Te weinig leuk?quote:Op zondag 5 april 2015 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik probeer het maximale aantal naar rechts slepen op tinder te halen, maar het lukt niet.

Te weinig leuke mannen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik probeer het maximale aantal naar rechts slepen op tinder te halen, maar het lukt niet.

Maakt niet uit, vrouwen mogen kritisch zijnquote:Op zondag 5 april 2015 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:

Je moet helemaal niksquote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik moet wel mijn genen kunnen doorgeven zodat de mensheid of tegen die tijd, manheid genoemd, kan blijven bestaan.
[..]
Dank je voor deze MI...

Fundamenteel meningsverschilquote:

We zien het manifest wel verschijnen. Trustequote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef aeque het volgende:
Maar goed, ik ga mijn plannen over hoe de wereld er moet gaan uitzien zonder vrouwen nog even verder uitwerken en dan naar bed.
Daag.

De werktitel is: Mein Anti-frauen-kampf.quote:Op zondag 5 april 2015 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zien het manifest wel verschijnen. Truste

Zou daar nog even aan werken als ik jou was.quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
De werktitel is: Mein Anti-frauen-kampf.

quote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]

Kampf mit oder ohne frauen klinkt beterquote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]

Zou lezen, nu maar hopen dat het beter geschreven dan eerder manifesten van psychisch minderbedeeldenquote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou daar nog even aan werken als ik jou was.

Nohh, zonde!quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Vergeten het verjaardagskaartje van m'n nichtje door de brievenbus te doen

quote:
Jullie weten dat jullie daar nu al in leven toch? En schijnbaar is dat ook niet alles? Geen seks enzo. Dus misschien kunnen jullie hem nog op andere gedachte brengen.quote:

Dan is er niks meer om te hatenquote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als er plots geen vrouwen zouden zijn zou je nog ongelukkiger zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |