Hoe kunnen wij dan ons leven verbeteren als we iets fout hebben gedaan en hebben dat niet door?quote:
Is het relevant of een man bezet is?quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer dingen van mannen die wel/niet bezet zijn, waarschuwingen zoals bijvoorbeeld deze.
Niks heel belangrijks eigenlijk tot nu toe geloof ik. Maar ik ben zelf ook pas een paar maanden ingeschreven eigenlijk.
Soms wel ja.quote:
Niet.quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dan ons leven verbeteren als we iets fout hebben gedaan en hebben dat niet door?
Ik had die sprekende variant nog gehadquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Net een dik kwartier een nieuw tinderprofiel, heeft mijn broer me meteen als potentiele match.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Net een dik kwartier een nieuw tinderprofiel, heeft mijn broer me meteen als potentiele match.
Religieus toch? Veluwe?quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wanneer dan?quote:
This sounds....dubious....quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wanneer het geen open relatie is, of wanneer zij ook een Fok!ster is en daar niet van op de hoogte is.quote:
Hoe hipquote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had die sprekende variant nog gehad
[..]
Broer en zus, lekker dusquote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat is juridisch niet houdbaar.quote:
Dat is dan toch zijn probleem en niet het mijne?quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wanneer het geen open relatie is, of wanneer zij ook een Fok!ster is en daar niet van op de hoogte is.
Tinder gaat toch niet uit van potentiële matches? Alleen leeftijd en hoeveel afstand kun je instellen?quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lekker hypocriet as usual.quote:
FOK! en juridisch houdbaar zijnquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is juridisch niet houdbaar.
*vordert inzage*
Het gaat niet om officiële documenten dus ga heen met je vorderingquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
*vordert inzage*
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmakenquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
*vordert inzage*
Dus bij voorbaat al een inbreuk op de privacy dus?quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat niet om officiële documenten dus ga heen met je vordering
Ja, zo kan je het ook bekijken ja.quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan toch zijn probleem en niet het mijne?
Toen was ik ook nog een knulletje hoorquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe hip
Dat hadden we in mijnt tijd nog niet hoor
Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus bij voorbaat al een inbreuk op de privacy dus?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmaken
Of gewoon geen moeite doen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmaken
Definieer netjes. Dat is zo breed als de vagina van de dorpshoer.quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...
We waren verwikkeld in een serieus gesprek?quote:
Picquote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen was ik ook nog een knulletje hoor![]()
Dat kan natuurlijk ook nog, maar zelfs jij zou willen weten wat er in dat lijstje staatquote:
Helaas, die heb ik niet meerquote:
Ik wel, wilde jouw poging toch een serieuze SC een kans geven.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren verwikkeld in een serieus gesprek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |