En dan stiekem, is uiterlijk toch belangrijker, of die zak met geld.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:59 schreef Sigaartje het volgende:
Ok, ik ga haar even opsporen.
Ik moet eerlijk zeggen dat uiterlijk niet zo belangrijk voor me is. Karakter wel.
Zak met geld?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
En dan stiekem, is uiterlijk toch belangrijker, of die zak met geld.
Ik wil gewoon een lieve meid.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
En dan stiekem, is uiterlijk toch belangrijker, of die zak met geld.
Geen Oost-Europese vrouw?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:14 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Latijs/Zuid-Amerika gaan. Nederlandse vrouwen zijn zo zuur, na ene bepaalde leeftijd.
Nee, anders schreef ik dat wel.quote:
Pussy zit onder de plakquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb geen vriendin...
Mag niet van mijn vrouw
Maar geen vreemd iets om te zoeken vind ikquote:
quote:
Niet zo gek ook, de stoornis is vrij belastend in de relatie. Zeker als er geregeld psychoses plaats vinden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Tijd voor een programma genaamd 'schizofreen zoekt vrouw' , aangezien er er heel veel schizofrenen zijn in NL.
Deze personen hebben echt heel veel moeite met het vinden van een ware vrouw/vriendin.
Voor je echtgenoot?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef starla het volgende:
Ik heb alleen een echtgenoot, dus post hier ook voor een eventuele 2nd love
Wat is een lieve meid? En wanneer is ze lief? Als ze voor je kookt, of alleen als ze seks met je wil?quote:
Nee, nog meer getraumatiseerde vrouwen erbij.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Tijd voor een programma genaamd 'schizofreen zoekt vrouw' , aangezien er er heel veel schizofrenen zijn in NL.
Deze personen hebben echt heel veel moeite met het vinden van een ware vrouw/vriendin.
Ok, dan schizofrene man zoekt schizofrene vrouw.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, nog meer getraumatiseerde vrouwen erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |