jahahaquote:
ik wil ook een gothic vriendin godverdomme, de paar gothic chickies die ik in het echt heb gezien waren van die dikke zeugenquote:
dat is ook het enige dat tegenwoordig nog over lijkt te zijn, mijn vriendin is sws al jaren geen gothic meerquote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil ook een gothic vriendin godverdomme, de paar gothic chickies die ik in het echt heb gezien waren van die dikke zeugen
Gothic Cynthia een optie?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil ook een gothic vriendin godverdomme, de paar gothic chickies die ik in het echt heb gezien waren van die dikke zeugen
dikke zeugen hebben wel dikke tieten.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
braddie probeerde haar te hosselen tochquote:
watquote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
braddie probeerde haar te hosselen toch
En ze zeikt ook al jaren niet meer, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook het enige dat tegenwoordig nog over lijkt te zijn, mijn vriendin is sws al jaren geen gothic meer
zoiets herinner ik me, hij had iig contact met haar volgens mijquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En ze zeikt ook al jaren niet meer, wat wil je nog meer?
maar draagt ze dan nog wel soms helemaal zwart enzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook het enige dat tegenwoordig nog over lijkt te zijn, mijn vriendin is sws al jaren geen gothic meer
ik ben best verdrietig dat ik dit heb opgezochtquote:
Wat een hosselaar is het toch ook. Mortaxx 2.0 alleen dan iets minder slank.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoiets herinner ik me, hij had iig contact met haar volgens mij
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar draagt ze dan nog wel soms helemaal zwart enzo?
[..]
ik ben best verdrietig dat ik dit heb opgezocht
oh jij bent snellerquote:
ja, maar ook een topic over braddie en zijn contact met dat gedrochtquote:
welke vraagquote:
nopequote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
maar draagt ze dan nog wel soms helemaal zwart enzo?![]()
waarom zo geïnteresseerd in mijn leven¿quote:Op donderdag 2 april 2015 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
maar ben je nu echt postbode of sorteer je gewoon binnen die shit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |