Slim..Klinkt misschien gek, maar ik heb puur door deze hele Gothic Cynthia ervaring wat Facebook mij meegeeft zo nu en dan (Eigenlijk is het heel sneu voor dat meisje...) Mijn eigen Facebook pagina flink opgeruimd. Nouja, zeg maar gerust, alle nutteloze foto`s van mij etc etc gewoon verwijderd, en alle status updates die ik ooit heb gepost (Die ook maar een beetje negatief waren) heb ik allemaal verwijderd (Ben er 8!! uur mee bezig geweest)quote:
Op mijn facebook heb ik eigenlijk alleen de mensen nog maar die ik echt goed ken en mij ook goed kennen, had er ooit 500+.. dat zijn er nu 35quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:49 schreef trovey het volgende:
Ik gebruik Facebook gewoon anoniem, nog handiger...er staan maar twee personen op die weten wie ik werkelijk ben, ik onderhou mijn contacten wel op een andere manier.
kun je me alsjeblieft uitleggen wat het nut is van een Facebook gebruiken als je je contacten er niet mee onderhoud?quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:49 schreef trovey het volgende:
Ik gebruik Facebook gewoon anoniem, nog handiger...er staan maar twee personen op die weten wie ik werkelijk ben, ik onderhou mijn contacten wel op een andere manier.
Cynthia is een wel héél sneu persoon, zal mij trouwens niets verbazen als ze op Fok rondhangt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vind het raar dat je je online leven verandert alleen maar voor eventuele nieuwe werkgevers. Het is jouw leven, en dat werkgevers bepaalde dingen niet leuk vinden is... raar.
Maar dat terzijde.
Cynthia gaat in dit geval wel heel ver, maar ik denk dat zij ook in een soort van fantasiewereld leeft. Zij zal het nooit leren. Een extreem gevalletje dus.
Een naam veranderen doet ook al veel goed. Voorheen als ik op mijn naam googlede kwam ik allerlei links tegen van hyves waar ik dingen deed... ja niet ernstig maar ik was wel fanatiek. Dat kan in de ogen van een werkgever wel afschrikken. Ik heb mijn naam veranderd en sindsdien is er niets meer te vinden van hyves op google.
Hetzelfde heb ik gedaan op Facebook, maar alleen mijn achternaam veranderd. Dus als ik nu op mijn naam google kom ik alleen mijn LinkedIn-account tegen, en een filmpje waarop ik mijn verhaal voorlees.
Daar ben ik het zeker mee eens, maarja, ik blijf erbij dat er toch een steekje loszit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Cynthia is een wel héél sneu persoon, zal mij trouwens niets verbazen als ze op Fok rondhangt.
Heb mijn hyves verwijderd, en al m`n oude Youtube kanalen, op Facebook gewoon alles aagepast zodat vreemde er niet op kunnen loeren, en alles wat beschamend was er af gegooid ( Heel vervelend, werd laatst ook door de drummer van het bandje waar ik in zit gefacebooked...)
Klopt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens, maarja, ik blijf erbij dat er toch een steekje loszit.
De meeste cybergoths hebben een hele andere identiteit op het internet. Zij staan bekend onder een bepaalde nickname, maar hun echte naam zetten ze er 9 van de 10 keer niet bij. En het wil ook nog weleens voorkomen dat dat soort gevallen ook alternatief werk hebben (denk aan werken bij Large of in een alternatief poppodium) waarbij de werkgever niet zo'n probleem maakt van dat. Mits het niet te erg is.
Cynthia is ook geen hypotethisch voorbeeldquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik krijg het gevoel dat Cynthia niet zomaar een hypothetisch voorbeeld is
ik zie nu pas wie Gothic Cynthia is .... lol wtf
Ja, en er zijn nog meer filmpjes van haar, sowieso de filmpjes die jij vermeldde, maar ze heeft zelf ook filmpjes van haarzelf op YT gezet: dansen, zingen, make-up tutorials.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.
Jammer dat Cynthia zoiets heeft van "Haters Make Me Famous" en dát is sneu. Ze heeft al eens op Youtube gestaan met een interview filmpje over die loverboy( Dat verhaal bleek gewoon een schreeuw om aandacht en verzonnen heb ik gehoord )
Ze heeft zelfs eens meegedaan aan Vals Plat... Staat met verschillende foto`s op haar eigen *Website* Ze heeft op internet ook naakt foto`s staan (Zelf gepubliceert....) en een masturbatie filmpje.
Maar ze wílt ook geen vaste baan. Ze is er heilig van overtuigd dat ze een topmodel wordt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef Braddie het volgende:
Ze doet álles voor aandacht, en dat is zo jammer... ze verklooit haar toekomst, en dus haar leven. + Dat ze al niet zo intelligent is (Ze zal waarschijnlijk nét tegen de grens van een verstandelijke beperking aanzitten heb ik het idee) Dus ze verneukt zo alles voor zichzelf en ze heeft het niet door. D`r ouders nemen haar niet in bescherming... Ze créeert een heel slecht beeld van zichzelf met ook haar "Modellen pagina"
Die filmpjes inderdaad. Er staat er eentje online dat ze danst op muziek van * Cyberia * of zo.. een of ander Gothic feest. Nou sorry hoor, tenenkrommendquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, en er zijn nog meer filmpjes van haar, sowieso de filmpjes die jij vermeldde, maar ze heeft zelf ook filmpjes van haarzelf op YT gezet: dansen, zingen, make-up tutorials.
Naaktfoto's kunnen mooi zijn, aangezien ik haar een tijd gevolgd heb, haar ideeën zijn zeker goed, maar ze trekt alleen hele foute fotografen aan. Waardoor de uitwerking 0,0 is. Slecht model en slechte fotograaf. Achja, soort zoekt soort. [ afbeelding ]
[..]
Maar ze wílt ook geen vaste baan. Ze is er heilig van overtuigd dat ze een topmodel wordt.
Zelfs mijn kapotte polaroid maakt mooiere foto's dan dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die filmpjes inderdaad. Er staat er eentje online dat ze danst op muziek van * Cyberia * of zo.. een of ander Gothic feest. Nou sorry hoor, tenenkrommend![]()
Zelf maakt ze ook foto`s.
Een tijd terug was er een discussie gaande (voornamelijk gestart door mijop haar pagina. Ze had een foto gemaakt van d`r bloemen in de tuin, overbelicht. Flets. Onscherp. Dus ik meld dat "Cynthia, je noemt jezelf hobby fotograaf, maar zelfs ik maak een mooiere foto met m`n telefoon, deze foto is onscherp en flets"
Zegt ze doodleuk "Dat jij iets onscherp vind is een mening " Ik had echt eenop m`n gezicht..
Die fotograven zijn ook allemaal van het niveau geef me een hamburger en ik maak foto`s van je met m`n polaroid
Onderbelichte foto`s, scheve hoek, soms zelfs onscherp.... ok het is dan op TFP basis (Dus gratis) Maar kom op... dat staat dan op d`r portfolio, je moet toch wel kunnen denken van ooh.. ik kan mezelf niet goed zien, ooh.. ik moet m`n hoofd in een hoek van 90 graden kantelen om de foto te zien.. misschien moet ik tóch maar stoppen met TFP basis en er écht geld in gaan steken.
MIsschien werpt het nog vruchten af ook, ze is namelijk wél creatief zat met al die make-up ideetjes en dergelijke.. alleen ze moet zorgen dat ze ook daadwerkelijk gaat beseffen dát ze met zoiets als dat verder gaat komen (Mits ze zorgt dat ze nauwkeuriger word) dan wanneer ze blijft zoeken naar modellen werk
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef Braddie het volgende:
M`n oude Nokia uit 2003 maakte nog scherpere foto`s
quote:
Ik heb anders nog een Nokia 3310 voor mn verjaardag gekregen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]Ja
Bazen telefoons waren dat altijd. Heb nu een iPhone
maar ja.. je kan ook niet anders he dan een iPhone of een Android toestel nemen, technologie staat niet stil
behalve als bedrijf X aan Facebook betaald zodat ze wel alle profielen kunnen zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan je facebook zo afstellen dat ze maar ook niets terug van je vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |