ik sorteer het binnenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
maar ben je nu echt postbode of sorteer je gewoon binnen die shit?
Niets mis met postbode zijn. Ben ik ook een tijd geweest.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
maar ben je nu echt postbode of sorteer je gewoon binnen die shit?
oh kwam hier ter sprake, meer niet hoor. Las ook dat 2nutz alleen onder werktijd fokt.. en hoe dat dan kan dat je zo weinig hoeft te doen op werk ;squote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zo geïnteresseerd in mijn leven¿
Zeker niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niets mis met postbode zijn. Ben ik ook een tijd geweest.
Wat is die program vanavondquote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2nutz is ambtenaar volgens mij, dan kan die shitquote:Op donderdag 2 april 2015 18:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh kwam hier ter sprake, meer niet hoor. Las ook dat 2nutz alleen onder werktijd fokt.. en hoe dat dan kan dat je zo weinig hoeft te doen op werk ;s
Vooral nu het weer beter weer aan het worden is.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet zo. Allemaal zo wazig als je er naar vraagt, niet overarchiveren zegt iequote:Op donderdag 2 april 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz is ambtenaar volgens mij, dan kan die shit
Oh. Nou ja misschien zit ie wel gewoon thuis met wajong weet het ook niet verder.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet zo. Allemaal zo wazig als je er naar vraagt, niet overarchiveren zegt ie
is gewoon werkloos en schaamt zich daar voor dus doet net alsof hij onder werktijd FOK!tquote:Op donderdag 2 april 2015 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet zo. Allemaal zo wazig als je er naar vraagt, niet overarchiveren zegt ie
kijk jij er nou zo naar uit, zo'n radio programma? Of denk je.. moet ik dat blagenspul weer plezieren.quote:
Wat een zottigheidquote:
Als ik leuke gasten heb, dan heb ik er echt zin in. Het is en blijft voor het plezier. En het is ook wel lachen om te kijken hoeveel luisteraars je kan hebben. Piek is tot op dit moment 40quote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
kijk jij er nou zo naar uit, zo'n radio programma? Of denk je.. moet ik dat blagenspul weer plezieren.
wie waren tot nu toe de niet-leuke gasten?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik leuke gasten heb, dan heb ik er echt zin in. Het is en blijft voor het plezier. En het is ook wel lachen om te kijken hoeveel luisteraars je kan hebben. Piek is tot op dit moment 40
hmm, moet harder kunnen op zich. relatief klein kringetje dit natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik leuke gasten heb, dan heb ik er echt zin in. Het is en blijft voor het plezier. En het is ook wel lachen om te kijken hoeveel luisteraars je kan hebben. Piek is tot op dit moment 40
fylax als ie overal doorheen gaat lullen/giechelen denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie waren tot nu toe de niet-leuke gasten?
Moeten wat meer SC's erin meetrekken. Ik zit nu in R&P SC.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef Le_Professeur het volgende:
hmm, moet harder kunnen op zich. relatief klein kringetje dit natuurlijk.
nee was 1 april-grap ahahah xDDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |