K ging kreunen en haar waarschuwen dat er een tsunami uit zou komen als ze zo doorging :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schandalig![]()
Je hebt wel geschreeuwd alsof je een baby moest persen he?
'HIJ KOMT GOFFERDOMME'
lijkt me zo awesome
Ik wil ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week nog geweest.
Was hemels
En tegenover mijn nieuwe werk zit een subway en een mac
Ik ga zo dik worden.
Heb serieus geen idee waar je het over hebt. Misschien eens concreet toelichten, kunnen we er wat mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef aeque het volgende:
Ach gossie, sommige mensen voelen zich aangesproken.
Okequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef Dqod het volgende:
That's it hosti. Wij gaan een keer naar de KFC
BEN JE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik prefereer seks.. maar dan moeten we naar de sex sc geloof ik
Mogen we het hier nou niet over seks hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGquote:
Waarom voel je je aangesproken dan dat je de drang hebt om op mij te reageren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb serieus geen idee waar je het over hebt. Misschien eens concreet toelichten, kunnen we er wat mee.
Blijkbaar alleen als je het hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mogen we het hier nou niet over seks hebben?
Puik plan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar zo ja, dan gaan we snel een keer samen uit eten.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ging kreunen en haar waarschuwen dat er een tsunami uit zou komen als ze zo doorging :$
[..]
Ik wil ook!
Ik weet het allemaal niet meer.. het is zoooo verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mogen we het hier nou niet over seks hebben?
Ik ook, ik ben 1x bij de KFC geweest, dat was genoegquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat ik op je reageer, voel ik me aangesproken? Aparte logica. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken dan dat je de drang hebt om op mij te reageren?
Dat zal 'r leren, die vuige lichtekooi :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.. het is zoooo verwarrend allemaal
Voor jou altijdquote:
Oh dan werk ik niet bij jouquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Puik plan.
Mac, subway, bakker bart, KFC, febo, back werk. Alles binnen 5 minlopen
De eerstvolgende orkaan moet DQOD heten vind ik, ongeacht wat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ging kreunen en haar waarschuwen dat er een tsunami uit zou komen als ze zo doorging :$
Ik heb elke dag seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |