is. Karakter wel.
En dan stiekem, is uiterlijk toch belangrijker, of die zak met geld.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:59 schreef Sigaartje het volgende:
Ok, ik ga haar even opsporen.
Ik moet eerlijk zeggen dat uiterlijk niet zo belangrijk voor me is. Karakter wel.
Zak met geld?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
En dan stiekem, is uiterlijk toch belangrijker, of die zak met geld.
Ik wil gewoon een lieve meid.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
En dan stiekem, is uiterlijk toch belangrijker, of die zak met geld.
Geen Oost-Europese vrouw?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:14 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Latijs/Zuid-Amerika gaan. Nederlandse vrouwen zijn zo zuur, na ene bepaalde leeftijd.
Nee, anders schreef ik dat wel.quote:
Pussy zit onder de plakquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb geen vriendin...
Mag niet van mijn vrouw
Maar geen vreemd iets om te zoeken vind ikquote:
quote:
Niet zo gek ook, de stoornis is vrij belastend in de relatie. Zeker als er geregeld psychoses plaats vinden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Tijd voor een programma genaamd 'schizofreen zoekt vrouw' , aangezien er er heel veel schizofrenen zijn in NL.
Deze personen hebben echt heel veel moeite met het vinden van een ware vrouw/vriendin.
Voor je echtgenoot?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef starla het volgende:
Ik heb alleen een echtgenoot, dus post hier ook voor een eventuele 2nd love
Wat is een lieve meid? En wanneer is ze lief? Als ze voor je kookt, of alleen als ze seks met je wil?quote:
Nee, nog meer getraumatiseerde vrouwen erbij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Tijd voor een programma genaamd 'schizofreen zoekt vrouw' , aangezien er er heel veel schizofrenen zijn in NL.
Deze personen hebben echt heel veel moeite met het vinden van een ware vrouw/vriendin.
Ok, dan schizofrene man zoekt schizofrene vrouw.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, nog meer getraumatiseerde vrouwen erbij.
Sterkte en inderdaad veel plezier, hoop dat je er leuke mensen leert kennen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben sinds vorig jaar februari alleen na een huwelijk van ietsje meer dan 33 jaar. Man is overleden aan hersenvliesontsteking ! Ik ga 27 juni een week naar Oostenrijk een single reis gaan alleen mensen mee die ook alleen zijn, op vakantie. Ik ben benieuwd. Ik kende mijn man bijna 37 jaar.
Dank je wel ! Wel vreemd zo zonder je man op vakantie... Ik hoop ook dat ik leuke mensen leer kennen. Al heb ik een oogje op iemandquote:Op zondag 12 april 2015 15:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Sterkte en inderdaad veel plezier, hoop dat je er leuke mensen leert kennen.
Ja lijkt me ook raar. Ai dat gaat dus niks worden, hij heeft geen gevoelens voor jou ondanks zijn huwelijk?quote:Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dank je wel ! Wel vreemd zo zonder je man op vakantie... Ik hoop ook dat ik leuke mensen leer kennen. Al heb ik een oogje op iemandMaar hij is getrouwd
Dus wordt het niks hij weet van mijn verliefdheid😳
Je had gedacht gelijk een relatie te hebben?quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi ik mag hier blijven posten. Tinder date heeft gezegd niet klaar te zijn voor daten.
Nee dat niet, gelukkig niet, maar wel meerdere dates te hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je had gedacht gelijk een relatie te hebben?
Noh, wijze les voor de volgende keer.quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi ik mag hier blijven posten. Tinder date heeft gezegd niet klaar te zijn voor daten.
Stoer!quote:Op zondag 12 april 2015 23:14 schreef Drinky het volgende:
Geen vriendin crew hier. Maar betekent uiteraard niet dat ik geen vrouwen heb om te neuken, chillen en kletsen.
De Weissman leef.
When all else fails, remember anything can be a dildo
haha ja toch hoeren neuken nooit meer werken.quote:
haha ja seeeeeker nou en of vriendquote:Op zondag 12 april 2015 23:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
haha ja toch hoeren neuken nooit meer werken.
Wat zijn dat voor zachte homo's danquote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wanneer gaan wij daten?quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe vaak ga je dat hier nog posten? Maar wel jammer.quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Of zijn ballen indalen.quote:Op maandag 13 april 2015 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een geslachtsoperatie ondergaat, gok ik.
Dit was de laatste keerquote:Op maandag 13 april 2015 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat hier nog posten? Maar wel jammer.
Is goedquote:Op maandag 13 april 2015 11:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wanneer jij me dronken genoeg voert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |