Sterkte en inderdaad veel plezier, hoop dat je er leuke mensen leert kennen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben sinds vorig jaar februari alleen na een huwelijk van ietsje meer dan 33 jaar. Man is overleden aan hersenvliesontsteking ! Ik ga 27 juni een week naar Oostenrijk een single reis gaan alleen mensen mee die ook alleen zijn, op vakantie. Ik ben benieuwd. Ik kende mijn man bijna 37 jaar.
Dank je wel ! Wel vreemd zo zonder je man op vakantie... Ik hoop ook dat ik leuke mensen leer kennen. Al heb ik een oogje op iemandquote:Op zondag 12 april 2015 15:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Sterkte en inderdaad veel plezier, hoop dat je er leuke mensen leert kennen.
Ja lijkt me ook raar. Ai dat gaat dus niks worden, hij heeft geen gevoelens voor jou ondanks zijn huwelijk?quote:Op zondag 12 april 2015 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dank je wel ! Wel vreemd zo zonder je man op vakantie... Ik hoop ook dat ik leuke mensen leer kennen. Al heb ik een oogje op iemandMaar hij is getrouwd
Dus wordt het niks hij weet van mijn verliefdheid😳
Je had gedacht gelijk een relatie te hebben?quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi ik mag hier blijven posten. Tinder date heeft gezegd niet klaar te zijn voor daten.
Nee dat niet, gelukkig niet, maar wel meerdere dates te hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je had gedacht gelijk een relatie te hebben?
Noh, wijze les voor de volgende keer.quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi ik mag hier blijven posten. Tinder date heeft gezegd niet klaar te zijn voor daten.
Stoer!quote:Op zondag 12 april 2015 23:14 schreef Drinky het volgende:
Geen vriendin crew hier. Maar betekent uiteraard niet dat ik geen vrouwen heb om te neuken, chillen en kletsen.
De Weissman leef.
When all else fails, remember anything can be a dildo
haha ja toch hoeren neuken nooit meer werken.quote:
haha ja seeeeeker nou en of vriendquote:Op zondag 12 april 2015 23:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
haha ja toch hoeren neuken nooit meer werken.
Wat zijn dat voor zachte homo's danquote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wanneer gaan wij daten?quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe vaak ga je dat hier nog posten? Maar wel jammer.quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Of zijn ballen indalen.quote:Op maandag 13 april 2015 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een geslachtsoperatie ondergaat, gok ik.
Dit was de laatste keerquote:Op maandag 13 april 2015 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat hier nog posten? Maar wel jammer.
Is goedquote:Op maandag 13 april 2015 11:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wanneer jij me dronken genoeg voert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |