Ik nam het nog voor je opquote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey.. wacht.. REMQO!dat was niet lief
zo twijfelachtig...quote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey.. wacht.. REMQO!dat was niet lief
dan was je het alquote:Op donderdag 2 april 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jullie maken me onzeker ja...
8 hèquote:Op donderdag 2 april 2015 18:28 schreef Der_Mann het volgende:
hoe laat begint Radio KLB? half 8? 8 uur? half 9?
ewaaquote:
yes, heb net gepost in het topic. Het boeit mij verder echt geen fuck, ik kan toch iedere avond wel.quote:
Top. Nu Etto en Tchock nog eigenlijk. Etto al even niet gezienquote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, heb net gepost in het topic. Het boeit mij verder echt geen fuck, ik kan toch iedere avond wel.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, heb net gepost in het topic. Het boeit mij verder echt geen fuck, ik kan toch iedere avond wel.
ja is leugenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer verwen jij je meisje dan eens goed, of is dat allemaal een harde leugen?
Gaan jullie meeten?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Top. Nu Etto en Tchock nog eigenlijk. Etto al even niet gezien
Nee klopt, al een paar dagen niet. Normaal is hij er meteen als hij ziet dat het ergens over haxball gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Top. Nu Etto en Tchock nog eigenlijk. Etto al even niet gezien
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee klopt, al een paar dagen niet. Normaal is hij er meteen als hij ziet dat het ergens over haxball gaat.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus ik heb voor niets gefapt op de fantasie van jouw geile gothic vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |