abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125058535
Stel... je bent een Social Media gebruiker maar je hebt jezelf er flink in laten gaan en post allemaal onzinnige dingen. Oftewel, je bent een soort Gothic Cynthia qua facebook.
Hoe moet dit dan over 2-3-4 jaar als je uit die fase bent en opeens denkt van " Oh kut, wat heb ik gedaan "

Scenario:
Gothic Cynthia gaat soliciteren bij een random drogisterij en d`r werkgever zegt " Ja, we bellen je zo spoedig mogelijk terug " en vervolgens gaat die werkgever naar www.google.nl.
Dan word je bijvoorbeeld 2 dagen later terug gebeld of je even op een gesprekje wilt komen, en dan word je geconfronteerd met filmpjes/foto`s van jezelf uit die periode (En ook naakt foto`s / prOn) Dan kan je er wel zéker van zijn lijkt me dat je niet word aangenomen, en dit gaat dan ook zo door bij verschillende andere werkgevers.

Hoe moet dit nou zijn voor zo`n iemand als dat?.
Dan heb je een bepaalde fase in je leven bereikt dat je denkt. Ja, ik ben nu een Cyber Gothic of wat dat ook is.. en dan doe je net alsof je de knapste persoon op aarde bent, en na een aantal jaar ben je opeens heel casual en is er aan niets meer te zien (behalve dan je Social Media) dat je ooit zo`n Cyber Gothic was, maar tóch word je nogsteeds door alles en iedereen beoordeeld op je oude gedrag.

Lijkt mij volkomen echt verschrikkelijk kut... Dit zou dus betekenen dat je door een fase die zeg 2-3 jaar duurde inprincipe je héle toekomst verklooit hebt.

Nou vraag ik mij af (Al hoop ik niet voor iemand op Fok, dat het ook daadwerkelijk bij een van julie is gebeurd) Hoe reageer je hier op? Als je keer op keer op keer op keer gegoogled word en al die achterlijke dingen weer te voorschijn komen van je verleden?

En nee, dit gaat niet om mij.. ik ben ook eens gegoogled door m`n oude werkgever, maar dat was toen ik er al werkte en dat kwam door een uitspraak op twitter over de zoon van de baas :') (Er is mij toen gevraagd dat "Twittertje" te verwijderen en toen was alles weer in orde)
pi_125058564
Gewoon je verstand gebruiken....altijd. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125058583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 02:39 schreef trovey het volgende:
Gewoon je verstand gebruiken....altijd. :P
Slim..Klinkt misschien gek, maar ik heb puur door deze hele Gothic Cynthia ervaring wat Facebook mij meegeeft zo nu en dan (Eigenlijk is het heel sneu voor dat meisje...) Mijn eigen Facebook pagina flink opgeruimd. Nouja, zeg maar gerust, alle nutteloze foto`s van mij etc etc gewoon verwijderd, en alle status updates die ik ooit heb gepost (Die ook maar een beetje negatief waren) heb ik allemaal verwijderd (Ben er 8!! uur mee bezig geweest)

Het enige waar ik m`n facebook nu nog voor gebruik is voor als ik iets positiefs te melden heb of bijvoorbeeld een foto of filmpje van een repetitie/optreden heb van m`n bandje :) En heb ook m`n tijdlijn controle aan staan zodat niet elk persoon dingen op m`n Facebook kan gooien.

Klinkt heel overdreven dit, maar deste minder er online staat op social media, deste minder er van je gevonden kan worden op ditzelfde Social Media.

Als ik alleen maar de positieve dingen online zet (Muziek instrumenten/Optredens/Foto`s van repetitie`s/filmpjes van repetities) dan heeft dit ook een positievere impact op mijn toekomst dan wanneer ik elke keer als ik bijvoorbeeld met de honden op de bank zit een foto maak en dat online gooi, of bijvoorbeeld, dat wanneer m`n telefoon stuk is ik dat online ga gooien inclusief hele lap text.. Want dan gaan mensen juist denken van ooh.. ja, dit is natuurlijk niet heel erg representatief.

Vandaar, het is énorm sneu voor Cynthia, maar dat meiske heeft al zoveel comotie veroorzaakt met haar zogenaamde "Modellen Pagina" dat ze zelfs is ontslagen bij de Etos omdat haar "Fans" (Zoals zij ze noemt...) Haar dagelijks kwamen opzoeken daar... Nou dat wil je toch ook niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 02:47:28 ]
pi_125058591
Ik gebruik Facebook gewoon anoniem, nog handiger...er staan maar twee personen op die weten wie ik werkelijk ben, ik onderhou mijn contacten wel op een andere manier. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125058600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 02:49 schreef trovey het volgende:
Ik gebruik Facebook gewoon anoniem, nog handiger...er staan maar twee personen op die weten wie ik werkelijk ben, ik onderhou mijn contacten wel op een andere manier. :P
Op mijn facebook heb ik eigenlijk alleen de mensen nog maar die ik echt goed ken en mij ook goed kennen, had er ooit 500+.. dat zijn er nu 35 :D
pi_125060274
Tja, wat nu als jij wil solliciteren bij een bandje maar ze vinden je YouTube kanaal?
PS4 online: micro_nl
pi_125066289
Gelukkig heb ik maar een kanaal en dat is pas actief sinds een maand of drie, en is dat vorige kanaal verwijderd door YouTube
pi_125067827
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 02:49 schreef trovey het volgende:
kun je me alsjeblieft uitleggen wat het nut is van een Facebook gebruiken als je je contacten er niet mee onderhoud?
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:53:04 #9
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_125070329
Ik vind het raar dat je je online leven verandert alleen maar voor eventuele nieuwe werkgevers. Het is jouw leven, en dat werkgevers bepaalde dingen niet leuk vinden is... raar.

Maar dat terzijde.
Cynthia gaat in dit geval wel heel ver, maar ik denk dat zij ook in een soort van fantasiewereld leeft. Zij zal het nooit leren. Een extreem gevalletje dus.

Een naam veranderen doet ook al veel goed. Voorheen als ik op mijn naam googlede kwam ik allerlei links tegen van hyves waar ik dingen deed... ja niet ernstig maar ik was wel fanatiek. Dat kan in de ogen van een werkgever wel afschrikken. Ik heb mijn naam veranderd en sindsdien is er niets meer te vinden van hyves op google.

Hetzelfde heb ik gedaan op Facebook, maar alleen mijn achternaam veranderd. Dus als ik nu op mijn naam google kom ik alleen mijn LinkedIn-account tegen, en een filmpje waarop ik mijn verhaal voorlees.
Kaleidoscopiklimax
pi_125070424
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vind het raar dat je je online leven verandert alleen maar voor eventuele nieuwe werkgevers. Het is jouw leven, en dat werkgevers bepaalde dingen niet leuk vinden is... raar.

Maar dat terzijde.
Cynthia gaat in dit geval wel heel ver, maar ik denk dat zij ook in een soort van fantasiewereld leeft. Zij zal het nooit leren. Een extreem gevalletje dus.

Een naam veranderen doet ook al veel goed. Voorheen als ik op mijn naam googlede kwam ik allerlei links tegen van hyves waar ik dingen deed... ja niet ernstig maar ik was wel fanatiek. Dat kan in de ogen van een werkgever wel afschrikken. Ik heb mijn naam veranderd en sindsdien is er niets meer te vinden van hyves op google.

Hetzelfde heb ik gedaan op Facebook, maar alleen mijn achternaam veranderd. Dus als ik nu op mijn naam google kom ik alleen mijn LinkedIn-account tegen, en een filmpje waarop ik mijn verhaal voorlees.
Cynthia is een wel héél sneu persoon, zal mij trouwens niets verbazen als ze op Fok rondhangt.
Heb mijn hyves verwijderd, en al m`n oude Youtube kanalen, op Facebook gewoon alles aagepast zodat vreemde er niet op kunnen loeren, en alles wat beschamend was er af gegooid ( Heel vervelend, werd laatst ook door de drummer van het bandje waar ik in zit gefacebooked...)
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:58:39 #11
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_125070527
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Cynthia is een wel héél sneu persoon, zal mij trouwens niets verbazen als ze op Fok rondhangt.
Heb mijn hyves verwijderd, en al m`n oude Youtube kanalen, op Facebook gewoon alles aagepast zodat vreemde er niet op kunnen loeren, en alles wat beschamend was er af gegooid ( Heel vervelend, werd laatst ook door de drummer van het bandje waar ik in zit gefacebooked...)
Daar ben ik het zeker mee eens, maarja, ik blijf erbij dat er toch een steekje loszit.
De meeste cybergoths hebben een hele andere identiteit op het internet. Zij staan bekend onder een bepaalde nickname, maar hun echte naam zetten ze er 9 van de 10 keer niet bij. En het wil ook nog weleens voorkomen dat dat soort gevallen ook alternatief werk hebben (denk aan werken bij Large of in een alternatief poppodium) waarbij de werkgever niet zo'n probleem maakt van dat. Mits het niet te erg is. :')
Kaleidoscopiklimax
pi_125070843
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Daar ben ik het zeker mee eens, maarja, ik blijf erbij dat er toch een steekje loszit.
De meeste cybergoths hebben een hele andere identiteit op het internet. Zij staan bekend onder een bepaalde nickname, maar hun echte naam zetten ze er 9 van de 10 keer niet bij. En het wil ook nog weleens voorkomen dat dat soort gevallen ook alternatief werk hebben (denk aan werken bij Large of in een alternatief poppodium) waarbij de werkgever niet zo'n probleem maakt van dat. Mits het niet te erg is. :')
Klopt.
Jammer dat Cynthia zoiets heeft van "Haters Make Me Famous" en dát is sneu. Ze heeft al eens op Youtube gestaan met een interview filmpje over die loverboy :') ( Dat verhaal bleek gewoon een schreeuw om aandacht en verzonnen heb ik gehoord )
Ze heeft zelfs eens meegedaan aan Vals Plat... Staat met verschillende foto`s op haar eigen *Website* Ze heeft op internet ook naakt foto`s staan (Zelf gepubliceert....) en een masturbatie filmpje.

Ze doet álles voor aandacht, en dat is zo jammer... ze verklooit haar toekomst, en dus haar leven. + Dat ze al niet zo intelligent is (Ze zal waarschijnlijk nét tegen de grens van een verstandelijke beperking aanzitten heb ik het idee) Dus ze verneukt zo alles voor zichzelf en ze heeft het niet door. D`r ouders nemen haar niet in bescherming... Ze créeert een heel slecht beeld van zichzelf met ook haar "Modellen pagina"

Ze zou bijvoorbeeld zelfs geen typiste kunnen worden vanwege haar taal kundigheid (Iemand haar ooit zien typen?.. tenenkrommend)
In een callcenter? Forget it (Ze praat te onduidelijk en te nerveus..)
In een drogisterij? (Nee, dan krijg je van die mensen die haar gaan opzoeken, en haar gaan uitlachen.. dat wil je niet als werkgever)
Als koerier? MIsschien... (Maar dan moet ze wel óóit in de gelegenheid komen om een rijbewijs te halen, en ik denk dat dit ophoud bij een brommobieltje..)

Begrijp mij niet verkeerd hoor, ze zal vast ook wel positieve kwaliteiten bezitten, en een positieve kant hebben.. maar mensen zien je eerste indruk, en bij Cynthia is dat vrij negatief, en je word er tóch flink op afgerekend..
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:12:53 #13
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_125070996
ik krijg het gevoel dat Cynthia niet zomaar een hypothetisch voorbeeld is
ik zie nu pas wie Gothic Cynthia is .... lol wtf
<hr>
pi_125071061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik krijg het gevoel dat Cynthia niet zomaar een hypothetisch voorbeeld is
ik zie nu pas wie Gothic Cynthia is .... lol wtf
Cynthia is ook geen hypotethisch voorbeeld :') Maar een echt persoon die haar leven zó verneukt, ze heeft geen idee wat er allemaal rondom haar gebeurd.. En wat de consequenties zijn..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 15:15:27 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:21:02 #15
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_125071223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt.
Jammer dat Cynthia zoiets heeft van "Haters Make Me Famous" en dát is sneu. Ze heeft al eens op Youtube gestaan met een interview filmpje over die loverboy :') ( Dat verhaal bleek gewoon een schreeuw om aandacht en verzonnen heb ik gehoord )
Ze heeft zelfs eens meegedaan aan Vals Plat... Staat met verschillende foto`s op haar eigen *Website* Ze heeft op internet ook naakt foto`s staan (Zelf gepubliceert....) en een masturbatie filmpje.
Ja, en er zijn nog meer filmpjes van haar, sowieso de filmpjes die jij vermeldde, maar ze heeft zelf ook filmpjes van haarzelf op YT gezet: dansen, zingen, make-up tutorials.

Naaktfoto's kunnen mooi zijn, aangezien ik haar een tijd gevolgd heb, haar ideeën zijn zeker goed, maar ze trekt alleen hele foute fotografen aan. Waardoor de uitwerking 0,0 is. Slecht model en slechte fotograaf. Achja, soort zoekt soort. 7.gif

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef Braddie het volgende:
Ze doet álles voor aandacht, en dat is zo jammer... ze verklooit haar toekomst, en dus haar leven. + Dat ze al niet zo intelligent is (Ze zal waarschijnlijk nét tegen de grens van een verstandelijke beperking aanzitten heb ik het idee) Dus ze verneukt zo alles voor zichzelf en ze heeft het niet door. D`r ouders nemen haar niet in bescherming... Ze créeert een heel slecht beeld van zichzelf met ook haar "Modellen pagina"
Maar ze wílt ook geen vaste baan. Ze is er heilig van overtuigd dat ze een topmodel wordt. :X
Kaleidoscopiklimax
pi_125071357
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:21 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ja, en er zijn nog meer filmpjes van haar, sowieso de filmpjes die jij vermeldde, maar ze heeft zelf ook filmpjes van haarzelf op YT gezet: dansen, zingen, make-up tutorials.

Naaktfoto's kunnen mooi zijn, aangezien ik haar een tijd gevolgd heb, haar ideeën zijn zeker goed, maar ze trekt alleen hele foute fotografen aan. Waardoor de uitwerking 0,0 is. Slecht model en slechte fotograaf. Achja, soort zoekt soort. [ afbeelding ]

[..]

Maar ze wílt ook geen vaste baan. Ze is er heilig van overtuigd dat ze een topmodel wordt. :X
Die filmpjes inderdaad. Er staat er eentje online dat ze danst op muziek van * Cyberia * of zo.. een of ander Gothic feest. Nou sorry hoor, tenenkrommend :')

Zelf maakt ze ook foto`s.
Een tijd terug was er een discussie gaande (voornamelijk gestart door mij :') op haar pagina. Ze had een foto gemaakt van d`r bloemen in de tuin, overbelicht. Flets. Onscherp. Dus ik meld dat "Cynthia, je noemt jezelf hobby fotograaf, maar zelfs ik maak een mooiere foto met m`n telefoon, deze foto is onscherp en flets"

Zegt ze doodleuk "Dat jij iets onscherp vind is een mening " Ik had echt een :') op m`n gezicht..

Die fotograven zijn ook allemaal van het niveau geef me een hamburger en ik maak foto`s van je met m`n polaroid :D

Onderbelichte foto`s, scheve hoek, soms zelfs onscherp.... ok het is dan op TFP basis (Dus gratis) Maar kom op... dat staat dan op d`r portfolio, je moet toch wel kunnen denken van ooh.. ik kan mezelf niet goed zien, ooh.. ik moet m`n hoofd in een hoek van 90 graden kantelen om de foto te zien.. misschien moet ik tóch maar stoppen met TFP basis en er écht geld in gaan steken.

MIsschien werpt het nog vruchten af ook, ze is namelijk wél creatief zat met al die make-up ideetjes en dergelijke.. alleen ze moet zorgen dat ze ook daadwerkelijk gaat beseffen dát ze met zoiets als dat verder gaat komen (Mits ze zorgt dat ze nauwkeuriger word) dan wanneer ze blijft zoeken naar modellen werk :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 15:29:14 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:33:11 #17
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_125071581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Die filmpjes inderdaad. Er staat er eentje online dat ze danst op muziek van * Cyberia * of zo.. een of ander Gothic feest. Nou sorry hoor, tenenkrommend :')

Zelf maakt ze ook foto`s.
Een tijd terug was er een discussie gaande (voornamelijk gestart door mij :') op haar pagina. Ze had een foto gemaakt van d`r bloemen in de tuin, overbelicht. Flets. Onscherp. Dus ik meld dat "Cynthia, je noemt jezelf hobby fotograaf, maar zelfs ik maak een mooiere foto met m`n telefoon, deze foto is onscherp en flets"

Zegt ze doodleuk "Dat jij iets onscherp vind is een mening " Ik had echt een :') op m`n gezicht..

Die fotograven zijn ook allemaal van het niveau geef me een hamburger en ik maak foto`s van je met m`n polaroid :D

Onderbelichte foto`s, scheve hoek, soms zelfs onscherp.... ok het is dan op TFP basis (Dus gratis) Maar kom op... dat staat dan op d`r portfolio, je moet toch wel kunnen denken van ooh.. ik kan mezelf niet goed zien, ooh.. ik moet m`n hoofd in een hoek van 90 graden kantelen om de foto te zien.. misschien moet ik tóch maar stoppen met TFP basis en er écht geld in gaan steken.

MIsschien werpt het nog vruchten af ook, ze is namelijk wél creatief zat met al die make-up ideetjes en dergelijke.. alleen ze moet zorgen dat ze ook daadwerkelijk gaat beseffen dát ze met zoiets als dat verder gaat komen (Mits ze zorgt dat ze nauwkeuriger word) dan wanneer ze blijft zoeken naar modellen werk :')
Zelfs mijn kapotte polaroid maakt mooiere foto's dan dat. :')
Kaleidoscopiklimax
pi_125071967
M`n oude Nokia uit 2003 maakte nog scherpere foto`s :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:00:36 #19
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_125072566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef Braddie het volgende:
M`n oude Nokia uit 2003 maakte nog scherpere foto`s :D
_O_ Doe maar oldschool.
Kaleidoscopiklimax
pi_125072927
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

_O_ Doe maar oldschool.
_O_ Ja _O_ Bazen telefoons waren dat altijd. Heb nu een iPhone :@ maar ja.. je kan ook niet anders he dan een iPhone of een Android toestel nemen, technologie staat niet stil :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:12:41 #21
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_125073048
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O_ Ja _O_ Bazen telefoons waren dat altijd. Heb nu een iPhone :@ maar ja.. je kan ook niet anders he dan een iPhone of een Android toestel nemen, technologie staat niet stil :')
Ik heb anders nog een Nokia 3310 voor mn verjaardag gekregen.
Kaleidoscopiklimax
pi_125073965
3310 _O_
pi_125075328
Je moet je gewoon enigszins normaal gedragen, zowel in het 'echte' leven als op sociale media. Ik had laast een sollicitatiegesprek en kreeg als opmerking dat ik niet erg actief ben op sociale media. Klopt ook, heb facebook en daar redelijk actief op maar heb alles afgeschermd voor iedereen die geen facebookvriend is. Als ik alles op openbaar zou hebben staan zou ik inderdaad wel wat foto's we kunnen halen, al staan er geen hele erge dingen op.
  Moderator / Social Media snolleke woensdag 10 april 2013 @ 13:53:24 #24
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_125110854
Je kan je facebook zo afstellen dat ze maar ook niets terug van je vinden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_125111000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan je facebook zo afstellen dat ze maar ook niets terug van je vinden.
behalve als bedrijf X aan Facebook betaald zodat ze wel alle profielen kunnen zien.
  Moderator / Social Media snolleke woensdag 10 april 2013 @ 14:02:01 #26
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_125111105
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:58 schreef byah het volgende:

[..]

behalve als bedrijf X aan Facebook betaald zodat ze wel alle profielen kunnen zien.
mogen ze niet i.v.m privecay
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 10 april 2013 @ 17:15:02 #27
388372 WhatTheHeckRichardSpeck
Eight nurses you wrecked
pi_125117946
Gothic Cynthia is naar mijn idee een nogal extreem voorbeeld vergeleken met bijv een 15-jarig onzeker meisje van wie er naaktfoto's op het internet verschijnen. Waar zo'n meisje in de meeste gevallen door de gevolgen niet voor de tweede keer dezelfde fout maakt, houdt Cynthia maar niet op met zichzelf voor lul te zetten via Facebook en de hele reutemeteut.

Tenminste, ik kan me eigenlijk maar weinig andere personen bedenken die, ondanks soms wel 100 negatieve reacties, dagelijks foto's van zichzelf post, liegt dat het barst over loverboys, tutorials maakt die in andere situaties alleen als parodie bedoeld kunnen zijn en zo nog wel tig andere dingen doet voor aandacht die in 99% van de gevallen negatief is.. En het dan ook nog allemaal als een uitermate serieuze zaak ziet en niet door heeft dat ze één grote (en nog verdomd slechte ook) grap van zichzelf maakt.

:'( :'( :'( :'(

[ Bericht 5% gewijzigd door WhatTheHeckRichardSpeck op 10-04-2013 17:21:55 ]
pi_125118301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef WhatTheHeckRichardSpeck het volgende:
Gothic Cynthia is naar mijn idee een nogal extreem voorbeeld vergeleken met bijv een 15-jarig onzeker meisje van wie er naaktfoto's op het internet verschijnen. Waar zo'n meisje in de meeste gevallen door de gevolgen niet voor de tweede keer dezelfde fout maakt, houdt Cynthia maar niet op met zichzelf voor lul te zetten via Facebook en de hele reutemeteut.

Tenminste, ik kan me eigenlijk maar weinig andere personen bedenken die, ondanks soms wel 100 negatieve reacties, dagelijks foto's van zichzelf post, liegt dat het barst over loverboys, tutorials maakt die in andere situaties alleen als parodie bedoeld kunnen zijn en zo nog wel tig andere dingen doet voor aandacht die in 99% van de gevallen negatief is.. En het dan ook nog allemaal als een uitermate serieuze zaak ziet en niet door heeft dat ze één grote (en nog verdomd slechte ook) grap van zichzelf maakt.

:'( :'( :'( :'(
Cynthia is zo ongelovelijk sneu wat dat betreft.. maar het IS ook echt heel sneu voor d`r ;( Ze heeft het niet door.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:26:39 #29
388372 WhatTheHeckRichardSpeck
Eight nurses you wrecked
pi_125118475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Cynthia is zo ongelovelijk sneu wat dat betreft.. maar het IS ook echt heel sneu voor d`r ;( Ze heeft het niet door.
Ja, vrij dubbel inderdaad. Ik kan wel zeggen dat het allemaal haar stomme schuld is, maar het arme schaapje weet nou eenmaal niet wat ze zichzelf en de netvliezen van anderen aanricht :(
pi_125118547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef WhatTheHeckRichardSpeck het volgende:

[..]

Ja, vrij dubbel inderdaad. Ik kan wel zeggen dat het allemaal haar stomme schuld is, maar het arme schaapje weet nou eenmaal niet wat ze zichzelf en de netvliezen van anderen aanricht :(
Nee precies.. toegegeven, ik heb soms echt schaterlachend achter de computer gezeten door foto`s van haar, én door de reactie`s die ze geeft..
Maar aan de andere kant vind ik het ook enorm kut voor haar, want ze heeft het niet door.

Zie je PM ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:57:03 #31
400190 HetCollectief
Kom daar maar eens onder uit.
pi_125119580
Zonde eigenlijk dat de term 'Het maakt niet uit wat ze over je zeggen, zo lang ze je naam maar goed spellen.' gewoon niet meer opgaat.
pi_125123463
Gothic Cynthia... Weet nou niet of ik moet lachen of huilen :{

Voor de rest, waarom überhaupt je eigen naam gebruiken op social media? Als je wilt dat enkel bepaalde mensen het kunnen zien voeg je die mensen toch toe, of zeg je hoe je op facebook heet. Ook meteen geen gezeik meer bij sollicitaties e.d., mooi klaar meteen :)
pi_125123878
Had je die foto`s niet kunnen resizen? op m`n 32" monitor is het angstaanjagend bijna :D :r

Ik snap echt niet wat dit meisje bezielt. Maar het is al een + dat haar modellen pagina is opgedoekt.
pi_125124370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Braddie het volgende:
Had je die foto`s niet kunnen resizen? op m`n 32" monitor is het angstaanjagend bijna :D :r

Ik snap echt niet wat dit meisje bezielt. Maar het is al een + dat haar modellen pagina is opgedoekt.
Gewoon zwakbegaafd volgens mij. Ze heeft het gewoon niet door. Dat soort mensen zouden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen... Mja, blijkbaar doen haar ouders dat niet. Wel een beetje zielig voor haar :{

In dat andere topic zei je trouwens dat aan twitter niet meer te ontkomen valt, hoezo dat? Volgens mij is twitter een niet te doorkomen informatiediarree van 15-jarige meisjes en andere aandachtshoeren, en bedrijven die enkel adverteren.
pi_125125130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gewoon zwakbegaafd volgens mij. Ze heeft het gewoon niet door. Dat soort mensen zouden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen... Mja, blijkbaar doen haar ouders dat niet. Wel een beetje zielig voor haar :{

In dat andere topic zei je trouwens dat aan twitter niet meer te ontkomen valt, hoezo dat? Volgens mij is twitter een niet te doorkomen informatiediarree van 15-jarige meisjes en andere aandachtshoeren, en bedrijven die enkel adverteren.
Ze is ook zwakbegaafd, ze heeft op zeker meerdere punten van een autisme spectrum.. en ik schat haar IQ niet boven de 80...'
Niemand neemt haar tegen d`r zelf in bescherming. Ik heb het een aantal maanden geprobeerd, heel veel met d`r gepraat, zoveel mogelijk goede gedachtes bij haar ingebracht. Totdat ik omdat ik zei " Cynthia... Je kan beter iets anders aantrekken voor je shoot " een Kankerlelijer was en een mongool, en een kut homo :') Sindsdien vind ik het lullig voor d`r maar heb ik zoiets van.. ja, kindje, je doet het zelf..

Grotendeels is Twitter allemaal jonge meiden. Maar er zitten ook gewoon serieuze gasten op (De artiesten bijvoorbeeld, en bandjes) Dus als je in contact wilt komen met iemand die geen FB heeft (kan dat nog ? :') ) Dan kan dat vaak wel via twitter.
pi_125125809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze is ook zwakbegaafd, ze heeft op zeker meerdere punten van een autisme spectrum.. en ik schat haar IQ niet boven de 80...'
Niemand neemt haar tegen d`r zelf in bescherming. Ik heb het een aantal maanden geprobeerd, heel veel met d`r gepraat, zoveel mogelijk goede gedachtes bij haar ingebracht. Totdat ik omdat ik zei " Cynthia... Je kan beter iets anders aantrekken voor je shoot " een Kankerlelijer was en een mongool, en een kut homo :') Sindsdien vind ik het lullig voor d`r maar heb ik zoiets van.. ja, kindje, je doet het zelf..
Volgens mij leeft ze dan echt in een fantasiewereld... Heb ooit een filmpje van haar gezien van naaktfoto's die haar ex-vriend zou hebben uitgelekt, toen ik dat filmpje keek dacht ik eigenlijk al dat ze het zelf uitgelekt had, om reacties te zien en voor de aandacht natuurlijk. Waarschijnlijk dat ze hoopte dat er allemaal positieve feedback op zou komen ofzo? :{

Achja. Eigenlijk zou ze gewoon gedwongen opgenomen moeten worden, misschien dat ze dan eindelijk een keertje wakker wordt.
pi_125127258
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef MAHL het volgende:

[..]

Volgens mij leeft ze dan echt in een fantasiewereld... Heb ooit een filmpje van haar gezien van naaktfoto's die haar ex-vriend zou hebben uitgelekt, toen ik dat filmpje keek dacht ik eigenlijk al dat ze het zelf uitgelekt had, om reacties te zien en voor de aandacht natuurlijk. Waarschijnlijk dat ze hoopte dat er allemaal positieve feedback op zou komen ofzo? :{

Achja. Eigenlijk zou ze gewoon gedwongen opgenomen moeten worden, misschien dat ze dan eindelijk een keertje wakker wordt.
Cynthia die heeft op haar *website* zélf allemaal naaktfoto`s staan.. en dan bedoel ik niet een bedekt lichaam onder een laken, maar echt duidelijk gewoon d`r borsten etc etc.. ziet er NIET uit :')
En ze heeft ook een filmpje op het net staan waar in ze even grof gezegd, met een wortel in d`r kut zit (Waarom iemand mij dit óóit heeft laten zien weet ik nogsteeds niet )

Ze moet gewoon écht opgenomen worden, minimaal 6 maanden geen internet meer, dagelijks toezicht, en kijken wat er dan van d`r terecht komt.

over Cynthia en de maatschappij is iedereen echt bloedserieus, ze mág het ook niet, ze kán het ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')