Ga je gang.quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Niet? Ik was een superschattig kindje, dat wil ik best delen hier.
Ik wist echt niet dat ik van deze zon kon verbranden.quote:Op zondag 5 april 2015 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow.Het was wel zonnig.
[..]
Dagcreme met zonnefactor.
Dat zal ik op tinder wel krijgen swipes naar links.quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Links betekent nee, rechts betekent ja.
Oeh, daar mag ik posten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
Sharp as a knife weerquote:
Ik ookquote:
Als vriend en vriendin?quote:
Die heb ik ook eens gepost hier jaquote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
And just as deadly.quote:
Dat is het ook. Ik heb hem hier niet gezien en hij blaat wat in de rondte.quote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch, hihihi.
Ja, duhquote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gepost hier ja
[..]
And just as deadly.
Hoe evil.quote:
Krijg jij sproeten als je verbrand?quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ik van deze zon kon verbranden.![]()
Overmorgen sproeten.
Dat inderdaad, heel erg!quote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik heb hem hier niet gezien en hij blaat wat in de rondte.
Nee. Daarna wel.quote:
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt wordenquote:
Dit gaat om mijn privé ja!quote:
Sta ik erin?quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er staat dan ook bij dat het meningen zijn van mensen, dus dat is al iets. Verder niet zo zeuren erover en lief zijn.
Terecht wel.quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt worden
Het is heel fascinerend!quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |