Spreek af en beslis dan of het een verstandig idee was.quote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Maar ik wil het niet afzeggen, ik wil juist zo graag afspreken.
quote:It's better to regret something you have done than to regret something you haven't done
Ik weet niet wat ik mis, mis ik iets?quote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef RicDan het volgende:
[..]
En als je niet weet wat je mist, dan mis je vast ook niks.
Dat mensen ontmoeten is nog 'n hele issue. Op internet gezocht, maar in de meeste gevallen moet je betalen of wachten totdat de site je toelaat. Ben 't deels met je eens dat ik momenteel aan niemand verantwoording hoeft af te leggen en nergens rekening mee hoef te houden. Desondanks vind ik 't saai. Ik ben 'n persoon die graag iemand om zich heen heeft en ook voor die persoon wil zorgen. Hobby is lastig: heb dat al diverse keren geprobeerd maar kom steeds in de knel met m'n ADHD. Weinig concentratie om dingen af te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen zijn hoeft niet saai te zijn. Ik dacht er in het begin ook zo over maar als ik heel eerlijk moet zijn vind het het wel fijn om gewoon te kunnen doen wat ik wil. Ga een leuke hobby zoeken, ga mensen ontmoeten etc., het is wat je er zelf van maakt.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Spreek af en beslis dan of het een verstandig idee was.
Zoals in het intro Van Sweet Loaf van de Butthole Surfers (en Satan van Orbital) al is gezegd:
[..]
Goede muziekjensquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Spreek af en beslis dan of het een verstandig idee was.
Zoals in het intro Van Sweet Loaf van de Butthole Surfers (en Satan van Orbital) al is gezegd:
[..]
Ik steek er ook maar een op, had gehoopt dat ik vanavond misschien wel wat leuks tegen het lijf zou lopen maar helaasquote:Op maandag 6 april 2015 21:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
Alles weer op het rechte pad, d'r even subtiel gevraagd hoe laat ze wou komen woensdag, en ze reageerde gewoon met een tijd, dus waarschijnlijk gaat het door
Wel door de stress een pakje sigaretten gekocht, das dan wel weer een beetje jammer
Ja, alleen is op seks aansturen bij ze wat minder geslaagd.quote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef ikeahotdog het volgende:
present, overigens vind ik het niet zo'n groot probleem.
soms een beetje eenzaam, maar met vrienden kun je het net zo goed gezellig hebben
hahahahaquote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, alleen is op seks aansturen bij ze wat minder geslaagd.
Klopt, maar dan moeten ze wel vrijgezel blijven, anders zie je ze niet zo vaak meer.quote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef ikeahotdog het volgende:
present, overigens vind ik het niet zo'n groot probleem.
soms een beetje eenzaam, maar met vrienden kun je het net zo goed gezellig hebben
ja sommigen van de groep zijn geisoleerd geraakt d.m.v. een vriendinquote:Op maandag 6 april 2015 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten ze wel vrijgezel blijven, anders zie je ze niet zo vaak meer.
Ah kijk, dat maakt het geheel al minder grauw.quote:Op maandag 6 april 2015 23:30 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
hahahaha![]()
heb wel een vriendin waarmee ik dat doe. Alleen is het soms misschien wel leuk een vriendin te hebben, samen op vakantie, leuke dingen doen enzo![]()
maar zo heeft alles zijn voor en nadelen
Wat nou weer?quote:Op maandag 6 april 2015 09:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oké misschien mag ik hier toch blijven posten
R&P / [SC Relaties #1626] Seks en KFCquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een fastchat een keer
Alleen jammer dat deze dan wsl niet lang meer open zal blijvenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En jij kan dit keer niet meedoen want je hebt wel een vriendin.
Think positive.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat deze dan wsl niet lang meer open zal blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |