FOK! en juridisch houdbaar zijnquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is juridisch niet houdbaar.
*vordert inzage*
Het gaat niet om officiële documenten dus ga heen met je vorderingquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
*vordert inzage*
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmakenquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
*vordert inzage*
Dus bij voorbaat al een inbreuk op de privacy dus?quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat niet om officiële documenten dus ga heen met je vordering
Ja, zo kan je het ook bekijken ja.quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan toch zijn probleem en niet het mijne?
Toen was ik ook nog een knulletje hoorquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe hip
Dat hadden we in mijnt tijd nog niet hoor
Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus bij voorbaat al een inbreuk op de privacy dus?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmaken
Of gewoon geen moeite doen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan toch veel makkelijker. Gewoon een vrouwelijke kloon aanmaken
Definieer netjes. Dat is zo breed als de vagina van de dorpshoer.quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...
We waren verwikkeld in een serieus gesprek?quote:
Picquote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen was ik ook nog een knulletje hoor![]()
Dat kan natuurlijk ook nog, maar zelfs jij zou willen weten wat er in dat lijstje staatquote:
Helaas, die heb ik niet meerquote:
Ik wel, wilde jouw poging toch een serieuze SC een kans geven.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren verwikkeld in een serieus gesprek?
Hoe kan dat?quote:
Eigenlijk kan het me geen ruk interesseren zolang ik er niet insta om wat voor reden dan ook. En we nemen dit weer eens veel te serieusquote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, maar zelfs jij zou willen weten wat er in dat lijstje staat
Voor mijn gevoel gedraag ik mij netjes. Ik zou gewoon graag willen zien dat er eerst en waarschuwing komt voordat je daadwerkelijk een aantekening krijgt in je dossier. Zo wordt het wel heel makkelijk om iemand kapot te maken die je persoonlijk niet mag ondanks dat diegene misschien niets gedaan heeft.quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je netjes gedragen zodat je niet in de mailinglist komt, zo maar een suggestie...
Ik heb ze niet digitaal bedoel ikquote:
Nja je weet dus toevallig nu wel dat je er in staatquote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me geen ruk interesseren zolang ik er niet insta om wat voor reden dan ook. En we nemen dit weer eens veel te serieus
Mijn poging?quote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wel, wilde jouw poging toch een serieuze SC een kans geven.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gedraag ik mij netjes. Ik zou gewoon graag willen zien dat er eerst en waarschuwing komt voordat je daadwerkelijk een aantekening krijgt in je dossier. Zo wordt het wel heel makkelijk om iemand kapot te maken die je persoonlijk niet mag ondanks dat diegene misschien niets gedaan heeft.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me geen ruk interesseren zolang ik er niet insta om wat voor reden dan ook. En we nemen dit weer eens veel te serieus
Ik zie net dat je er in staatquote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er staat dan ook bij dat het meningen zijn van mensen, dus dat is al iets. Verder niet zo zeuren erover en lief zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gedraag ik mij netjes. Ik zou gewoon graag willen zien dat er eerst en waarschuwing komt voordat je daadwerkelijk een aantekening krijgt in je dossier. Zo wordt het wel heel makkelijk om iemand kapot te maken die je persoonlijk niet mag ondanks dat diegene misschien niets gedaan heeft.
Ik neem niemand serieus hier. En ik word door niemand serieus genomen hier. So no fuck for mequote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En waarom? Zoals aeque zegt?quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je weet dus toevallig nu wel dat je er in staat
Ja, jij kwam daar toch mee?quote:Op zondag 5 april 2015 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn poging?
Hier gaat iets mis
Maar in dat geval: eens
Niets wat een foto van een foto niet snel kan oplossenquote:
Ooitquote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een foto van een foto niet snel kan oplossen
Als vingerwijzing naar het FB-geneuzel van vandeweekquote:
Vrouw!quote:
Ik was gewoon verbaasdquote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor de mensen die ietwat inhoudelijk reageerden; met potentiele match bedoel ik dus gewoon dat ik langskwam als optie. Dat weet ik, omdat mijn broer me een printscreen daarvan stuurde, waarna hij me naar links gesleept heeft.
Oh lol. Jeetje.quote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als vingerwijzing naar het FB-geneuzel van vandeweek
R&P / R&P Feedback - Waar geluk soms in een klein hoekje zit
smeren!!quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben vandaag trouwens echt zwaar verbrand in mijn gezicht.
En wat betekend naar links slepen? Ik ben tinder leekquote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor de mensen die ietwat inhoudelijk reageerden; met potentiele match bedoel ik dus gewoon dat ik langskwam als optie. Dat weet ik, omdat mijn broer me een printscreen daarvan stuurde, waarna hij me naar links gesleept heeft.
Ik heb niet veel behoefte om foto's van mijn kindertijd hier neer te plempenquote:
Gebeurde met mijn vorige profiel toen ik samen met mijn broer in de kroeg zat en hij de app demonstreerde aan mijn nichtje.quote:
Maar serieus is goed hoor. Maar deze schatte ik dus niet als serieus inquote:
Links betekent nee, rechts betekent ja.quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat betekend naar links slepen? Ik ben tinder leek
Je weet me te vindenquote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet veel behoefte om foto's van mijn kindertijd hier neer te plempen
Niet? Ik was een superschattig kindje, dat wil ik best delen hier.quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niet veel behoefte om foto's van mijn kindertijd hier neer te plempen
Haha rooie bietquote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
"Get the fuck out of here"quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat betekend naar links slepen? Ik ben tinder leek
Wow.quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
Dagcreme met zonnefactor.quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als vingerwijzing naar het FB-geneuzel van vandeweek
R&P / R&P Feedback - Waar geluk soms in een klein hoekje zit
Yupquote:
Ga je gang.quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Niet? Ik was een superschattig kindje, dat wil ik best delen hier.
Ik wist echt niet dat ik van deze zon kon verbranden.quote:Op zondag 5 april 2015 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow.Het was wel zonnig.
[..]
Dagcreme met zonnefactor.
Dat zal ik op tinder wel krijgen swipes naar links.quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Links betekent nee, rechts betekent ja.
Oeh, daar mag ik posten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
Sharp as a knife weerquote:
Ik ookquote:
Als vriend en vriendin?quote:
Die heb ik ook eens gepost hier jaquote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
And just as deadly.quote:
Dat is het ook. Ik heb hem hier niet gezien en hij blaat wat in de rondte.quote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch, hihihi.
Ja, duhquote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gepost hier ja
[..]
And just as deadly.
Hoe evil.quote:
Krijg jij sproeten als je verbrand?quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat ik van deze zon kon verbranden.![]()
Overmorgen sproeten.
Dat inderdaad, heel erg!quote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik heb hem hier niet gezien en hij blaat wat in de rondte.
Nee. Daarna wel.quote:
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt wordenquote:
Dit gaat om mijn privé ja!quote:
Sta ik erin?quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er staat dan ook bij dat het meningen zijn van mensen, dus dat is al iets. Verder niet zo zeuren erover en lief zijn.
Terecht wel.quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt worden
Het is heel fascinerend!quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik heb eens verder gelezen, hij kan het niet handelen dus moet de SC maar opgedoekt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |