Nou een beetje wel heurquote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben 39 dat is niet oud... tyfusflikkers
denk aan je hartquote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
it's worth itquote:Op donderdag 2 april 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
hele topic flipt ineens door al die plaatjes
kan er wel fapje op maken inderdaadquote:
heb ik op haar al zo vaak gedaan dat ik de tel kwijt benquote:Op donderdag 2 april 2015 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan er wel fapje op maken inderdaad
quote:
ja ik drink het ook pas sinds kort weer, bevalt goedquote:Op donderdag 2 april 2015 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik appelsap dronk was 5 jaar geleden ofzo
dierenmishandelingquote:
ik vind je niet oudquote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
sinaasappelsap als je kkerge kater hebtquote:
gewoon ice tea je weet tochquote:Op donderdag 2 april 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik drink het ook pas sinds kort weer, bevalt goed
is ook lekker inderdaadquote:
ik vind die bulldogjes zo schattig he haha, ze kijken zo ongelukkig altijd alsof ze tegen een deur zijn gelopen ookquote:
ja dat vind ik ook altijd het leukste aan dieren, als ze ongelukkig kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind die bulldogjes zo schattig he haha, ze kijken zo ongelukkig altijd alsof ze tegen een deur zijn gelopen ook![]()
nog nooit gehadquote:Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
sinaasappelsap als je kkerge kater hebt
whehequote:Op donderdag 2 april 2015 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook altijd het leukste aan dieren, als ze ongelukkig kijken
ik wist niet dat ik al ja had gezegd?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond wederom een datingshow, maar daarvoor een interviewtje met een Fok!ker die ondertussen een cultstatus aan het verwerven is, maar nog niet gehoord is!
maar hij maakt wel een showquote:
Aight, ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond wederom een datingshow, maar daarvoor een interviewtje met een Fok!ker die ondertussen een cultstatus aan het verwerven is, maar nog niet gehoord is!
En ik kap er iets eerder mee, gezien ik bij mijn vriendin ben. Dus wordt wss. 22.30 dat ik er mee stop.
Als ik het lief vraag denk het wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
gaat je vriendin weer een liedje aankondigen?
vraag het nog liever en laat haar op willekeurige momenten zachtjes door de show heen kreunenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik het lief vraag denk het wel.
Vieze fappert.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vraag het nog liever en laat haar op willekeurige momenten zachtjes door de show heen kreunen
De gateway drug naar pep?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
deze ijstheede pakken waren niet aan te slepen toen ik als kleine dp nog altijd ging skateboarden
Typisch Hermann ditquote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vraag het nog liever en laat haar op willekeurige momenten zachtjes door de show heen kreunen
quote:
gewoon deze nuquote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
deze ijstheede pakken waren niet aan te slepen toen ik als kleine dp nog altijd ging skateboarden
linkerquote:
waar kan ik die vindenquote:
aldiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden
gewoon bij ah?
aldiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden
gewoon bij ah?
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, konten![]()
![]()
![]()
Konten > tetten
ik haat jequote:
ah oké. Niks mis met aldi mang.quote:
dit maar het is wel popie volgens mij. zal wel weer van unilever zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
dat 'zonder koolzuur' zou echt overbodig moeten zijn om erop te zetten, welke mongool kwam ooit op het idee om ijsthee met koolzuur te maken
Kaolo goor ook. De beste was die van de Aldi.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
dat 'zonder koolzuur' zou echt overbodig moeten zijn om erop te zetten, welke mongool kwam ooit op het idee om ijsthee met koolzuur te maken
eyquote:
Marokko Centraal oftewel Aldiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij weet, waar kocht je die nog maar?
Both.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, konten![]()
![]()
![]()
Konten > tetten
nee niks mis met de winkel zelf. maar voor m'n gemoedstoestand is de jumbo een betere winkel om boodschappen te doenquote:
henk krol zal je reddenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Madeliefff ik word geleeftijdsdiscrimineerd
die nasmaak is alleen wel echt horrorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kaolo goor ook. De beste was die van de Aldi.
Ja dat wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee niks mis met de winkel zelf. maar voor m'n gemoedstoestand is de jumbo een betere winkel om boodschappen te doen
HEIL HITLERquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat wel ja.Altijd rijen alsof je in de DDR in de supermarkt staat
Groente en fruit is daar vaak wel beter ja. De lasagne van de Aldi tho.quote:
positief toch...je staat gewoon in de OPquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Madeliefff ik word geleeftijdsdiscrimineerd
ahaa vak, vakken vullen, ik snap 'mquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef remi1986 het volgende:
nou nou aanstellen is ook een vak jongens
wnnr gaan we haxballen voor het toernooiquote:
Ja dat dan weer wel, aandacht is aandachtquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
positief toch...je staat gewoon in de OP
ik voel me altijd wel op m'n gemak danquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ook vies veel paupers altijd bij de aldi
Die shit kan ik toch niet klaarmakenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Groente en fruit is daar vaak wel beter ja. De lasagne van de Aldi tho.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die shit kan ik toch niet klaarmaken
echt een homo ditquote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, aandacht is aandacht
met je schultenbrauquote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik voel me altijd wel op m'n gemak dan
alleen als het pitt bij de jumbo op isquote:
drm ook gewoon uit pak drinken zodat je door kan pakken.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die nasmaak is alleen wel echt horror
johquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ook vies veel paupers altijd bij de aldi
quote:
hier welquote:
oh gvdquote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]gwn in de oven flikkeren en wachten
Zit jij hard aan de gewichten om je testosteron level optimaal hoog te houden?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik rehost iedere pica die ik hier post op imgur. krijg lekker jeuk
dat deed ik altijd na het eten van brood alleen dan wordt mondstuk om te kotsen zo viesquote:Op donderdag 2 april 2015 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
drm ook gewoon uit pak drinken zodat je door kan pakken.
nee, dat doe ik door regelmatig te masturberen en stierenpis te consumerenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit jij hard aan de gewichten om je testosteron level optimaal hoog te houden?
Hij traint 24/7 zijn tricepsquote:Op donderdag 2 april 2015 18:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit jij hard aan de gewichten om je testosteron level optimaal hoog te houden?
daar gaat mijn hoopquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was al weg toen jij geboren werd
jaquote:
oooohhh zou dit niet pikken als ik deadprez wasquote:Op donderdag 2 april 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit niet zo te stoken bollequote:Op donderdag 2 april 2015 18:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oooohhh zou dit niet pikken als ik deadprez was
Wat ben je vals vandaag... ongesteld?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weenie dacht dat dat gebeurde als je te veel testosteron hadquote:
Nee toch, juist harde baardgroei en energie en shit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie dacht dat dat gebeurde als je te veel testosteron had
ja baardgroei jaquote:Op donderdag 2 april 2015 18:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee toch, juist harde baardgroei en energie en shit.
had paar uur geleden mijn kleine teen gestoten, ben nog steeds madquote:Op donderdag 2 april 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat ben je vals vandaag... ongesteld?
dan zit ik echt bomvol testosteronquote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En klaar kunnen komen zonder moe te worden.
Die heb je niet nodig, kan je gewoon afknippen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had paar uur geleden mijn kleine teen gestoten, ben nog steeds mad
oh dan heb ik ook overschot denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En klaar kunnen komen zonder moe te worden.
Dus moet die arme oude man het maar ontgeldenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had paar uur geleden mijn kleine teen gestoten, ben nog steeds mad
Houd dat vast, die lui in dat nofap topic voelen zich allemaal kut als ze fappen. Nu allemaal vrouwenverslinders puur omdat ze niet fappenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zit ik echt bomvol testosteron
is dit net zo'n grap als gisteren, toen mensen zeiden dat ik een groene laser in mijn ogen moest schijnen?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig, kan je gewoon afknippen.
hij heeft al een lang en goed genoeg leven gehad tochquote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus moet die arme oude man het maar ontgelden
Wat denkt ge dan, dat je kleine teen ervoor zorgt dat je blijft staan? Die grote jongen vooraan, dat is de werkelijke baas.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit net zo'n grap als gisteren, toen mensen zeiden dat ik een groene laser in mijn ogen moest schijnen?
haha nee Professeurtje, ik ben je slimmer af nu!
ik loop altijd op de zijkant van mijn voeten, weet niet hoe jij looptquote:Op donderdag 2 april 2015 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat denkt ge dan, dat je kleine teen ervoor zorgt dat je blijft staan? Die grote jongen vooraan, dat is de werkelijke baas.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus moet die arme oude man het maar ontgelden
eten verkiezen boven haxballquote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is bijna etenstijd
bietje meer respect hebben
Goed plan ik ga aan het eten beginnen, dan heb ik voor Radio KLB m'n prakkie binnenquote:
Ik hoop dat dit sarcasme is.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Houd dat vast, die lui in dat nofap topic voelen zich allemaal kut als ze fappen. Nu allemaal vrouwenverslinders puur omdat ze niet fappen
Ik denk daar eigenlijk niet zo over na.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik loop altijd op de zijkant van mijn voeten, weet niet hoe jij loopt
Ik nam het nog voor je opquote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey.. wacht.. REMQO!dat was niet lief
zo twijfelachtig...quote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey.. wacht.. REMQO!dat was niet lief
dan was je het alquote:Op donderdag 2 april 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jullie maken me onzeker ja...
8 hèquote:Op donderdag 2 april 2015 18:28 schreef Der_Mann het volgende:
hoe laat begint Radio KLB? half 8? 8 uur? half 9?
ewaaquote:
yes, heb net gepost in het topic. Het boeit mij verder echt geen fuck, ik kan toch iedere avond wel.quote:
Top. Nu Etto en Tchock nog eigenlijk. Etto al even niet gezienquote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, heb net gepost in het topic. Het boeit mij verder echt geen fuck, ik kan toch iedere avond wel.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, heb net gepost in het topic. Het boeit mij verder echt geen fuck, ik kan toch iedere avond wel.
ja is leugenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer verwen jij je meisje dan eens goed, of is dat allemaal een harde leugen?
Gaan jullie meeten?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Top. Nu Etto en Tchock nog eigenlijk. Etto al even niet gezien
Nee klopt, al een paar dagen niet. Normaal is hij er meteen als hij ziet dat het ergens over haxball gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Top. Nu Etto en Tchock nog eigenlijk. Etto al even niet gezien
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee klopt, al een paar dagen niet. Normaal is hij er meteen als hij ziet dat het ergens over haxball gaat.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus ik heb voor niets gefapt op de fantasie van jouw geile gothic vriendin?
jahahaquote:
ik wil ook een gothic vriendin godverdomme, de paar gothic chickies die ik in het echt heb gezien waren van die dikke zeugenquote:
dat is ook het enige dat tegenwoordig nog over lijkt te zijn, mijn vriendin is sws al jaren geen gothic meerquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil ook een gothic vriendin godverdomme, de paar gothic chickies die ik in het echt heb gezien waren van die dikke zeugen
Gothic Cynthia een optie?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil ook een gothic vriendin godverdomme, de paar gothic chickies die ik in het echt heb gezien waren van die dikke zeugen
dikke zeugen hebben wel dikke tieten.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
braddie probeerde haar te hosselen tochquote:
watquote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
braddie probeerde haar te hosselen toch
En ze zeikt ook al jaren niet meer, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook het enige dat tegenwoordig nog over lijkt te zijn, mijn vriendin is sws al jaren geen gothic meer
zoiets herinner ik me, hij had iig contact met haar volgens mijquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En ze zeikt ook al jaren niet meer, wat wil je nog meer?
maar draagt ze dan nog wel soms helemaal zwart enzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook het enige dat tegenwoordig nog over lijkt te zijn, mijn vriendin is sws al jaren geen gothic meer
ik ben best verdrietig dat ik dit heb opgezochtquote:
Wat een hosselaar is het toch ook. Mortaxx 2.0 alleen dan iets minder slank.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoiets herinner ik me, hij had iig contact met haar volgens mij
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar draagt ze dan nog wel soms helemaal zwart enzo?
[..]
ik ben best verdrietig dat ik dit heb opgezocht
oh jij bent snellerquote:
ja, maar ook een topic over braddie en zijn contact met dat gedrochtquote:
welke vraagquote:
nopequote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
maar draagt ze dan nog wel soms helemaal zwart enzo?![]()
waarom zo geïnteresseerd in mijn leven¿quote:Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
maar ben je nu echt postbode of sorteer je gewoon binnen die shit?
ik sorteer het binnenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Niets mis met postbode zijn. Ben ik ook een tijd geweest.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
oh kwam hier ter sprake, meer niet hoor. Las ook dat 2nutz alleen onder werktijd fokt.. en hoe dat dan kan dat je zo weinig hoeft te doen op werk ;squote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zo geïnteresseerd in mijn leven¿
Zeker niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niets mis met postbode zijn. Ben ik ook een tijd geweest.
Wat is die program vanavondquote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2nutz is ambtenaar volgens mij, dan kan die shitquote:Op donderdag 2 april 2015 18:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh kwam hier ter sprake, meer niet hoor. Las ook dat 2nutz alleen onder werktijd fokt.. en hoe dat dan kan dat je zo weinig hoeft te doen op werk ;s
Vooral nu het weer beter weer aan het worden is.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet zo. Allemaal zo wazig als je er naar vraagt, niet overarchiveren zegt iequote:Op donderdag 2 april 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz is ambtenaar volgens mij, dan kan die shit
Oh. Nou ja misschien zit ie wel gewoon thuis met wajong weet het ook niet verder.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet zo. Allemaal zo wazig als je er naar vraagt, niet overarchiveren zegt ie
is gewoon werkloos en schaamt zich daar voor dus doet net alsof hij onder werktijd FOK!tquote:Op donderdag 2 april 2015 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet zo. Allemaal zo wazig als je er naar vraagt, niet overarchiveren zegt ie
kijk jij er nou zo naar uit, zo'n radio programma? Of denk je.. moet ik dat blagenspul weer plezieren.quote:
Wat een zottigheidquote:
Als ik leuke gasten heb, dan heb ik er echt zin in. Het is en blijft voor het plezier. En het is ook wel lachen om te kijken hoeveel luisteraars je kan hebben. Piek is tot op dit moment 40quote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
kijk jij er nou zo naar uit, zo'n radio programma? Of denk je.. moet ik dat blagenspul weer plezieren.
wie waren tot nu toe de niet-leuke gasten?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik leuke gasten heb, dan heb ik er echt zin in. Het is en blijft voor het plezier. En het is ook wel lachen om te kijken hoeveel luisteraars je kan hebben. Piek is tot op dit moment 40
hmm, moet harder kunnen op zich. relatief klein kringetje dit natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik leuke gasten heb, dan heb ik er echt zin in. Het is en blijft voor het plezier. En het is ook wel lachen om te kijken hoeveel luisteraars je kan hebben. Piek is tot op dit moment 40
fylax als ie overal doorheen gaat lullen/giechelen denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie waren tot nu toe de niet-leuke gasten?
Moeten wat meer SC's erin meetrekken. Ik zit nu in R&P SC.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Le_Professeur het volgende:
hmm, moet harder kunnen op zich. relatief klein kringetje dit natuurlijk.
nee was 1 april-grap ahahah xDDquote:
Nee dan ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat soort ik stop met fok grappen zijn enkel leuk als je hier al lange tijd actief bent. kneusje die fylax
Ga eens sporten dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
Pff ik heb nu weer geslapen en nog steeds moe
Nee, die zijn alleen leuk als je een kloon van Braddie bent.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat soort ik stop met fok grappen zijn enkel leuk als je hier al lange tijd actief bent. kneusje die fylax
Een echte doerak die guus.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrok wel ff van dat topic van Frank hoor. Geloof door Guus gemaakt.
Ik ben altijd moe als ik wakker word, weet niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
nachtdienst?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hehequote:Op donderdag 2 april 2015 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schrok wel ff van dat topic van Frank hoor. Geloof door Guus gemaakt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is onze Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend er?
emmm like no.......quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter hou jij gewoon je grote Zeeuwse marginalenmuil tegen niels0.
geen idee waar die opeens heen isquote:Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is onze Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend er?
hehehquote:Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zilvervisjes jagen met sanasoufi en datismijnmening
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Thans zit ik weer in de donkere fase, helaas.
PM... ff checke dan
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Thans zit ik weer in de donkere fase, helaas.
Ik denk dat ie neger wordtquote:Op donderdag 2 april 2015 19:07 schreef Toto69 het volgende:
maar wat is er dan aan de ahdn? donkere fase?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat ie neger wordt
Same ol' same ol'...quote:Op donderdag 2 april 2015 19:07 schreef Toto69 het volgende:
maar wat is er dan aan de ahdn? donkere fase?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Same ol' same ol'...
Of zoals Tommy Tate zong:
GAM / [HaxBall #23] Nieuw toernooi joepiequote:Op donderdag 2 april 2015 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb je een linkje naar dat topic?
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig weet ik door de VVD dat het allemaal een keuze is![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
btw, gaat over hoofdpijn, stapelgek word je er soms van
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tja, ik ben dan weer net iets te gevoelig voor feel-good guru's die ongevraagd komen zeggen dat wanhoop óók hoop is...
Nu hebben zíj koppijn.
De hele dag binnen sigaretten smoken kan nadelige effecten hebben.quote:
je rookt weer?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De hele dag binnen sigaretten smoken kan nadelige effecten hebben.
Ik steek net een slof op.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De hele dag binnen sigaretten smoken kan nadelige effecten hebben.
m'n sigaretten zijn op en heb geen zin om achter verse te gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, bijna 100 dagen al niet. Ik bedoelde Etto.
ik heb wel een goede stoppen-met-roken-app voor jequote:Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
m'n sigaretten zijn op en heb geen zin om achter verse te gaan
ja?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb wel een goede stoppen-met-roken-app voor je
Wil je me zuigen??quote:
https://play.google.com/s(...)re.dejaloYa&hl=nl_NLquote:
ok, thx, heb wel geen smartphone meerquote:Op donderdag 2 april 2015 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)re.dejaloYa&hl=nl_NL
https://itunes.apple.com/(...)ken/id483994930?mt=8
Vond het zelf wel motiverend in ieder geval om te zien hoe fucking veel sigaretten ik al niet gerookt had.
Ga werken johquote:Op donderdag 2 april 2015 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als VVD er doe je dat zelf al genoeg, medunkt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ok, thx, heb wel geen smartphone meer
oppassen jongenstwitter:ShabirBurhani twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:28:27Besluit van Rabobank heeft een bijdrage geleverd aan mijn verdere radicalisering. reageer retweet
Moest sowieso wel hard lachen om het hele nieuwsfeit.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NWS / Fredje Teeven had z'n gordel niet om.
Moest lachen om de sepo
Ik was al radicaal voor het hip wasquote:Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
oppassen jongenstwitter:ShabirBurhani twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:28:27Besluit van Rabobank heeft een bijdrage geleverd aan mijn verdere radicalisering. reageer retweet
ik heb niks te vrezenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |