O wow, misschien wordt het tijd voor een grootheidswaanzin SCquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deed ik
Als ik negative had gedacht, heeft iedereen hier morgen een ban
Jij bent Priester, die mogen toch geen liefdesrelaties met andere mensen aangaan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er van de week gepost. Waar blijven alle date aanzoeken?
Ach ja, de vrouw...t is het beste andere geslacht dat er isquote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jezus wat zijn vrouwen toch lastig, ze zegt nu, een uur van tevoren, af
Dan kan je volgens mij beter op andere paarden gaan wedden.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
We told you so, been there done that.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Raincheck?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja, jullie hadden allemaal gelijk.
Ze wou een raincheck voor volgende week donderdag.
Dit is de laatste kans die ik haar geef, als ze dan weer afzegt is het klaar.
Ze durft niet, of ze speelt een spelletje, zie je wel vaker.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zoiemand moet je gewoon gaan stalken, vroeger of later worden ze dan toch verliefd op je en ben je lang zal ze leven voor altijd en immer gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2015 18:58 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Ze durft niet, of ze speelt een spelletje, zie je wel vaker.
Daar kan ik nog ene leuk verhaal over vertellen, maar zal dat niet doen want heb al een halve fles whisky opquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiemand moet je gewoon gaan stalken, vroeger of later worden ze dan toch verliefd op je en ben je lang zal ze leven voor altijd en immer gelukkig
Ahhww...quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Toevallig een goeie Schotse whiskey?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Daar kan ik nog ene leuk verhaal over vertellen, maar zal dat niet doen want heb al een halve fles whisky op
Dat weet ik, maar we hebben wel een goede band toch Pizza?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze valt niet op jongens/mannen fylie.
Oww sorry *knuffel knuffel knuffel*quote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Uiteraard, en voor de avond nog een fles Vodka in de ijskast.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toevallig een goeie Schotse whiskey?
Echt jongen, als ik de leeftijd had van een puber, zou ik de godsganse dag Fylax kleffe dmtjes sturen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze valt niet op jongens/mannen fylie.
Zwarte band in karate zeker?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar we hebben wel een goede band toch Pizza?
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Uiteraard, en voor de avond nog een fles Vodka in de ijskast.
[..]
Echt jongen, als ik de leeftijd had van een puber, zou ik de godsganse dag Fylax kleffe dmtjes sturen.
Omdat het een gruwelijk slijmbal isquote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zwarte band in karate zeker?
[..]
Waarom?
Tja, 15 hè.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Omdat het een gruwelijk slijmbal isEcht volgens mij is dat een klef ventje pur sang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |