Echt zo loopt er hier ook eentje rond, 14 dan zo onzeker als de pest, wil de hele dag aandacht en weet nog niet zo goed wat die wil, ondertussen, klef op meisjes jagen in hoop op knuffeltjes en aandacht. Dan zie je dat zo op een afstandje, en dan weet je dat hij gaat falen. Zo schattigquote:
Ach ja, zo was ik zelf op die leeftijd ook. Vroeger.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Echt zo loopt er hier ook eentje rond, 14 dan zo onzeker als de pest, wil de hele dag aandacht en weet nog niet zo goed wat die wil, ondertussen, klef op meisjes jagen in hoop op knuffeltjes en aandacht. Dan zie je dat zo op een afstandje, en dan weet je dat hij gaat falen. Zo schattig
Was ik maar zo op die leeftijdquote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik zelf op die leeftijd ook. Vroeger.
Ach, het viel ook wel mee, maar toch wel veel met meisjes bezig vanaf m'n 14e zo'n beetje. Danig bekoeld na een tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was ik maar zo op die leeftijd
Was erg succesvol durfde er op af te stappen, en ze bosjes bloemen te brengen terwijl pa gewoon thuis was. Ook kon ik heel dichtbij komen, maar wat wil je als je zelf een gay bent, en stiekem zo verwijfd bent. Dan lukt dat wat makkelijker, alles er maar aandoen om niet uit de kast te vallenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik zelf op die leeftijd ook. Vroeger.
Die was 15 johquote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Fylax het volgende:
Toto je zette vandaag wel goede verkapte hossel in EXA
Hehequote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Was erg succesvol durfde er op af te stappen, en ze bosjes bloemen te brengen terwijl pa gewoon thuis was. Ook kon ik heel dichtbij komen, maar wat wil je als je zelf een gay bent, en stiekem zo verwijfd bent. Dan lukt dat wat makkelijker, alles er maar aandoen om niet uit de kast te vallen
Hoezo? Jij bent veel ouder of?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Heb een Chineze knul van net 18 achter mij aan.Word er wel vervelend van ergens
Yup, tien jaar, probeer serieus iemand van mijn leeftijd te vinden maar kom altijd thuis met een jonkie, sigh.quote:
Lastig ja. Heb ook bijna altijd jongere vriendinnen gehad, 1x een oudere, maar dat beviel niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:14 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Yup, tien jaar, probeer serieus iemand van mijn leeftijd te vinden maar kom altijd thuis met een jonkie, sigh.
Te jong is ook weer niets vind ik zelf dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lastig ja. Heb ook bijna altijd jongere vriendinnen gehad, 1x een oudere, maar dat beviel niet.
Ooit eens een foto van je voorbij zien komen, zo jong zie je er nu ook weer niet uit voor je leeftijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:16 schreef Fylax het volgende:
Ik ook altijd jongere, maar een keer iemand 1,5 jaar ouder. Maarja met mijn jonge uiterlijk valt er never iemand van mijn leeftijd op mij
Ik word serieus altijd 12 geschat.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
Ooit eens een foto van je voorbij zien komen, zo jong zie je er nu ook weer niet uit voor je leeftijd.
Nee klopt, jongste ex is nu 17.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Te jong is ook weer niets vind ik zelf dan.
[..]
Ooit eens een foto van je voorbij zien komen, zo jong zie je er nu ook weer niet uit voor je leeftijd.
En werd op die leeftijd altijd veel ouder geschat, ook lastig maar wel weer handig. Nou ja mijn eerste vriendje, was klein, lastig en zag er ook jong uit.quote:
Nee hoor, dan word ik wel gewoon 15 geschat, maar als ik alleen maar een foto stuur schatten ze me 12.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt misschien door je gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |