abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 17:57:03 #31
400190 HetCollectief
Kom daar maar eens onder uit.
pi_125119580
Zonde eigenlijk dat de term 'Het maakt niet uit wat ze over je zeggen, zo lang ze je naam maar goed spellen.' gewoon niet meer opgaat.
pi_125123463
Gothic Cynthia... Weet nou niet of ik moet lachen of huilen :{

Voor de rest, waarom überhaupt je eigen naam gebruiken op social media? Als je wilt dat enkel bepaalde mensen het kunnen zien voeg je die mensen toch toe, of zeg je hoe je op facebook heet. Ook meteen geen gezeik meer bij sollicitaties e.d., mooi klaar meteen :)
pi_125123878
Had je die foto`s niet kunnen resizen? op m`n 32" monitor is het angstaanjagend bijna :D :r

Ik snap echt niet wat dit meisje bezielt. Maar het is al een + dat haar modellen pagina is opgedoekt.
pi_125124370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Braddie het volgende:
Had je die foto`s niet kunnen resizen? op m`n 32" monitor is het angstaanjagend bijna :D :r

Ik snap echt niet wat dit meisje bezielt. Maar het is al een + dat haar modellen pagina is opgedoekt.
Gewoon zwakbegaafd volgens mij. Ze heeft het gewoon niet door. Dat soort mensen zouden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen... Mja, blijkbaar doen haar ouders dat niet. Wel een beetje zielig voor haar :{

In dat andere topic zei je trouwens dat aan twitter niet meer te ontkomen valt, hoezo dat? Volgens mij is twitter een niet te doorkomen informatiediarree van 15-jarige meisjes en andere aandachtshoeren, en bedrijven die enkel adverteren.
pi_125125130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gewoon zwakbegaafd volgens mij. Ze heeft het gewoon niet door. Dat soort mensen zouden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen... Mja, blijkbaar doen haar ouders dat niet. Wel een beetje zielig voor haar :{

In dat andere topic zei je trouwens dat aan twitter niet meer te ontkomen valt, hoezo dat? Volgens mij is twitter een niet te doorkomen informatiediarree van 15-jarige meisjes en andere aandachtshoeren, en bedrijven die enkel adverteren.
Ze is ook zwakbegaafd, ze heeft op zeker meerdere punten van een autisme spectrum.. en ik schat haar IQ niet boven de 80...'
Niemand neemt haar tegen d`r zelf in bescherming. Ik heb het een aantal maanden geprobeerd, heel veel met d`r gepraat, zoveel mogelijk goede gedachtes bij haar ingebracht. Totdat ik omdat ik zei " Cynthia... Je kan beter iets anders aantrekken voor je shoot " een Kankerlelijer was en een mongool, en een kut homo :') Sindsdien vind ik het lullig voor d`r maar heb ik zoiets van.. ja, kindje, je doet het zelf..

Grotendeels is Twitter allemaal jonge meiden. Maar er zitten ook gewoon serieuze gasten op (De artiesten bijvoorbeeld, en bandjes) Dus als je in contact wilt komen met iemand die geen FB heeft (kan dat nog ? :') ) Dan kan dat vaak wel via twitter.
pi_125125809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze is ook zwakbegaafd, ze heeft op zeker meerdere punten van een autisme spectrum.. en ik schat haar IQ niet boven de 80...'
Niemand neemt haar tegen d`r zelf in bescherming. Ik heb het een aantal maanden geprobeerd, heel veel met d`r gepraat, zoveel mogelijk goede gedachtes bij haar ingebracht. Totdat ik omdat ik zei " Cynthia... Je kan beter iets anders aantrekken voor je shoot " een Kankerlelijer was en een mongool, en een kut homo :') Sindsdien vind ik het lullig voor d`r maar heb ik zoiets van.. ja, kindje, je doet het zelf..
Volgens mij leeft ze dan echt in een fantasiewereld... Heb ooit een filmpje van haar gezien van naaktfoto's die haar ex-vriend zou hebben uitgelekt, toen ik dat filmpje keek dacht ik eigenlijk al dat ze het zelf uitgelekt had, om reacties te zien en voor de aandacht natuurlijk. Waarschijnlijk dat ze hoopte dat er allemaal positieve feedback op zou komen ofzo? :{

Achja. Eigenlijk zou ze gewoon gedwongen opgenomen moeten worden, misschien dat ze dan eindelijk een keertje wakker wordt.
pi_125127258
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef MAHL het volgende:

[..]

Volgens mij leeft ze dan echt in een fantasiewereld... Heb ooit een filmpje van haar gezien van naaktfoto's die haar ex-vriend zou hebben uitgelekt, toen ik dat filmpje keek dacht ik eigenlijk al dat ze het zelf uitgelekt had, om reacties te zien en voor de aandacht natuurlijk. Waarschijnlijk dat ze hoopte dat er allemaal positieve feedback op zou komen ofzo? :{

Achja. Eigenlijk zou ze gewoon gedwongen opgenomen moeten worden, misschien dat ze dan eindelijk een keertje wakker wordt.
Cynthia die heeft op haar *website* zélf allemaal naaktfoto`s staan.. en dan bedoel ik niet een bedekt lichaam onder een laken, maar echt duidelijk gewoon d`r borsten etc etc.. ziet er NIET uit :')
En ze heeft ook een filmpje op het net staan waar in ze even grof gezegd, met een wortel in d`r kut zit (Waarom iemand mij dit óóit heeft laten zien weet ik nogsteeds niet )

Ze moet gewoon écht opgenomen worden, minimaal 6 maanden geen internet meer, dagelijks toezicht, en kijken wat er dan van d`r terecht komt.

over Cynthia en de maatschappij is iedereen echt bloedserieus, ze mág het ook niet, ze kán het ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')