Gewoon zo'n foto van jezelf maken en die voortaan gebruikenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, dan word ik wel gewoon 15 geschat, maar als ik alleen maar een foto stuur schatten ze me 12.
Wat heb jij vandaag al gedronken?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zo'n foto van jezelf maken en die voortaan gebruiken
Vinden ze geweldig man!
[ afbeelding ]
Dat hoor ik vakerquote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dacht ouder, vanwege je Toto69![]()
Bij mij was het grootste verschil, 6 jaar.
14-20 jaar vind ik ook weer echt een grensgeval, zo van ja neen doe toch maar niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker
6 jaar kan wel, als het niet 14-20 is natuurlijk
Is te inderdaad. Ik zou er niet aan moeten denken, een meisje van 14. 16 ook al niet meer trouwens. 17 zelfs niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
14-20 jaar vind ik ook weer echt een grensgeval, zo van ja neen doe toch maar niet.
in mijn geval, minimaal 20/22 jaar oud als het even kan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is te inderdaad. Ik zou er niet aan moeten denken, een meisje van 14. 16 ook al niet meer trouwens. 17 zelfs niet.
Huh?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was dat voor of na dat je je post liet zien op fok?
Gewoon, koffiequote:Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag al gedronken?
Je bent straafbaar als je bepaald contact aangaat als het jonger dan 12 is. Even heel serieus, dat je het maar weet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
Mijn minimale leeftijd staat nu trouwens op 13.
Jaja.quote:
Moet dan altijd aan een demente oudere man denken welke al trillend met zijn hand het glaasje gele pudding naar binnen probeerde te werken.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb ook nog wel wat advokaat in de koelkast staan maar dat spul is zo stijf dat het zelfs na 2 uur op zn kop in de koelkast nog steeds aan de bodem is blijven plakken
Zit eraan te denken dat spul zo de prullenbak in te donderen
Echt, deze rotzooi is gewoon net cementquote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Je bent straafbaar als je bepaald contact aangaat als het jonger dan 12 is. Even heel serieus, dat je het maar weet.
[..]
Jaja.
[..]
Moet dan altijd aan een demente oudere man denken welke al trillend met zijn hand het glaasje gele pudding naar binnen probeerde te werken.
Oh ja wacht, zigeuners houd ik vanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet doen Ayumo, straks komen ze je halen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei is 13 mijn grens.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
Je bent straafbaar als je bepaald contact aangaat als het jonger dan 12 is. Even heel serieus, dat je het maar weet.
Mijn minimale leeftijd staat op 15. En ik ben 16 jaar oud.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
Mijn minimale leeftijd staat nu trouwens op 13.
Wel tof als dat zou gebeuren, dan maken we er gewoon een soort FOK! reallife blog vanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:37 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Ik dacht wijs je er maar even op. Dadelijk moet je nog naar de kindergevangenis ofzo
Betekend dat je het inruilt voor een andere keer, volgende week donderdag dus.quote:
Tsja, vrouwen...quote:Op woensdag 8 april 2015 18:58 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Ze durft niet, of ze speelt een spelletje, zie je wel vaker.
Haha ja goed ideequote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiemand moet je gewoon gaan stalken, vroeger of later worden ze dan toch verliefd op je en ben je lang zal ze leven voor altijd en immer gelukkig
Knuffel terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |